کلید ساخت یک ویدیوی حرفه ای، نورپردازی است. از ولاگ ها گرفته تا ضبط های استودیویی، همه و همه از تجهیزات نورپردازی اختصاصی بهره می‌برند. طبق گفته وبسایت expertreviews استفاده از بهترین نور باعث میشود ویدیوهای شما باکیفیت و بی عیب و نقص باشند. همچنین این امکان را به شما می دهند که مستقل از نور طبیعی فیلم بگیرید، خلاقیت بیشتری داشته باشید و در نهایت تصاویری با دقت رنگ بالا ارائه دهید.

نورپردازی اختصاصی یک سرمایه گذاری عالی است. اغلب با پیشرفت فناوری تصویربرداری، دوربین‌ها و لنزها، قدیمی شده و کنار گذاشته می‌شوند، در حالی که به ندرت دیده می‌شود یک نور با کیفیت به آسانی از رده خارج شود. این لامپ ها در سبک‌ها و قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شوند تا همه افراد با هر سطح و بودجه ای بتوانند نور مناسب خود را تهیه کنند.

در این پست از جیمکس ادز با لیستی از بهترین نورهای مناسب یوتیوب آشنا خواهید شد.

چگونه بهترین نور را برای یوتیوب انتخاب کنیم؟

در حالی که اکثرا افراد از یک نور برای روشن کردن کادر خود استفاده میکنند، شما میتوانید از نورپردازی سه نقطه استفاده کنید. این آرایش رایج ترین ترتیب استفاده از نور است و شامل نور کلیدی، نور پرکننده و نور پس زمینه میشود.

نور کلیدی نور اصلی شماست و معمولا درخشان ترین است. این نور برای روشن کردن سوژه شما استفاده می شود و میزان روشنایی کلی صحنه شما را تعیین می کند. نحوه قرارگیری آن بسته به ظاهری که مد نظر دارید متفاوت خواهد بود. اما به طور کلی، زاویه 45 درجه نسبت به سوژه، چیدمان خوبی است.

نور پرکننده معمولا شدت کم‌تری دارد و در خلاف جهت نور اصلی قرار میگیرد و آن را منعکس می‌کند. از این نور برای پر کردن سایه های ناشی از نور کلیدی استفاده می شود و می توان میزان روشنایی آن را طبق سلیقه خود تغییر داد. به دنبال ظاهری روشن و نرم هستید؟ شدت نور ثانویه را بیشتر کنید. به دنبال تصویری رمزآلود هستید؟ شدت نور را کمی کم کنید.

در نهایت، همانطور که از نام آن پیداست، از نور پس زمینه برای روشن کردن فضای پشت سوژه استفاده می شود. این نور می تواند حال و هوای کلی ویدیوی شما را مشخص کند و جزئیات پس زمینه را آشکار کند. تقریبا از هر لامپی می‌توان برای روشن کردن پس‌زمینه استفاده کرد، اگرچه نورهای اختصاصی با قابلیت تغییر رنگ می‌توانند آزادی عمل بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

آرایش نور سه نقطه‌ای برای سبک های مختلف کار نمی‌کند، و مطمئنا بیرون رفتن و خریدن سه چراغ جداگانه ضروری نیست. به خصوص اگر تازه شروع کرده‌اید. اما در نظر گرفتن این ترتیب هنگام خرید اولین چراغ می تواند بسیار مفید باشد.

کدام نور مناسب شما است؟

از ولاگ‌های لحظه ای گرفته تا ضبط های استودیویی، هیچ دو یوتیوبری مثل هم کار نمی کنند، بنابراین هیچ وسیله ای نیست که برای همه مناسب باشد. اگر در حال حرکت فیلمبرداری می کنید، احتمالاً به دنبال یک نور قابل حمل، کوچک و سبک وزن هستید. در حالت ایده‌آل، بهترین گزینه برای شما نوری است که باتری خور باشد و مستقیما به دوربین یا تلفن شما متصل شود. اگر به دنبال محصولی با این مشخصات هستید، پنل های LED کوچک و رینگ لایت‌ها از نورهای مناسب شما هستند.

اگر در یک استودیوی موقت خارج از خانه خود کار می کنید، به یک نور بزرگتر که با برق شهری کار میکند نیاز دارید. پنل‌های LED بزرگ‌تر سطح روشنایی مناسبی را ارائه می‌دهند و به راحتی نیز جابجا می‌شوند، بنابر‌این بهترین گزینه برای شما این نورها هستند. در صورتی که بخواهید از یک نور استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما رینگ لایت های موجود با قطر بزرگ‌ هستند. بوسیله آنها می‌توانید سوژه‌ خود را از همه طرف روشن کنید و در بحث جابجایی نیز مشکلی نخواهید داشت.

