اگر تبلیغات PPC را به عنوان یک کانال بازاریابی برای کسب و کار خود در نظر می گیرید، باید بدانید که چرا باید بودجه خود را در اینجا سرمایه گذاری کنید و نه در جای دیگر.
در اینجا برخی از رایج ترین دلایلی وجود دارد که PPC می تواند کانال تبلیغاتی مناسبی برای شما باشد:

1. می توانید خیلی سریع شروع به دریافت کلیک کنید.

هنگامی که حساب تبلیغاتی خود را راه اندازی کردید و یک تبلیغ ایجاد کردید، معمولاً باید توسط پلتفرم تأیید شود، اما معمولاً بیش از چند ساعت طول نمی کشد.

هنگامی که تبلیغات شما فعال شد، تا زمانی که واجد شرایط حضور در حراج هستید و قیمت پیشنهادی شما به اندازه کافی بالا است، می توانید خیلی سریع شروع به نمایش (و دریافت کلیک ها تا زمانی که حجم وجود دارد) کنید.

در مقایسه با کانال هایی مانند SEO ، PPC به شما اجازه می دهد تا بازدهی را خیلی سریع مشاهده کنید. و این کاملاً یکی از دلایل محبوبیت آن در بین بازاریابان است.

2. تبلیغات PPC به راحتی قابل اندازه گیری و ردیابی است.

یکی از مزایای اصلی تبلیغات PPC نسبت به کانال های تبلیغاتی سنتی، توانایی اندازه گیری و ردیابی آسان بازده از پلتفرم است.

همه پلتفرم‌های محبوب، مانند تبلیغات گوگل و تبلیغات بینگ، به شما امکان می‌دهند تا تبدیل‌ها را دنبال کنید، از جمله مقادیر سفارش یا سرنخ. همچنین به شما این امکان را می‌دهند که در یک سطح ریز، بازگشت سرمایه نه تنها حساب کلی بلکه گروه‌های تبلیغاتی و کلمات کلیدی خاص را نیز مشاهده کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید از داده ها و بینش ها برای بهبود موثر کارایی و عملکرد یک کمپین در طول زمان برای افزایش بازگشت سرمایه (ROI) کانال استفاده کنید.

3. شما کنترل کامل زمان اجرای تبلیغات و میزان پرداختی را دارید.

آیا نیاز به توقف موقت تبلیغات در یک دوره شلوغ دارید؟ آیا می خواهید فقط زمانی تبلیغات را اجرا کنید که نیاز به ایجاد سرنخ های جدید دارید؟
تبلیغات PPC بهترین راه برای انجام این کار است، زیرا شما کنترل کامل زمان اجرای تبلیغات خود را دارید (از جمله زمان روز و روز هفته) و به راحتی می توانید تبلیغات را به دلخواه روشن و خاموش کنید. اگر چه یک کمپین با عملکرد قوی همیشه توصیه می‌شود که از آن برای رشد گسترده‌تر کسب‌وکار استفاده شود و به‌عنوان یک تاکتیک استاپ شروع نشود.

شما همچنین کنترل کاملی بر میزان هزینه‌های روزانه (یا ماهانه) و میزان پرداخت به ازای هر کلیک دارید. در مقایسه با کانال‌های دیگری که به شما این سطح از توانایی را برای مدیریت هزینه و بودجه کانال نمی‌دهند.

4. شما می توانید مشتریان خود را کاملا هدف قرار دهید.

برخلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات PPC به شما این امکان را می‌دهد تا مشتری دقیق خود را بر اساس داده‌های خود هدف قرار دهید. حتی به شما امکان می‌دهد قیمت‌ها را بر اساس دستگاه‌های مورد استفاده، زمان روز و مکان تنظیم کنید.
اگر مشتری خود و نحوه جستجوی آنها را می شناسید، می توانید از این بینش ها برای کاهش هزینه های تبلیغاتی بیهوده استفاده کنید.

5. چندین قالب تبلیغاتی موجود است.

فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کنید؟ شما می توانید از تبلیغات خرید برای نمایش محصولات خود بر روی SERP ها در موقعیت اصلی استفاده کنید.
آیا می خواهید افراد رها شده از سبد را به تبدیل تبدیل کنید؟ از بازاریابی مجدد نمایشگر برای ارائه پیشنهاد برای تشویق اقدام مورد نظر استفاده کنید.
تبلیغات PPC طیف وسیعی از قالب‌های تبلیغاتی مختلف را در بر می‌گیرد و می‌توان از آنها برای موفقیت کسب‌وکارهای خاص و استفاده از سناریوها استفاده کرد.