آنچه فرا خواهید گرفت

کمپین‌های خرید در تبلیغات در گوگل صاحبان کسب‌وکارهای خرده‌فروشی را با مشتریان بالقوه آنلاین مرتبط می‌کنند و وقتی کاربران تصمیم می‌گیرند از کجا خرید کنند، فرایند خرید را سریع تر می کنند. تبلیغات خرید که از طریق این نوع کمپین انجام می شود به تبلیغ کنندگان خرده فروش اجازه می دهد تا به راحتی محصولات را به مشتریان احتمالی که در جستجوی محصولات آن ها هستند به نمایش بگذارند. نحوه ایجاد کمپین خرید را در زیر بیاموزید.

  1. تبلیغات خرید چیست؟
  2. چرا از تبلیغات خرید استفاده کنیم؟
  3. چگونه موجودی خود را برای تبلیغات خرید مدیریت کنید؟
  4. بهترین روش ها برای ایجاد کمپین های خرید.

برای پرهیز از اشتباهات رایجی که تبلیغ در گوگل را دچار خود می کنند نیز، میتوانید سری به این مقاله بزنید.

تبلیغات خرید در گوگل

1. تبلیغات خرید (شاپینگ) چیست؟

کار تبلیغات شاپینگ جفت و جور کردن تبلیغ‌کنندگان خرده‌فروشی ها و خریداران آنلاین است. صاحبان مشاغل خرده‌فروشی می‌توانند با آپلود موجودی خود در Merchant Center و اتصال حساب به حساب گوگل ادز خود، یک کمپین خرید ایجاد کنند. زمانی که مشتریان محصولات خود را در سایت‌ها و شبکه‌های گوگل جستجو می‌کنند، پس از فعال شدن، محصولات آنها می‌تواند به مشتریان نشان داده شود.

تبلیغ در یوتیوب

هنگامی که محصولات با کلمات کلیدی جستجوی مشتری بالقوه مرتبط هستند، تصویری از کالا به همراه سایر اطلاعات مرتبط مانند قیمت و نام تجاری محصول نشان داده می شود. به این ترتیب، محصولات برای کاربران گوگل هنگام جستجو در اینترنت هم در دسکتاپ و هم در موبایل تبلیغ می شوند.

کمپین تبلیغ در گوگل محصولات
بهترین روش ها برای ایجاد کمپین خرید

2. چرا از تبلیغات خرید استفاده کنیم؟

تبلیغات خرید اطلاعاتی را نشان می دهد که مشتریان بالقوه می خواهند در مورد محصولات بدانند تا به آنها کمک کند تصمیم بگیرند که آیا خرید کنند یا خیر. این عکس فوری سریع، مرور محصولات و مقایسه اقلام مشابه را برای کاربران گوگل ساده سازی می‌کند و صاحبان مشاغل خرده‌فروشی تنها زمانی هزینه را پرداخت می‌کنند که کاربران به سایت آن ها مراجعه کنند.

5 دلیل برای تبلیغ در یوتیوب

مشتریان بالقوه ای که از طریق آگهی خرید به فروشگاه تجارت الکترونیک شما می رسند ممکن است نسبت به سایر مشتریان بالقوه آمادگی خرید بیشتری داشته باشند. برای مثال، فردی که در جستجوی کفش های دیزاینر است، محصول شما را در کنار سایر آگهی دهندگان خرده فروشی در نتایج جستجوی خود می بیند. اگر روی تبلیغ شما کلیک کنند، مستقیماً به صفحه محصول در وب سایت شما منتقل می شوند تا بیشتر اطلاعات کسب کنند.

تبلیغ فروشگاه در گوگل

3. نحوه مدیریت موجودی در Merchant Center برای تبلیغات خرید

موفقیت یک کمپین خرید بستگی به ارتباط محصولات شما با مشتریان بالقوه ای دارد که تبلیغات شما را می بینند. وقتی کاربر جستجو می‌کند، گوگل تبلیغاتی را از کمپین های خرید با محصولات مرتبط و مکان‌های ارسال نشان می‌دهد و آن‌هایی را که بالاترین قیمت را برای فضای تبلیغاتی پیشنهاد داده اند، در اولویت قرار می‌دهد. ارائه هر آنچه که مشتریان بالقوه در مورد محصولات شما نیاز دارند، راهی مطمئن برای موثرتر کردن موجودی تبلیغات خرید شما است. مهم است که این اطلاعات را در Merchant Center اصلاح کنید که تا حد امکان مفید و مستقیم باشند.

برای مثال، یک خرده‌فروش لباس ورزشی در کاونتری ممکن است متوجه شود که تبلیغات خرید پیراهن‌های زنانه‌اش فروش زیادی ندارد. این ممکن است به این دلیل باشد که برای خریداران بلافاصله مشخص نیست که پیراهن‌ها چه اندازه هستند یا برای مردان یا زنان هستند. بازنویسی عنوان و توضیحات محصول برای بیان واضح برند، رنگ، اندازه و سبک باعث می‌شود مشتریان بالقوه بیشتر احساس کنند که آنچه را که می‌خواهند پیدا کرده‌اند. فروشگاه پوشاک ورزشی همچنین می تواند کلمات کلیدی منفی مانند “مردانه” را تعریف کند، بنابراین تبلیغات آنها به کاربرانی که جنسیت متفاوتی را جستجو می کنند نشان داده نمی شود.

