تبلیغ در گوگل به این دلیل برای پزشکان مناسب است که می تواند به آنها در پیدا کردن بیماران بالقوه ای، که به دنبال خدمات مراقبت های بهداشتی آنلاین هستند، کمک کند. در این مطلب میخواهیم به دلایل مناسب بودن تبلیغ در گوگل برای پزشکان بپردازیم و راه حل هایی برای بهبود کمپین های تبلیغاتی آنها ارائه نماییم.

  • تبلیغات هدفمند: تبلیغ در گوگل به پزشکان اجازه می دهد تا اطلاعات خاصی مانند موقعیت مکانی، سن و علایق را مورد هدف قرار دهند. این مساله می تواند به پزشکان کمک کرده که به بیماران ایده آل خود دسترسی پیدا کنند.مقرون به صرفه: تبلیغات گوگل می تواند در مقایسه با اشکال سنتی تبلیغات، راهی مقرون به صرفه برای تبلیغات کسب و کار پزشکان باشد. این نوع تبلیغات می تواند لید ایجاد کرده و جذب بیمار را افزایش دهد.دسترسی به مخاطبان: تبلیغات گوگل می‌تواند به پزشک کمک کند تا به بیماران بالقوه‌ای که فعالانه خدمات مراقبت‌های بهداشتی آنلاین را جستجو می‌کنند، دسترسی پیدا کند.آگاهی از برند: تبلیغات گوگل می تواند به کمک ظاهر شدن در بالای نتایج جستجوی گوگل، برای کلمات کلیدی مرتبط، به افزایش آگاهی از برند پزشکان کمک کننده باشد.ردیابی عملکرد: گوگل ادز ابزارهای تجزیه و تحلیل و گزارش دقیقی را در اختیار پزشکان قرار می دهد که به آنها امکان می دهد عملکرد تبلیغات خود را ردیابی کنند و برای بهینه سازی تصمیمات مبتنی را اتخاذ کنند.پیدا کردن مخاطبان شهر خودتان: Google Ads می تواند مناطق جغرافیایی خاصی را هدف قرار دهد. این قابلیت می تواند به پزشک کمک کند در دید مخاطبان محل زندگی و کسب و کار خود قرار بگیرند.ریمارکتینگ: تبلیغ در گوگل به پزشکان اجازه می دهد تا کمپین های ریمارکتینگ ایجاد کنند. این قابلیت به آنها اجازه می دهد تا افرادی را که قبلاً از وب سایت آنها بازدید کرده اند را هدف قرار دهند. این قابلیت می تواند به افزایش نرخ تبدیل و بهبود ROI کمپین تبلیغاتی کمک کند.بهینه سازی صفحه فرود (لندینگ پیج): یک پزشک باید اطمینان حاصل کند که صفحه فرود وب سایتش برای تبدیل بازدید کننده به مشتری بهینه شده است. این مساله می تواند به آنها کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنند.هدف‌گیری خاص: Google Ads به پزشکان اجازه می‌دهد تا بیماری‌ها، شرایط و تخصص‌های خاصی را که درمان می‌کنند هدف قرار دهند، این مساله به آن‌ها اجازه می‌دهد به مخاطبان مناسبی که در جستجوی تخصص خاص خود هستند دسترسی پیدا کنند.

به طور کلی، Google Ads ابزار مناسبی برای پزشکان است. تبلیغ در گوگل می تواند به آنها کمک کند دیده شدن خود را افزایش دهند، به بیماران بالقوه دسترسی پیدا کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند.

چرا تبلیغ در گوگل بهترین انتخاب مارکتینگ برای پزشکان است؟

تبلیغات گوگل به دلیل اینکه روشی بسیار هدفمند و مقرون به صرفه برای دستیابی به بیماران بالقوه ارائه می دهد، بهتر از سایر روش های بازاریابی برای پزشکان است. با گوگل ادز، پزشکان می توانند اطلاعات جمعیتی خاصی مانند موقعیت مکانی، سن و علایق را مورد هدف قرار دهند. این قابلیت ها می تواند به آنها کمک کند تا به بیماران ایده آل خود برسند.این سطح از هدف گذاری با سایر روش های بازاریابی امکان پذیر نیست. علاوه بر این، Google Ads می‌تواند راهی مقرون‌به‌صرفه برای پزشک برای ایجاد لید و افزایش جذب بیمار در مقایسه با اشکال سنتی تبلیغات مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی باشد.یکی دیگر از مزیت های گوگل ادز، توانایی آن در دستیابی به مخاطبان بیشتر است. تبلیغ در گوگل می‌تواند به پزشک کمک کند تا به بیماران بالقوه‌ای که فعالانه خدمات مراقبت‌های بهداشتی آنلاین را جستجو می‌کنند دسترسی پیدا کند. تعداد این مخاطبان بیشتر از مخاطبانی است که پیش از این از طریق روش‌های سنتی مانند آگهی‌ها یا بیلبوردها به دست می آمد.جیمکس ادز به کمک متخصصین خود می تواند تبلیغ شما در گوگل را با بهینه ترین حالت ممکن انجام دهد. نتایج عملکرد متخصصین جیمکس از ابتدا توسط خودتان قابل مشاهده بوده و می توانید تاثیر آن را در کسب و کار خود ببینید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 02191018789 تماس بگیرید.