در دنیای تبلیغات گوگل، برای تاثیرگذاری ابزار بسیاری ندارید. برخلاف وب‌سایت‌هایی که می‌توانید تعداد زیادی محتوا اضافه کنید که مردم را به سمت خود جذب کند و آنها را متقاعد به خرید کند، سرفصل‌ یا عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل، جملات یا عبارات کوتاهی هستند که برای نمایش محصول یا خدمات و ترغیب مردم به کلیک کردن روی تبلیغ شما هستند.

انتخاب عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل
نگارش یک عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل

هر عنوان در تبلیغات گوگل دارای محدودیت 30 کاراکتری است، بنابراین برای اینکه مردم تبلیغات شما را بخوانند و از نتایج جستجو، شما را برای کلیک کردن، انتخاب کنند، باید از یک عنوان تبلیغاتی جذاب استفاده کنید که کاربران را متقاعد کند که باید روی آن کلیک کنند.

بنابراین چگونه می‌توانید یک عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل بنویسید که پس از انتشار، آن را به سرنخی برای ورود به وب‌سایت تبدیل کنید؟ خوشبختانه، ما فهرست گسترده‌ای از نمونه‌های سرفصل عالی Google Ads را گردآوری کرده‌ایم که الهام‌بخش کمپین PPC بعدی شما خواهد بود. برای یافتن بهترین نمونه‌های عناوین و روش‌های انتخاب عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل، تا پایان این مقاله از جیمکس ادز با ما همراه باشید.

منظور از انتخاب عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل چیست؟

انتخاب عنوان مناسب
هدلاین چیست

انتخاب عنوان مناسب برای در تبلیغان گوگل مهمترین اقدام تلقی می‌شود، چرا که عنوان نخستین چیزی است که در نسخه تبلیغاتی شما دیده می‌شود. بنابراین در زمانی که فرآیند برنامه‌ریزی کمپین تبلیغات کلیکی در حال انجام است، باید سرفصل‌های خوب را عاقلانه در فهرست کوتاه قرار دهید. عناوین اولین چیزی است که جستجوگران هنگام نمایش تبلیغ شما می بینند و می توانند کمپین شما را پیشرفت دهند یا شکست دهند.

گوگل ادز دارای حداکثر 3 عنوان است که معمولاً با علامت “|” از هم جدا می شوند و هر کدام محدودیتی معادل 30 کاراکتر دارند. این سرفصل‌ها باید قانع‌کننده باشند و بتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و در عین حال اطلاعات ضروری را در مورد آنچه تبلیغ می‌کنید نیز به شما منتقل کنند.

یک عنوان تبلیغاتی خوب چه‌ ویژگی‌هایی دارد؟

یک عنوان قانع کننده برای اینکه مخاطبان شما روی تبلیغتان کلیک کنند ضروری است. باید توجه آنها را جلب کند و الهام بخش آنها باشد تا درباره آنچه شما تبلیغ می کنید بیشتر بدانند.

در ادامه ویژگی های یک عنوان عالی گوگل برای خدمات یا محصول شما آمده است:

  • جلب توجه می کند
  • به مخاطبان انگیزه می دهد تا بیشتر بدانند
  • به نوعی قانع کننده است
  • منحصر به فرد و شاخص است
  • توانایی انتقال اطلاعات کلیدی به روشی ساده و سرراست را دارد
  • کژتابی ندارد و نامفهوم نیست
  • راه‌حلی برای مشکل مخاطب ارائه می‌دهد
  • هوشمندانه، خلاقانه، طنزآمیز یا جالب است
  • کوتاه و دقیق است
  • واضح و قابل درک است
  • باید در خاطر مخاطب حک شود
  • باید مخاطب شما را هدف قرار دهد
  • باید منطقی باشد
  • ماهیت کسب و کارتان را منعکس کند
  • به علایق، باورها و خواسته های مخاطبان هدفتان مرتبط است
  • باعث می شود شما را از بقیه متمایز کنید
  • نتایج را نشان می دهد
  • یک فراخوان قوی و مرتبط برای تشویق مخاطب برای ایجاد ارتباط است
  • کاربران را به مشتری تبدیل می‌کند
  • حاوی جزئیاتی در مورد آنچه می‌فروشید یا ارائه می‌دهید است
  • کاربردهای عملی برای خدمات یا محصول شما را ذکر می‌کند
  • مزایای ساده اما مهم پیشنهاد شما را معرفی می‌کند
  • توصیفاتی قدرتمند در مورد محصول یا خدمات شما ارائه می‌دهد

بررسی چند مثال از انتخاب عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل

ما اینترنت را جست‌وجو کرده‌ایم و در سرفصل‌های بی‌شماری از Google Ads را بررسی کردیم تا بهترین نمونه‌های سرفصل را از طیف‌های مختلف و صنایع مختلف به شما ارائه دهیم. گرچه این موارد از سایتهای غیرفارسی زبان هستند اما ایده‌های نابی به شما ارائه خواهند داد.