در ست های دائمی‌تر، نگرانی کمتری برای حمل‌پذیری نورها وجود دارد، بنابر‌این افراد به دنبال یافتن یک نور استودیویی مناسب هستند. چراغ‌های استودیویی معمولاً بیشترین خروجی، وسیع‌ترین طیف اصلاح‌کننده‌های نور و لوازم جانبی را ارائه می‌کنند. همچین به شما این امکان را می‌دهند که شدت نور را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. اما، این چراغ ها به پایه‌های بزرگ‌تر و دیفیوزرهای حجیم‌تری نیاز دارند، بنابراین در حین نصب و راه‌اندازی فضای بیشتری را هم اشغال می‌کنند.

سطح روشنایی مناسب شما چیست؟

نورهای مخصوص ضبط ویدیو درجه روشنایی‌ مختلفی دارند و گزینه ایده‌آل شما با توجه به مدل نور و نحوه استفاده شما از آن تعیین می‌شود. واحد نور یا روشنایی تقریبی نورهای ویدیویی اکثرا بر حسب لومن نشان داده میشوند به این صورت که 800 لومن معادل یک لامپ 60 وات و 1500 لومن معادل یک لامپ 100 وات است.

یک نور با شدت روشنایی بالا و دیمر، انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد. بعلاوه امکان ضبط ویدیوهایی با ISO پایین‌تر و نویز کمتر را برای شما فراهم می‌کند. با این حال، نورهای روشن‌تر سنگین‌تر و گران‌تر هستند، بنابراین گاهی اوقات برای صرفه جویی می‌توان یک نور ضعیف را کمی نزدیک‌تر به سوژه‌تان قرار داد.

ویژگی های یک نور خوب چیست؟

هنگام کار با عکس یا ویدیو، باید به شاخص نمود رنگ لامپ یا CRI آن توجه کنید. CRI به شما نشان میدهد هنگامی که رنگ‌ها در معرض نور لامپ قرار میگیرند چقدر به واقعیت خود نزدیک خواهند بود. هر چه امتیاز لامپ بالاتر باشد، کیفیت آن بهتر است، اما نورهایی با امتیاز 90 یا بالاتر نیز مناسب هستند.

اگر قصد دارید به صورت ترکیبی از لامپ‌ها استفاده کنید، دمای رنگ نور نیز مهم است. احتمالاً متوجه شده اید که نور خورشید طیفی سرد و آبی دارد، در حالی که نورهای مصنوعی گرم و زرد به نظر می‌رسند. در حالت استاندارد اکثر لامپ‌های ویدیویی دمای رنگ نوری نزدیک به نور روز ( 5500 کلوین) را ارائه می دهند.

اگر قصد دارید فقط از نورهای ویدئویی اختصاصی استفاده کنید، مشکلی با دریافت نوری استاندارد با دمای رنگ مناسب نخواهید داشت. با این حال، اگر قصد دارید با ترکیبی از لامپ‌های مخصوص و چراغ‌های رشته‌ای سنتی فیلم‌برداری کنید، برای مطابقت با نور گرم داخلی به نوری نیاز دارید که بتوان آن را روی 3200K تنظیم کرد.

اکنون زمان پاسخ‌گویی به سوال اصلی شماست. بهترین نور برای یوتیوب کدام است؟

Neewer LED panel

پنل LED Neewer یک گزینه مقرون به صرفه، همه کاره، با استفاده آسان است که برای هر یوتیوبری با هر سطحی از تجربه مناسب است.

نور

این لامپ، نور و رنگ درخشان و دقیقی دارد. قابلیت تنظیم دمای رنگ را ارائه می دهد و دارای یک فیلتر انتشار نور برای ارائه نتایج بهتر است. در حالی که پنل‌های LED ارزان‌ به صورت ثابت به پایه‌ی خود وصلند، پنل Neewer دارای یک پایه فلزی U شکل است که به شما امکان می‌دهد به راحتی زاویه نور را تغییر دهید. این ویژگی پنل Neewer را به طور قابل توجهی کاربر پسندتر میکند.