ترفندهای طراحی لندینگ پیج برای افزایش کانورژن

استفاده از تبلیغات خرید بر اساس نام تجاری محصولشان می تواند راه خوبی برای تبلیغ کنندگان خرده فروشی باشد تا عملکرد کمپین های خرید خود را بهبود بخشند. خریداران آنلاین معمولاً هنگام جستجوی محصولات از نام‌های تجاری استفاده می‌کنند، بنابراین صاحبان مشاغل خرده‌فروشی باید آن اطلاعات را در صورت لزوم در آگهی خرید خود درج کنند. قرار دادن نام تجاری محصول در عنوان و توضیحات آن ممکن است به متمایز شدن آن از سایر گزینه ها کمک کند.

به عنوان مثال، یک فروشگاه سخت افزار در شفیلد ممکن است تصمیم بگیرد از تبلیغات خرید برای تبلیغ دریل های برقی خود استفاده کند. درج نام تجاری “Bosch” در عنوان و توضیحات محصول، آن را برای خریداران آنلاینی که به طور خاص به دنبال دریل های برقی بوش هستند مرتبط تر می کند. خریدارانی که لیست را می بینند مطمئن تر خواهند بود که محصول دقیقاً همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند و ممکن است نسبت به سایرین برای ثبت سفارش آماده تر باشند.

کمپین خرید
بهترین روش ها برای ایجاد کمپین خرید

4. بهترین روش ها برای ایجاد کمپین های خرید

تبلیغات خرید به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا محصولات خود را تبلیغ کنند، خواه یک بوتیک کوچک با تعداد انگشت شماری از محصولات باشند یا یک فروشگاه یک‌جا با هزاران کالا در موجودی‌شان. اندازه کسب و کار شما هرچه باشد، مهم است که تبلیغات خود را برای محصولات و مخاطبان مختلف تنظیم کنید تا مطمئن شوید که از بودجه خود حداکثر استفاده را می کنید.

ساده ترین راه برای شروع، ایجاد یک کمپین خرید هوشمند است. این زیرگروه کمپین به طور خودکار پیشنهادات، محصولات و مخاطبان شما را بهینه می کند تا بتوانید در زمان مناسب تبلیغ مناسب را به مشتری بالقوه مناسب نشان دهید. به این ترتیب، می توانید بیشترین فروش را نسبت به بودجه خود داشته باشید.

اگر شرایط لازم برای کمپین های خرید هوشمند محقق نشود، مشاغل خرده فروشی می توانند یک کمپین خرید استاندارد ایجاد کنند. در ابتدا، کل موجودی آنها در یک گروه واحد به نام “همه محصولات” مدیریت می شود. برای کسب و کارهایی که محصولات کمتری دارند، این ممکن است به خوبی کار کند. با این حال، از آنجا می‌توان محصولات را به گروه‌های کوچک‌تر و خاص‌تر دسته‌بندی کرد.

6 مزیت تبلیغ در یوتیوب

برای مثال، یک فروشگاه مواد غذایی سالم در استیونیج ممکن است موجودی خود را به نوشیدنی‌ها، شکلات بارهای پروتئینی و تنقلات خوش طعم تقسیم کند. دسته بندی مفید است زیرا به شما امکان می دهد قیمت ها را برای انواع مختلف محصول به سرعت و به راحتی مشخص و تنظیم کنید.

پس از چند آزمایش، فروشگاه مواد غذایی بهداشتی ممکن است متوجه شود که کاربران به ندرت نوشیدنی هایی را که تبلیغ می کنند از طریق تبلیغات خرید می خرند، اما میله های پروتئینی فروش خوبی دارند. برای اطمینان از استفاده موثر از هزینه تبلیغات کسب و کار، مالک می تواند بودجه خود را از نوشیدنی ها به میله های پروتئینی تخصیص دهد. به‌جای بهینه‌سازی دستی همه موارد موجودی، تنظیم قیمت‌ها، محصولات و مخاطبان فقط چند کلیک طول می‌کشد.

تبلیغات خرید، دید محصولات شما را در سایت‌ها و شبکه‌های Google افزایش می‌دهد و راهی بصری و مرتبط برای دیدن آنچه ارائه می‌دهید به مشتریان بالقوه ارائه می‌دهد. این به مشتریان بالقوه تمام اطلاعاتی را که نیاز دارند، در زمان و مکانی که به آن نیاز دارند، ارائه می‌کند و آنها را تشویق می‌کند تا به جای رقبای شما، از شما خرید کنند.

اگر هنوز در استفاده از سرویس تبلیغات گوگل شک دارید، سری به این مقاله بزنید و بیشتر اطلاعات کسب کنید.

با جیمکس ادز همراه باشید تا در رابطه با تبلیغات گوگل بیشتر بیاموزید.