توسعه دهندگان اصلی بازی Silent Hill می خواستند عناصر جدیدی در نسخه ریمیک این بازی معرفی کنند در حالی که توسعه دهندگان Blooper Team می خواستند که این نسخه وفادار به بازی اصلی باشد.

در مصاحبه ای جدید با مجله Famitsu، موتوی اوکاموتو، تهیه کننده سری ساییلنت هیل، فاش کرد که توسعه دهندگان اصلی Silent Hill 2، مانند مدیر هنری ماساهیرو ایتو و طراح صدا آکیرا یامائوکا، مشتاق بودند تا تغییراتی را از نسخه اصلی برای بازسازی جدید Silent Hill 2 معرفی کنند.

با این حال، تیم توسعه دهنده Bloober Team، که توسعه دهنده اصلی بازسازی ترسناک جدید در لهستان است، مشتاق بود که به این بازسازی به نسخه اصلی Silent Hill 2 نزدیک تر بماند. اوکاموتو می گوید اگر توسعه دهندگان بازسازی Silent Hill 2 ژاپنی بودند، احتمالاً بازی جدید بسیار متفاوت تر از آنچه در سال 2001 به نظر می رسید، می شد.

Silent hill 2 original

اوکاموتو درباره تیم توسعه دهنده ژاپنی می گوید: “خالقان بازی نمی خواهند یک چیز را دو بار بسازند. به عنوان سازندگان اصلی، فکر می کنم که آن ها بخش های زیادی را می خواستند تغییر دهند”. تهیه کننده اضافه می کند: “به لطف نظرات تیم Bloober، که از طرفداران بزرگ نسخه اصلی هستند، بازسازی بسیار وفادار به نسخه اصلی است.”

اوکاموتو اشاره می کند که در گفتگوها بین کهنه کاران Konami و توسعه دهندگان تیم Bloober، یک توافق خوبی برای بازسازی این Silent hill 2 رسیدند. اوکاموتو می گوید تیم Bloober به روش هایی خاص بازی ترسناک اصلی را مدرن کرده است، بنابراین بدیهی است که برخی چیزها نسبت به بازی اصلی Konami در بازسازی تغییر کرده اند.

بازسازی Silent Hill 2 اواخر امسال در تاریخ 8 اکتبر به صورت انحصاری برای PS5 منتشر می شود. اوکاموتو در بخش دیگری از مصاحبه اخیر فاش کرد که در بازسازی این نسخه از رنگ زرد معروف برای هدایت بازیکنان در محیط استفاده نخواهد شد، بلکه از نشانه های بصری مانند چرخش سر شخصیت اصلی، جیمز ساندرلند، به سمت جهات خاص و همچنین نورپردازی استفاده می شود.

طرفداران بازی های ترسناک مخصوصا طرفداران قدیمی این سبک با سری بازی های Silent Hill خاطرات زیادی دارند. این سری محبوب که فیلم هایی هم با همین نام از روی آن ها ساخته شده اند طرفداران بسیاری دارند.  با تشکر از موفقیت های Resident Evil بحث بازسازی بازی ها داغ است. به نظر شما سایلنت هیل باید به نسخه اصلی وفادار بماند یا طبق خواسته تیم توسعه دهنده اصلی باید تغییرات چشمگیری داشته باشد؟