این لامپ با یک آداپتور مخصوص انگلستان عرضه می شود و همچنین با باتری های NP-F550/F970 نیز کار میکند. شما با استفاده از باتری میتوانید به راحتی لامپ ال ای دی خود را راه اندازی کنید و از شر کابل کشی‌های به هم ریخته نجات پیدا کنید.

در بسته بندی این نور هیچ نوع پایه ای تعبیه نشده اما این پنل با تمام پایه‌های استاندارد ایستاده و رومیزی سازگار است و به شما این امکان را می‌دهد که آن را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. اگر با کمبود بودجه مواجهید این چراغ یک چراغ کلیدی مقرون به صرفه است. از طرف دیگر، می توانید این نور را به صورت جفت با پایه های قابل تنظیم تهیه و به عنوان نور کلیدی و نور ثانویه استفاده کنید.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 3360 لومن
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): دارد
  • دمای رنگ: 3200-5600K
  • شاخص نمود رنگ: 96
  • منبع تغذیه: آداپتور برق و باتری لیتیوم یونی NP-F550/NP-F970

Godox ML-60

لامپ ML-60 Godox یک نور استودیویی سبک و همه کاره است که هم برای استودیوهای خانگی و هم برای کارهای از راه دور ایده آل است.

لامپ

نور درخشان، دقت رنگ بالا و استفاده راحت از ویژگی های ML-60 است. در مجموعه های کوچک میتوان از آن به عنوان نور کلیدی و در مجموعه های بزرگ به عنوان نور پرکننده یا پس زمینه استفاده کرد. برخلاف نورهای استودیویی سنتی، ML-60 جمع‌وجور و قابل حمل است و کیف مخصوص خودش را دارد. با باتری‌های سونی NP-F550/F970 سازگار است و دستگیره طراحی شده شرایط استفاده از آن در حال حرکت را آسان میکند.

ML-60 کاملا بی صدا است و در بلند مدت این حالت را تا حد زیادی حفظ میکند. در صورت نیاز نیز، حالت بی صدا بدون فن را ارائه می دهد (اگرچه این حالت خروجی را به 50٪ محدود می کند). به عنوان یک نور استودیویی، ML-60 با طیف وسیعی از اصلاح کننده های نور سازگار است. برای مثال با بازتابنده‌های Godox و سافت‌باکس‌ها سازگار است، همچنین می‌توان از طریق یک آداپتور آن را با تمام اصلاح‌کننده‌های Bowens نیز جفت کرد. شایان ذکر است در بسته بندی این لامپ تنها یک بازتابنده قرار دارد، بنابراین قبل از استفاده باید یک سافت باکس Godox As-s60s یا چیزی مشابه آن تهیه کنید.

اگر با بودجه محدودتری کار می‌کنید و به ویژگی های ارائه شده توسط ML-60 نیاز ندارید، Godox SL-60W قدیمی‌ همچنان گزینه‌ای مناسب و توانمند برای شما است.

مشخصات کلیدی

  • روشنایی: 31000 لوکس
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): دارد
  • دمای رنگ: 5600K
  • CRI : در حدود 96
  • منبع تغذیه: آداپتور و باتری لیتیوم یونی NP-F550/NP-F970

رینگ لایت Elgato

رینگ لایت Elgato یکی از بهترین نورها برای یوتیوبر‌ها و استریمرها می باشد. در حالی که ال ای دی های اکثر رینگ لایت‌ها روی سطح حلقه تعبیه شده‌اند، LED های لامپ Elgato در داخل قاب قرار گرفته‌اند. این منجر به ایجاد حلقه ای از نور به صورت یکنواخت می شود که در طول جلسات ضبط طولانی کمتر چشم ها را خسته می کند.

نور

به لطف قطر زیاد حلقه، نور لامپ نرم و ملایم است و در نتیجه ظاهری بدون سایه ایجاد می کند. از اینن نور هم میتوان به عنوان نور کلیدی و هم به عنوان نور پرکننده استفاده کرد. مانند همه چراغ‌های الگاتو صفحه کنترل‌ در قسمت عقب لامپ تعبیه شده است. اما این رینگ لایت را می‌توان با یک برنامه همراه جفت کرد و روشنایی و دمای رنگ را از راه دور تنظیم کرد. رینگ لایت الگاتو با یک پایه روی میز محکم عرضه می‌شود، با این حال، با پایه های استاندارد دیگر نیز سازگار است.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 2500 لومن
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): دارد
  • دمای رنگ: 2900-7000K
  • CRI : در حدود 94
  • منبع تغذیه: آداپتور اتصال به برق

Godox UL60

Godox UL60 یک نور کاملاً مستحکم، با کنترل آسان و دمای رنگ نور خورشید است. در حین استفاده کاملاً بی صدا است و برای یوتیوبرها، ولاگرها و استریمرها یک نور عالی به شمار میرود.