این عناوین تبلیغات گوگل ثابت شده است که کار می کنند، بنابراین ادامه دهید و برای الهام گرفتن ادامه دهید! این نمونه های سرفصل را به عنوان پایه ای عالی برای کمپین تبلیغاتی بعدی خود اضافه کنید.

مشخص کنید که چرا در رقابت از دیگران متمایز هستید

انتخاب عنوان مناسب
مثالی برای انتخاب تیتر مناسب

عنوان این وب سایت استخدام، کار شگفت انگیزی برای متمایز کردن خودش از رقبا انجام می دهد. با عنوان  «استخدام بهترین‌ها» یک دعوت عالی برای ایجاد تعامل است و تضمین می‌کند که جستجوگران روی تبلیغات‌ کلیک می کنند.

انتخاب تیتر خوب برای تبلیغات گوگل
مثالی برای انتخاب تیتر مناسب

قول و ضمانت بدهید

عنوان فوق بسیار هوشمندانه است و باید بلافاصله توجه مخاطب را جلب کند. کلمه «ضمانت بهترین قیمت» یک انتخاب عالی است زیرا برای توده‌ها جذاب است و حتما مخاطبانش را وادار به کلیک کردن می‌کند. تضمین بهترین قیمت بلافاصله باعث ایجاد تعامل می شود و به کاربر انگیزه‌ای برای مطالعه بیشتر می‌دهد.
عنوان اول حاوی کلمات کلیدی «هتل های نزدیک میدان تایمز در نیویورک» است که کاربران به احتمال زیاد آنها را جستجو می‌کنند. همچنین اشاره‌ای به چیزی می‌دهد که بیشتر گردشگران می‌خواهند پیدا کنند؛ یعنی یک مکان ایده آل!

تخصص خود را اعلام کنید

انتخاب تیتر خوب برای تبلیغات گوگل
مثالی برای انتخاب تیتر مناسب

این عناوین برجسته هستند و با تیتر اول آن به وضوح می گوید که آنها چه می کنند. عنوان «خدمات تخصصی سئو ایالات متحده آمریکا» اطلاعاتی را در مورد موقعیت مکانی تیم منتقل می کند و باعث ایجاد اعتماد در کاربران می‌شود. عنوان دوم، «نمایندگی سئوی سال»، اعتبار آنها را تقویت می کند و به مخاطبین نشان می‌دهد که در تجارت بهترین هستند.

به کاربرانتان پیشنهادهای تک ارائه دهید

انتخاب تیتر خوب برای تبلیغات گوگل
مثالی برای انتخاب تیتر مناسب

فضای میزبانی وب به طور گسترده ای رقابتی است، و برای درست کردن آن، تبلیغ کننده از سرفصل های عالی استفاده می کند که بیشترین میزا تعانل را سبب می شوند. عنوان اول با ذکر بسته های ارزان قیمت آنها «از 2.50 دلار» شروع می شود است که مطمئناً توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. چه کسی به دنبال یک معامله بهتر نیست؟

عنوان دوم، «دریافت 50٪ از تمام پکیج‌ها»، برای جذب همه کاربرانی است که به دنبال یک معامله خوب هستند. تخفیف عظیم 50 درصدی یک معامله است و تبلیغات مطمئناً کلیک های زیادی دریافت می‌کند.

چگونه سیگنال PPC می‌تواند به شما در بهینه سازی تبلیغات گوگل کمک کند؟

یک تبلیغ عالی گوگل، تبلیغی است که تضمین شده است توجه کاربران را به خود جلب کند و باعث شود کاربران تعامل ایجاد کنند. خلق تبلیغات به این معنی است که از بودجه Google Ads خود بیشترین استفاده را می‌کنید، به افراد بیشتری دسترسی پیدا می‌کنید و در نهایت کسب‌وکارتان را رشد می‌دهید. با این حال، گاهی اوقات تسلط بر هنر نوشتن تبلیغات گوگل که تعانل ایجاد می‌کنند  می‌تواند دشوار باشد. سیگنال PPC ابزار عالی برای مدیریت بی‌دردسر کمپین تبلیغاتی گوگ شماست.

