شکایات حقوقی و احکام دادگاه در یوتیوب

اگر احساس می‌کنید که محتوای خاصی در سایت حقوق شما یا قوانین قابل اجرا را نقض می‌کند، می‌توانید یک شکایت حقوقی در یوتیوب تحت عنوان علامت تجاری، افترا، جعل یا سایر جریان‌های شکایت قانونی ما ارسال کنید. اگر حکم دادگاهی علیه آپلودکننده دارید، می‌توانید یک کپی از حکم دادگاه را در پاسخ به پاسخ خودکاری که پس از ثبت شکایت حقوقی مناسب دریافت می‌کنید، پیوست کنید. هر حکم دادگاه بر اساس مجموعه ای از معیارهای منطقه ای و جهانی بررسی و ارزیابی می شود.

به خاطر داشته باشید که منابع دیگری نیز برای جلب توجه ما به محتوا دارید. برای مثال، اگر احساس می‌کنید محتوا با دستورالعمل‌های انجمن ما مطابقت ندارد، لطفاً آن را پرچم‌گذاری کنید. همچنین، قبل از طرح شکایت حقوقی، در نظر بگیرید که آیا ویدیو مطابق با استانداردهای حذف تحت خط‌مشی رازداری یا آزار و اذیت ما است یا خیر.

دور زدن تدابیر فناوری

وقتی می گوییم دور زدن تدابیر فناوری ، به ابزارهایی اشاره می کنیم که به کاربران اجازه می دهد از پروتکل مجوز یک نرم افزار فرار کنند. این می تواند به معنای شماره سریال، کلیدهای کلیدی، رمز عبور و روش های دیگر برای هک نرم افزار یا بازی باشد.

تفاوت بین CTM و کپی رایت چیست؟

CTM ابزاری است که به کاربران امکان دسترسی به نرم افزار را می دهد. کپی رایت مربوط به نمایش نرم افزار یا ابزاری برای به دست آوردن آن است. اگر رابط نرم‌افزار در ویدیو است، یا پیوند دانلود نرم‌افزار در توضیحات ویدیو یا ویدیو وجود دارد، ممکن است بخواهید اخطاریه حذف حق نسخه‌برداری را ارسال کنید.

ادعای CTM زمانی مناسب است که مطالب نقض‌شده در ویدیو وجود نداشته باشد (یا مستقیماً به آن پیوند داده شده باشد)، اما ویدیو راهی برای دسترسی غیرقانونی کاربران به آن ارائه می‌دهد.

اگر فکر می کنید یک ادعای معتبر CTM دارید، لطفاً فرم وب ما را پر کنید.

شکایت دور زدن تدابیر فناوری را ارسال کنید (کلیک کنید)

عنوان بندی

اگر اخطاری دریافت کرده‌اید که به شما اطلاع می‌دهد ویدیوی شما قوانین دسترسی به ارتباطات و ویدیو را نقض می‌کند، ممکن است محتوایی را بارگذاری کرده باشید که در ابتدا با زیرنویس در تلویزیون نشان داده شده است. قانون دسترسی به ارتباطات و ویدیو (CVAA) ایجاب می‌کند که تمام برنامه‌های ویدیویی از پیش ضبط‌شده که در تلویزیون شرح داده می‌شوند، در اینترنت نیز شرح داده شوند. اگر فکر می کنید از الزامات CVAA مستثنی هستید، می توانید گواهینامه ای برای محتوای خود انتخاب کنید.

اگر فکر می‌کنید یک ویدیو توسط CVAA باید حاوی شرح باشد، اما آپلودکننده شرح‌ها را در دسترس قرار نداده است، لطفاً از طریق فرم وب درخواست ارسال کنید.