بازی های شوتر اول شخص با قرار دادن شما در جای قهرمانان، احساس درگیر شدن را به شما می دهد. این بازی ها می توانند داستان های متنوعی هم روایت کنند. دیدگاه اول شخص در بازی ها منحصر به فرد است و به شما امکان می دهد یک داستان و دنیای آن را از نزدیک تجربه کنید. از بازی های داستانی گرفته تا بازی های چند نفره آنلاین، این لیست درباره بازی های شوتر اول شخص است.

Doom Eternal

دنباله ای بر بازسازی مدرن Doom، با افزودن سلاح های بیشتر، باس های چالش برانگیزتر و مکانیک های حرکتی روان تر، هرج و مرج را افزایش می دهد. کدام بازی دیگر به شما اجازه می دهد هیولاها را با شاتگانی که به عنوان قلاب نیز عمل می کند، از بین ببرید؟ Doomguy بی تعارف ترین قهرمان حال حاضر بازی هاست که اول شلیک می کند و بعد سوال می پرسد. گیم پلی فوق العاده سریع این بازی به سرعت برای گیمرهایی که نمی خواهند وقت خود را تلف کنند، اعتیادآور می شود.

Doom Eternal

XDefiant

XDefiant پاسخ یوبی سافت به Call of Duty است و به نظر می رسد که جواب خوبی هم باشد. شوتر اول شخص گیم پلی سریع و پرتنش COD را با توانایی های تاکتیکی و قهرمان محور بازی های Rainbow Six ترکیب می کند. این ترکیب ممکن است تا زمان انتشار COD Black Ops 6، شما را مشغول نگه دارد که برای یک بازی تیراندازی دستاورد بزرگی است. XDefiant رایگان است و تجربه ای با کیفیت بالا ارائه می دهد. این بازی در آینده نقشه ها و شخصیت های جدیدی دریافت خواهد کرد و با اینکه بتل پس آن ممکن است کلیشه ای باشد، اما کار خود را به خوبی انجام می دهد.

xdefiant

Halo Infinite

استودیوی 343 Industries چند بار تلاش کرد، اما Halo Infinite واقعاً شعار بازی اصلی را محقق کرد: مبارزه تکامل یافته. دنیای باز این بازی ممکن است تقلیدی باشد، اما Halo Infinite با ارائه محیط سندباکسی که همیشه برای آزمایش کردن عالی است، مکانیک های سرگرم کننده گیم پلی این فرنچایز را کامل کرده است. در کمپین بازی، تمرکز دوباره بر روی مستر چیف قرار دارد و بخش چندنفره رایگان بازی نیز جوهره لابی های اولیه Xbox 360 را به خوبی به تصویر می کشد.

شوتر اول شخص: halo infinite

RoboCop: Rouge city

بازی RoboCop: Rogue City ادای احترامی کامل به فیلم اصلی 1987 است. این بازی احساس راه رفتن به عنوان یک نیمه ربات غول پیکر را به خوبی به تصویر می کشد و با استفاده از موتور Unreal Engine 5، چهره جدیدی از دیترویت قدیمی نشان می دهد. این یک بازی شوتر اول شخص با سرعت کمتر است که به شما تمام سلاح های RoboCop و یک داستان اورجینال که بین فیلم دوم و سوم رخ می دهد را ارائه می دهد.

robocop rogue city

Metro Exodus

Metro Exodus سومین قسمت از سری بازی هایی است که از رمان های دیمیتری گلوخوفسکی الهام گرفته شده اند و متنوع ترین گیم پلی را ارائه می دهد. محیط های زنده و تمرکز بر ایجاد یک دنیای واقعی، Metro Exodus را به یک تجربه عمیق تر تبدیل کرده است و بازی به همان اندازه که خوب به نظر می رسد، خوب هم اجرا می شود. در Metro شما بیشتر از اینکه با هیولا ها مقابله کنید، با محیط خشن مبارزه و بقا خواهید داشت. اما این ریتم کند بازی است که اگر به آن فرصت دهید خود را به شما ثابت می کند.

شوتر اول شخص: metro exodus

SuperHot

کانسپت این بازی به این شکل است که هر زمان شما حرکت کنید زمان نیز حرکت می کند. به نظر ساده می آید مگر نه؟

این شوتر اول شخص با اضافه کردن مکانیکی ساده که یادگیری آن آسان اما تسلط بر آن دشوار است، چالش جالبی به فرمول تیراندازی می دهد. اگر به درستی بازی شود، احساس می کنید که مانند جان ویک شده اید، البته اگر او قدرت های فوق العاده داشت. سبک هنری مینیمالیستی و طراحی مراحل بازی، محیطی عالی برای پاداش دادن به تفکر خلاقانه فراهم می کند. در عرض چند ثانیه، می توانید یک نفر را بزنید، از گلوله ها جاخالی دهید، تفنگ او را بردارید و آن را به سوی یک دشمن دیگر پرتاب کنید. بازی Superhot همچنین دارای حالت واقعیت مجازی است که اگر علاقه مند باشید، تمرینی سرگرم کننده ارائه می دهد.

شوتر اول شخص: superhot

Deathloop

Deathloop ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما وقتی با جزئیات مراحل آن آشنا شوید، به یک بازی تیراندازی نسبتاً ساده تبدیل می شود. با استفاده از توانایی های مشابهی که در بازی های Dishonored دیده می شود، Deathloop بیشتر بر روی اکشن تمرکز دارد تا مخفی کاری. 

 از جابه جایی سریع در نقشه، برنامه ریزی برای حذف هفت هدف در 24 ساعت، تا دوئل با یک قاتل رقیب در حالی که در یک چرخه زمانی گرفتار شده اید و – Deathloop شامل فعالیت های زیادی است.

شوتر اول شخص: deathloop

Titanfall 2

این بازی از زمان انتشارش تا الان با واکنش های مثبت زیادی روبرو شده است. اگر بدون هیچ اطلاع قبلی این بازی را تجربه کنید شما هم عاشق آن خواهید شد. مکانیک های جابجایی بازی در کنار طرحی مراحل فوق العاده آن، باعث شده این بازی تبدیل به یکی از لذت بخش ترین بازی های شوتر اول شخص تبدیل شود. 

شوتر اول شخص: titanfall 2

Borderlands 3

این ورودی از سری بازی های Bordelands شاید بهترین نسخه از این سری نباشد اما امکان ندارد عاشق این شوتر اول شخص کارتونی نشوید. 

در کنار شخصیت های با نمک و منحصر به فردی که این بازی دارد شما ساعت ها وقت خود را صرف تیراندازی با دوستان خود خواهید کرد.

شوتر اول شخص: borderlands 3