جانشین نینتندو سوییچ، با نام سوییچ 2، طبق جدیدترین شایعات با شارژر 60 واتی و خنک کننده در داک خود عرضه خواهد شد.اعضای فروم فامی بوردز با نام های LiC و LuigiBlood برخی مشکلات فنی مربوط به نینتندو سوییچ را که در طراحی و توسعه سوییچ 2 مورد توجه قرار گرفته اند، روشن کرده اند. بر اساس این منبع، یک دیتاماین از تبادل داده ها بین نینتندو و انویدیا به مرجع هایی از یک شارژر با توان 60 وات اشاره کرده است. اعتقاد براین است که این می تواند امکان سرعت های بالاتر پردازشی و همچنین بهبود قابلیت های شارژ کنسول را به استاندارد “شارژ سریع” فراهم کند، به خصوص اگر از فناوری GaN استفاده شود. استفاده از این فناوری در شارژرهای فعلی گوشی ها و نوت بوک ها حیاتی است که اطمینان از کارایی و سرعت بیشتر با هر شارژ را تضمین می کند.

علاوه بر این، اطلاعات سازنده دیگری نیز به حضور یک خنک کننده جدید علاوه بر خنک کننده موجود در کنسول اشاره می کند. این خنک کننده کوچکتر است و احتمال می رود که بخشی از داک نینتندو سوییچ 2 باشد که باعث بهبود حرارتی یک شارژر قوی تر خواهد شد.

نشت های قبلی نیز پیشنهاد داده اند که سخت افزار نینتندو سوییچ 2 به چیپ NVIDIA T239، رم 8 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی و باتری با عمر بسیار بهبود یافته مجهز خواهد شد. علاوه براین، نمایشگر دستی این کنسول دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود که احتمال هدف قرار دادن فریم ریت 120 فریم در ثانیه را برای برخی بازی ها فراهم می کند. هنوز مشخص نیست که آیا نمایشگر از نرخ تازه سازی متغیر (VRR) پشتیبانی خواهد کرد یا خیر، اما منطقی به نظر می رسد اگر که چنین ویژگی ای داشته باشد. این کنسول همچنین گفته شده که دارای یک نمایشگر 8 اینچی LCD خواهد بود.