کاربران پریمیوم، خودتان را برای ویژگی های جدید پرمیوم آماده کنید ! در این مطلب، ما برخی از جدیدترین ویژگی های پریمیوم را که برای مشترکین در دسترس است به اشتراک می گذاریم، از رد شدن از بخش های کلیدی گرفته تا دانلودهای هوشمند برای مشاهده آفلاین.

به بخش های مورد علاقه بعدی خود در ویدیو یوتیوب بروید

حالا رد شدن از بخش های مختلف یک ویدیو بسیار آسان تر شده است. اکنون، هنگامی که برای جلو تر رفتن دو ضربه سریع می زنید، دکمه «jump ahead» را خواهید دید که شما را به جایی که می خواهید می برد.

این ویژگی که ترکیبی از هوش مصنوعی و داده های بینندگان است، اکنون برای همه مشترکین پریمیوم ایالات متحده در اندروید در دسترس است. و خبر خوب برای کاربران iOS، این ویژگی در چند هفته آینده برای شما هم ارائه می شود!

با ویژگی جدید تصویر در تصویر در YouTube Shorts، مانند یک حرفه ای چند کار را باهم انجام دهید. روی دستگاه های Android، می توانید ,ویدیو کوچک شده  مورد علاقه خود را در حالی که به برنامه های دیگر مرور می کنید یا پیام ها را بررسی می کنید، تماشا کنید. این ویژگی برای سرگرم شدن بدون از دست دادن هیچ لحظه ای عالی است.

دسترسی زودهنگام به آخرین ویژگی های آزمایشی

به عنوان یک مشترک پریمیوم، با مراجعه به youtube.com/new نگاهی اولیه به برخی از ویژگی های هیجان انگیزی که در حال آزمایش در یوتیوب هستیم، خواهید داشت. برای تجربه آخرین چیدمان ها، هوش مصنوعی کمکی و جدیدترین عملکردها برای یوتیوب شورت، ثبت نام کنید. در حال حاضر موارد زیر برای شما در دسترس است:

  • دانلودهای هوشمند در  YouTube Shorts: اکنون دیگر با دانلودهای هوشمند، از طریق FOMO در YouTube Shorts خداحافظی کنید. مجموعه ای جدید از ویدیوهای سرگرم کننده به طور خودکار روی گوشی شما دانلود می شود تا هر زمان که آفلاین هستید، تماشا کنید. چه در حال سوار شدن به مترو باشید و چه در حالت هواپیما در حال پرواز باشید.
  • هوش مصنوعی مکالمه ای: تجربه هوش مصنوعی مکالمه ای یوتیوب در دستگاه های اندرویدی در ایالات متحده بازگشته است.برای کسانی که آشنایی ندارند، این ابزار کمکی می تواند به سوالات پاسخ دهد، محتوای مرتبط را پیشنهاد کند و حتی موارد دیگر، بدون اینکه ویدیو در حال پخش شما را قطع کند. با ضربه زدن روی «Ask» زیر ویدیوهای منتخب می توانید به این ابزار دسترسی داشته باشید و با پرسیدن سوال در مورد ویدیو یا انتخاب یک درخواست را شروع کنید.
  • صفحه تماشای بازطراحی شده: اکنون می توانید با یک صفحه تماشای بازطراحی شده را آزمایش کنید تا تجربه مشاهده خود را بهبود بخشید و یافتن محتوای مرتبط و تعامل با نظرات را برای شما آسان تر کند.

با YouTube Premium، همه موارد بالا به همراه سایر ویژگی هایی که اخیراً راه اندازی شده اند در اختیار شما قرار می گیرد، مانند امکان ادامه تماشای هر ویدیویی از جایی که متوقف کرده اید و کاوش در ویدیوها از طریق کیفیت ویدیوی 1080p HD برای یک تجربه بصری حتی واضح تر. و همچنین با YouTube Music Premium، شما آهنگ های بدون آگهی را دریافت می کنید .خبر خوب دیگر اینکه ، دیگر میتوانید به فکر گوش دادن آفلاین، پخش پس زمینه و تب Samples برای کمک به کشف موسیقی جدید باشید. از طریق new partnership، می توانید کل فهرست آهنگهای خود را از تلفن خود به رایانه شخصی خود ببینید .از آنجایی طبق شراکت جدید، برنامه YouTube Music را به ساعت های Garmin می رود فهرست آهنگهایتان را روی مچ دست خود ببرید.