سامسونگ قصد دارد با عرضه گلکسی رینگ ، خط تولید گجت پوشیدنی های خود را گسترش دهد. در حالی که جزئیات رسمی از این رونمایی دردسترس نیست، افشاگری‌های اخیر نشان می دهد یکی از چالش های پیش رو، اندازه گیری این حلقه متناسب با انگشتان افراد مختلف است که در نهایت  باعث منحصر به فردتر شدن این خرید می شود. در این بلاگ نگاهی دقیق‌تر به آنچه می‌دانیم و آنچه خریداران باید در نظر بگیرند، می‌اندازیم.

بگفته ی افشاگر Evan Blass که در وب سایت AndroidAuthority به آن اشاره شده است، تا زمانی که سامسونگ رسما این جزئیات را تأیید نکند، بهتر است نسبت به این شایعات محتاط باشیم. این افشا کننده تصویری از آنچه به نظر می رسد ظاهری رسمی از صفحه ی محصول گلکسی رینگ باشد به اشتراک گذاشته و فرایند سفارش آن را نیز به نمایش گذاشته است.

سامسونگ راه حلی برای دو دسته از مشتریان خود درنظر گرفته است. یکی برای کسانی است که سایز انگشت خود را نمی دانند و دوم برای کسانی است که از اندازه انگشتر خود مطلع هستند.

تحویل گلکسی رینگ

سامسونگ مشکل اندازه گلکسی رینگ را با کیت اندازه گیری حل می کند. بسیاری ازما اندازه انگشت خود را نمی دانیم. خبر خوب این است که سامسونگ راه حلی برای این مسئله پیدا کرده است . براساس تصویر فاش شده، سامسونگ ابتدا یک کیت اندازه گیری (Sizing Kit) ارسال می کند. این گزینه را می توان هنگام سفارش انگشتر انتخاب کرد و پس از آن مشتریان نمونه‌هایی از انگشترها را با اندازه‌های استاندارد ایالات متحده دریافت می‌کنند. بعد از اینکه مشتری اندازه مناسب خود را پیدا کرد، می تواند سفارش را ادامه داده و نهایی کند. به نظر می رسد این یک فرآیند عالی برای از دست ندادن مشتریان بالقوه ای است که می خواهند گلکسی رینگ را بخرند اما از سایز انگشت خود بی اطلاع هستند.

کسانی که از اندازه انگشت خود مطلع هستند می توانند این مرحله را رد کرده و مستقیماً گلکسی رینگ را سفارش دهند. گلکسی رینگ سامسونگ وعده ی افزودن  گجت هیجان انگیزی را به بازار گجت های پوشیدنی داده است.این شرکت با راه‌حل اندازه‌گیری نوآورانه و ویژگی‌های جدید بالقوه، می‌تواند جایگزین منحصربه‌فردی برای پوشیدنی‌های سنتی ارائه دهد. منتظر اعلامیه‌های رسمی سامسونگ، برای به‌روزرسانی‌های بیشترباشید.

بیشتر بخوانید:

انتشار رسمی سیستم اندروید اتو ۱۲.۰