بهترین نور

این نور بخاطر طراحی بدون فن خود از رقبا متمایز شده است. این بدان معناست که حتی در طول جلسات ضبط طولانی‌ نیز نگرانی از بابت اینکه که میکروفون شما صدای فن را دریافت کند، نخواهید داشت.

خروجی این لامپ با دمای نور روز در حدود 60 وات است، که به آن اجازه می دهد در مجموعه های کوچک به عنوان نور کلیدی و در صورت بزرگتر شدن تولیدات شما، به عنوان نور پرکننده یا پس زمینه استفاده شود. شدت نور را می توان با استفاده از کنترل درون خطی یا از طریق بلوتوث با تلفن همراه خود کنترل کنید. برنامه Godox Light به شما امکان می‌دهد لامپ UL60 و سایر نورهای شرکت Godox را مستقیما از طریق تلفن هوشمند خود کنترل کنید. این برای زمانی که می‌خواهید شدت و کیفیت نور را بدون خارج شدن از کادر تنظیم کنید عالی است.

از آنجایی که UL60 یک نور استودیویی است، در اکثر موارد باید با یک اصلاح کننده نور مناسب ترکیب شود. برای تولید محتوا در یوتیوب، معمولا این نور را با سافت باکس Godox QR-P120 Parabolic جفت می کنند. اما از آنجایی که به پایه استاندارد Bowens مجهز شده با طیف گسترده ای از اصلاح کننده های دیگر نیز سازگاری دارد.

اگر به دنبال چیزی با ویژگی‌های مشابه هستید که جابجایی آن راحت تر باشد، حتما نگاهی به پکیج جمع و جور Godox ML-60 بیندازید.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 31000 لوکس
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): دارد
  • دمای رنگ: 5600K
  • CRI : در حدود 96
  • منبع تغذیه: دارای آداپتور و باتری V-port

Rotolight NEO 2

Rotolight NEO 2 کوچک اما قدرتمند است. یک نور ویدئویی حرفه ای و بسیار سازگار که در هر شرایطی به خوبی کار می کند، چه در لوکیشن فیلم برداری به دوربینتان وصل شود و چه در استودیو روی پایه ست شود.

نور

کیت کنترل NEO 2 در پشت لامپ قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد با سرعت و دقت خروجی نور و دمای رنگ آن را تنظیم کنید. با طیف وسیعی از فیلترهای دیسکی شکل Rotolight سازگار است. همچنین شامل مجموعه ای از فیلترهای انتشار است که به شما اجازه میدهد نور را برای دستیابی به نتایجی دلپذیرتر تنظیم کنید.

منبع تغذیه NEO 2 نیز مانند نورهای دیگر آداپتور است اما مزیت اصلی قابل حمل بودن آن است. طراحی جمع و جور باعث شده این نور به راحتی در اکثر کیف‌های دوربین قرار بگیرد. اگر در حال حرکت قصد استفاده از این نور را دارید می توانید آن را با شش باتری AA تغذیه کنید. این باتری‌ها تقریبا در همه فروشگاه ها موجود هستند، بنابراین هرگز نگران تمام شدن و جایگزین‌ کردن آنها نخواهید بود. با این حال توصیه می‌شود به دنبال باتری‌های قابل شارژ باشید.

برای تولیدکنندگانی که علاوه بر ویدیو با عکس‌ها نیز سروکار دارند NEO 2 می‌تواند یک نور مدلینگ با سرعت سینک فلاش بالا (high-speed sync flash) باشد. البته در صورتی که با فرستنده Elinchrom HSS جفت و استفاده شود.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 2500 لومن
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): دارد
  • دمای رنگ: 2900-7000K
  • CRI : در حدود 96
  • منبع تغذیه: آداپتور و ۶ باتری AA

Logitech Litra Glow

Logitech Litra Glow یک راه حل نورپردازی جمع و جور، سبک و مقرون به صرفه برای استریمرهای آنلاین است.

نور

پایه مخصوص به شما اجازه میدهد آن را به راحتی به مانیتور یا لبه لپ تاپ وصل کنید. پیچ 1/4 اینچی نیز اجازه میدهد در صورت نیاز نور را از پایه خود جدا و آن را روی پایه‌ی دیگری نصب کنید. پایه مخصوص فضایی برای سازماندهی کابل ها دارد و برق آن از طریق USB تامین می‌شود، بنابراین از درهم و برهمی کابل های روی میز جلوگیری می کند.

