نینتندو امروز اعلام کرد که رویداد بعدی Nintendo Direct Showcase امروز (18 ژوئن 2024) برگزار می شود. این رویداد که به مدت 40 دقیقه بر روی یوتیوب پخش خواهد شد، بر روی بازی های نیمه دوم سال 2024 تمرکز خواهد کرد. طبق بیانیه ای که رئیس نینتندو، شونتارو فوروکاوا، اوایل سال جاری ارائه کرد، در رویداد Direct هیچ صحبتی از کنسول بعدی نینتندو سوییچ نخواهد شد.

در ادامه، ما به تمام نکاتی که باید در مورد رویداد Nintendo Direct از جمله زمان شروع، نحوه تماشا و انتظارات شما بدانید، پرداخته ایم.

زمان شروع Nintendo Direct June 2024 این رویداد در تاریخ 18 ژوئن 2024، راس ساعت 3 بعدازظهر به وقت انگلستان، 4 بعد از ظهر به وقت اروپای مرکزی، 7 صبح به وقت اقیانوس آرام، 10 صبح به وقت شرق آمریکا و 12 صبح به وقت استرالیا (چهارشنبه) آغاز می شود. این رویداد حدود 40 دقیقه به طول خواهد انجامید.

نینتندو دایرکت

کجا Nintendo Direct June 2024 را تماشا کنیم؟

شما می توانید این رویداد را از طریق کانال رسمی یوتیوب نینتندو آمریکا یا یکی از شعبات منطقه ای آن مانند نینتندو انگلستان یا نینتندو ژاپن تماشا کنید. همچنین، می توانید این استریم را از طریق کانال های مربوط به نینتندو مشاهده نمایید.

انتظارات از رویداد Nintendo Direct June 2024 چیست ؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که می توان پرسید همین سوال است ، اما ما هنوز نمی دانیم چه چیزی نمایش داده خواهد شد. تقویم بازی هایی که نینتندو قرار است برای بقیه سال 2024 بسازد نسبتاً خلوت به نظر می رسد (به جز انتشار نزدیک بازی Luigi’s Mansion 2 HD و Nintendo World Championships: NES Edition در ماه آینده)، بنابراین احتمالات زیادی وجود دارد. با نزدیک شدن به زمان معرفی کنسول “سوییچ 2” (به یاد داشته باشید، قرار است در “اسال مالی امسال ” اعلام شود)، انتظار نداریم در اینجا شاهد معرفی نسخه جدیدی از ماریو یا زلدا باشیم. در عوض، نینتندو ممکن است اوضاع را با تمرکز بر پورت ها و بازسازی های بازی های قدیمی برای سرگرم کردن مخاطبان تا زمان عرضه سخت افزار جدید مدیریت کند.

 

بیشتر بخوانید …

آخرین شایعات درباره Nintendo Switch 2 و هرآنچه از آن میدانیم.

بازی های PlayStation Plus برای مشترکین Premium و Extra در ژوئن 2024