شارژ حساب گوگل ادز به شما کمک میکند کسب و کارتان را به صورت چشمگیری ارتقا دهید. هر سایتی بخواهد جایگاهی در گوگل داشته باشد یا باید در دراز مدت از خدماتی مانند سئو استفاده کرده، سایت خود را بهبود دهد و یا مقاله های خود را اپدیت کند و یا همچنین میتواند از شارژ حساب گوگل ادز استفاده کند و در طی زمانی کوتاه تر مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کند.

به عنوان مثال شخص 100 دلار به گوگل پرداخت می کند و به ازای هر کلیک یک سنت از حساب او کم می شود شرایط گوگل درست هماهنند مزایده است یعنی گوگل با احتساب آنکه رقیب های شما برای هماند کلمه کلیدی و به ازای هر کلیک چقدر هزینه می کنند برای شما نرخ تعیین میکند به عنوان مثال شرایطی را برای شما در نظر می گیرد که شما میتوانید یک سنت اضافه تر پرداخت کنید تا جایگاه بهتری نسبت به رقبای خود پیدا کنید.

در جی مکس با خدمات گوگل ادز ما همراه باشید.

شارژ حساب گوگل ادز

شارژ حساب گوگل ادز در ایران

متاسفانه به علت تحریم در ایران و نداشتن حساب های بین المللی پرداخت هایی که باید برای تبلیغ در گوگل خود انجام دهیم امکان پذیر نیست چرا که نیاز به داشتن حساب بانکی معتبر دارد و حتی کارت های مجازی (Virtual card) که همانند گیف کارت یا کارت های هدیه می باشند هم قابل استفاده نیستند. در اینجا شرکتهایی مانند جیمکس با داشتن حسابی معتبر به کمک شما می آیند.

این حساب ها چه بسا بهتر است حساب شرکت باشد و نه حساب شخصی چرا که ممکن است گوگل اطلاعات شرکت و یا حتی اطلاعات تکس را بخواهد و در آن هنگام شما باید بتوانید این اطلاعات را برای گوگل آپلود کنید.

شارژ حساب گوگل ادز در ایران با چه ارزی انجام میپذیرد؟

شارژ حساب گوگل ادز در ایران به صورت کلی توسط لیر، درهم، دلار و بت تایلند انجام میپذیرد که این بسته به حسابی که آن شخص یا شرکت آن را داراست متغیر می باشد. متخصصان ما در جیمکس از دلار و درهم برای شارژ کردن حساب شما استفاده میکنند.

نوع حساب ها چگونه اند و جیمکس از چه نوع حسابی استفاده می کند؟

شما برای شارژ حساب گوگل ادز خود معمولا به سه صورت میتوانید اقدام کنید. حساب ها به طور کلی به سه دسته حساب ماهانه یا Monthly invoice، پیش پرداخت یا Manual payment و یا پرداخت اتوماتیک یا Automatic payment تقسیم می شوند.

صورت حساب ماهانه:

در صورت حساب های ماهانه این امکان برای شما وجود دارد که به عنوان مثال 100 دلار خرج کرده و در آخر ماه هزینه آن را پرداخت کنید. گوگل برای شما فاکتوری کلی از پرداخت ماهانه ی کلیه اکانت های شما ارسال میکند که در انتهای ماه می توانید هزینه آن را بپردازید.

پیش پرداخت ( پرداخت به صورت دستی):

در این حالت شما از قبل حساب خود را شارژ کرده و مبلغی را به صورت پیش فرض در نظر می گیرید که گوگل تا سقف همان مبلغ را در ماه برای تبلیغ شما استفاده خواهد کرد.

پرداخت اتوماتیک:

شما میتوانید با استفاده از پرداخت اتوماتیک مبلغی را به صورت پیش پرداخت به گوگل بپردازید یا در ابتدا آن را خرج کنید و اگر به سقف پرداخت به عنوان مثال 50 دلار برسید خود گوگل از حساب شما برداشت خواهد کرد.

هزینه خدمات شارژ حساب گوگل ادز در جیمکس چگونه است؟

در جیمکس متخصصین ما برای ارائه خدمات شارژ گوگل ادز شما کارمزدی بین 5 تا 12 درصد را درنظر گرفته اند که واضح است هرچقدر مبلغ شارژ حساب گوگل ادز شما بیشتر باشد به همان نسبت کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد.

هزینه مدیریت حساب شارژ گوگل ادز

این خدمات توسط جیمکس به صورت رایگان ارائه می شود و همکاران ما از شما به این منظور پولی دریافت نخواهند کرد.