در حالی که نمی توان خروجی این نور را با خروجی نورهای بزرگتر مقایسه کرد، اما برای فاصله های کم، نوری دلپذیر و حرفه ای را ارائه میدهد. به صورت کامل چهره افراد را غرق نور میکند در نتیجه تصویر بدست آمده ظاهری نرم و صاف با رنگ های طبیعی دارد. نحوه پخش نور به صورت یکنواخت است و از شکل گیری نقاط خیلی روشن یا خیلی تاریک جلوگیری میکند. به همین سبب از خستگی چشم‌ها در طول جلسات استریم طولانی جلوگیری می کند.

شدت روشنایی و دمای رنگ و سایر تنظیمات را می توان از طریق پنل کنترلی که در پشت لامپ تعبیه شده، کنترل کرد. مراحل تنظیم ممکن است کمی غیرمنتظره باشند. به بیان دقیق تر، کنترل Litra Glow از طریق سیستم شما به واسطه برنامه دسکتاپ Logitech G Hub ممکن است. شما می‌توانید تنظیمات نور را مستقیما از طریق کیبورد یا موس گیمینگ Logitech کنترل کنید. تمام این قابلیت ها این امکان را به شما می‌دهد تا سریع و بدون وقفه در جریان ضبط های خود تنظیمات مد نظرتان را اعمال کنید.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 250 لومن
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): دارد
  • دمای رنگ: 2700-6500K
  • CRI : در حدود 93
  • منبع تغذیه: USB

Godox SL100D

به دنبال یک نور قدرتمند و مقرون به صرفه هستید، Godox SL100D یک انتخاب بی نظیر برای سازندگانی است که میخواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

لامپ

SL100D با خروجی معادل 100 وات نور روز، می تواند به عنوان نور کلیدی، پر کننده یا نور پس زمینه استفاده شود. به لطف پایه S شکل Bowens خود با طیف وسیعی از سافت باکس ها و اصلاح کننده ها سازگار است. این نور با یک بازتابنده استاندارد عرضه می‌شود که برای فوکوس خوب کار می‌کند. برای استفاده به عنوان نور کلیدی باید آن را به همراه یک اصلاح‌کننده مانند سافت باکس Godox QR-P120 Parabolic استفاده کرد.

مانند بسیاری از محصولات جدید Godox، این نور را نیز میتوان از طریق بلوتوث با استفاده از اپلیکیشن Godox کنترل کرد. برای کاربران یوتیوب و استریمرهای آنلاین، این ویژگی بسیار مفید است. زیرا به شما اجازه میدهد شدت روشنایی را کنترل یا همزمان با ضبط یکی از افکت های داخلی لامپ را فعال کنید.

البته کاستی هایی نیز به چشم میخورد که با این بازه قیمت طبیعی است. برخلاف بهترین نور های Godox، این نور بیصدا نیست و صدای فن خنک کننده آن در حین کار شنیده می شود. این موضوع برای کسانی که میکروفون را نزدیک به سوژه نگه می‌دارند، کمتر مشکل‌ساز خواهد بود. اما اگر میکروفون از منبع صدا فاصله داشته باشد و یا کیفیت صدا برای شما حیاتی است، پیشنهاد می‌کنیم برای خرید UL60 بی‌صدا اقدام کنید. SL100D همچنین از هیچ نوع باتریی پشتیبانی نمیکند.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 32100 لوکس
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): دارد
  • دمای رنگ: 5600K
  • CRI : در حدود 96
  • منبع تغذیه: آداپتور اتصال به برق

کیت Rotolight LED Ring Light

کیت ال ای دی Rotolight یک رینگ لایت کوچک، سبک و باتری خور است که برای ولاگرها و فیلمبرداری های در حال حرکت ایده آل است.

نور

این نور را تقریبا می توان به واسطه پایه مخصوصش به هر دوربین یا تلفن هوشمندی متصل کرد. حتی می توان آن را مستقیماً روی میکروفون‌های شاتگان مانند Rode Videomic Pro نصب کرد. سه پایه مینیاتوری به شما اجازه میدهد عکس های خود را در حالی که خارج از منزل هستید، تراز و تثبیت کنید. حتی می توانید از آن به عنوان یک دستگیره برای فیلم برداری دستی استفاده کنید.

این نور سریع تنظیم میشود، ساختاری ساده دارد و به لطف سازگاری با باتری‌های AA، استفاده از آن راحت و آسان است. اگرچه این روشن‌ترین نور در لیست ما نیست و فاقد کنترل دیمر است، ما آن را برای ضبط ولاگ‌ها و کلیپ‌های رسانه‌های اجتماعی عالی میدانیم.

این نور برای عکاسی در شرایط نور طبیعی متعادل شده است، اما در صورتی که نیاز به مطابقت با نورهای مصنوعی داخلی داشته باشید، مجموعه ای از فیلترها در آن گنجانده شده است. همچنین برای نورپردازی بهتر صورت، دارای دو فیلتر انتشار است که خروجی نرم و لطیف در اختیارتان قرار میدهد.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 1000 لومن
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): ندارد
  • دمای رنگ: 3200, 4100, 5600K
  • CRI : در حدود 91
  • منبع تغذیه: ۳ باتری AA

Godox CL10

CL10 به عنوان یک نور پس زمینه اختصاصی طراحی شده و برای افزودن حال و هوا، رنگ و استایل به ویدیوهای شما عالی است.

نور

با استفاده از ریموت ارائه شده یا اپ تلفن همراه Godox، می‌توانید از میان 36000 ترکیب رنگ و اشباع مختلف، ترکیب خودتان را انتخاب کنید. یا از یکی از جلوه‌های داخلی مانند نور آتش، نور شمع یا سوسو زدن تلویزیون (TV flicker) استفاده کنید.

در حالی که CL10 به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند پس زمینه شما را به تنهایی روشن کند، استفاده از آن به صورت جفتی معجزه میکند. با استفاده از برنامه Godox، می توانید چندین نور را به طور همزمان کنترل و رنگ های مکمل درخشانی را انتخاب کنید. Godox CL10 توسط یک آداپتور یو اس بی تایپ C تغذیه می شود. این بدان معناست که می توان آن را با اتصال به شبکه اصلی برق یا یک پاوربانک USB به کار انداخت.

این نور کنترل کاملی روی رنگ و اشباع آن ارائه میدهد، اما در مورد نور سفید خالص عملکرد بی‌نقصی ندارد. بنابراین یک جایگزین مناسب برای نور کلیدی یا پرکننده نیست.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 1100 لوکس
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): ندارد
  • رنگ‌ها: 36000 رنگ موجود برای انتخاب توسط کاربر
  • شاخص نمود رنگ : N/A
  • منبع تغذیه: آداپتور تایپ C

Nanoleaf Shapes Hexagon

آیا به دنبال ایجاد پس زمینه سفارشی و بی نظیر خود هستید؟ پنل‌های نوری Nanoleaf’s Shapes پیشنهاد ما به شماست.

بهترین نور

به سادگی پنل های جداگانه را به هم وصل کرده و به دیوار بچسبانید و پس زمینه منحصر به فرد خودتان را ایجاد کنید تا با لوگو یا تم کانال یوتیوب‌تان مطابقت داشته باشد.

هنگامی که Shapes ها را با تلفن همراه خود جفت کردید می توانید کنترل کامل آن را در دست بگیرید. از طریق اپ مخصوص می‌توانید هر رنگی که دوست دارید را انتخاب و به صورت کامل یا جداگانه بر پنل ها اعمال کنید. شما همچنین میتوانید تنظیمات دلخواه خودتان را ایجاد و سیو کنید، به این ترتیب فورا میتوانید ترکیب رنگ های مختلف را اعمال کنید. تم‌های قابل تنظیمی نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد رنگ لامپ‌ها را به تدریج تغییر دهید، آن را با ریتم موسیقی‌ هماهنگ کنید یا کاری کنید که به لمس شدن واکنش نشان دهد.

یک مجموعه اولیه از Nanoleaf Shapes شامل 9 پانل شش ضلعی است. اگرچه می توانید پس زمینه خودتان را از طریق بسته های Shapes Expansion گسترش دهید. این پنل ها به شکل های مثلثی بزرگ و کوچک نیز موجود هستند و میتوان آنها را به هم متصل کرد.

مشخصات کلیدی:

  • روشنایی: 900 لومن
  • قابلیت تنظیم نور (Dimmable): ندارد
  • رنگ‌ها: 16,000,000 رنگ موجود برای انتخاب توسط کاربر
  • شاخص نمود رنگ : N/A
  • منبع تغذیه: آداپتور اتصال به برق