PPC Signal ابزاری است که داده‌ها را برای شما جمع‌آوری، مدیریت و تجزیه و تحلیل می‌کند. این به شما امکان می‌دهد ببینید چه چیزی در حساب Google Ads شما کار می‌کند و آن را بدون توجه به اینکه چندین حساب دارید یا گروه‌های تبلیغاتی مختلفی برای هر کمپین در حساب اصلی خود تنظیم کرده‌اید، بهبود دهید.

PPC Signal به شما کمک می‌کند کمپین‌های تبلیغاتی Google خود را بهینه کنید و به شما امکان می‌دهد ببینید چه چیزی کار می‌کند و آن را بهبود ببخشید. همچنین نحوه عملکرد تبلیغات شما در شبکه‌های مختلف را بر اساس هزینه، نرخ تبدیل یا CTR نشان می‌دهد.

انتخاب تیتر خوب برای تبلیغات گوگل
نرخ CTR و تیتر مناسب

سیگنال PPC از الگوریتم هایی برای اندازه گیری عملکرد تبلیغات شما و تقسیم آنها در برابر یکدیگر استفاده می کند. این به شما این امکان را می‌دهد که در عرض یک روز پس از آپلود تبلیغاتتان، بینش عملی در مورد آنچه کار می‌کند به دست آورید. به طور خلاصه، سیگنال PPC به شما امکان دسترسی نامحدود به اطلاعات بینش مبتنی بر داده را می‌دهد.

ناهنجاری های کمپین های تبلیغاتی شما را گزارش می دهد. به عنوان مثال، اولین سیگنال در تصویر بالا در ۷ روز گذشته نشان می‌دهد که آگهی تبلیغاتی در حال افزایش تعداد بازدیدکنندگان بوده است، اما کلیک‌ها دائماً کاهش یافته است. این نشان می دهد که ممکن است مشکلی در نسخه تبلیغاتی شما وجود داشته باشد.

انتخاب عنوان مناسب

این به طور خودکار به شما بینشی در مورد تبلیغات شما می دهد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به انجام هرگونه اقدامی، آنها را بهبود ببخشید. سیگنال PPC برای کاربرانی که تجربه کمی در تبلیغات دارند یا اصلاً تجربه ندارند، بهینه سازی تبلیغات گوگل را ساده می‌کند و این باعث صرفه جویی در زمان می شود که می تواند در جاهای دیگر استفاده شود.

سوالات متداول

عنوان تبلیغ گوگل چیست؟

عناوین تبلیغات گوگل مهمترین بخش تبلیغات شما هستند زیرا خلاصه ای از موضوع کمپین شما را به کاربران ارائه می دهند. با عناوین جذاب، می توانید توجه کاربران را به خود جلب کنید و متعاقباً کلیک های بیشتری دریافت کنید.

هدف از انتخاب عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل چیست؟

هدف اصلی انتخاب عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل این است که کاربران را در مورد کمپین شما به قانع کننده‌ترین روش آگاه کند. آنها طوری طراحی شده‌اند که مردم روی آنها کلیک کنند، که در نهایت منجر به ایجاد تعامل می‌شود.

چگونه یک عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل بنویسم؟

برای نوشتن یک عنوان تبلیغاتی موثر در گوگل، باید موضوعی را مطرح کنید که برای کاربران مفید و مرتبط با کسب و کارتان باشد. یک عنوان مناسب باید پیشنهاد یا اطلاعات در مورد کمپین شما را به قانع کننده ترین روش منتقل کند.

یک CTR خوب چیست؟

عناوینی که اطلاعات دقیقی در مورد کمپین و آفر شما می‌دهند، مطمئناً CTR بالایی دارند. آنها کاربران را از مزایایی که از کمپین شما دریافت خواهند کرد مطلع می کنند و به همین دلیل است که کاربران بیشتر روی آنها کلیک می کنند.

جمع‌بندی

انتخاب عنوان مناسب برای تبلیغات گوگل بسیار مهم است، چراکه عناوین می‌توانند میزان موفقیت کمپین شما را تعیین کنند. آنها باید جذاب، آموزنده و دقیق باشند تا بیشترین کلیک را داشته باشند. علاوه بر این، باید از لحنی متقاعدکننده و آموزنده استفاده کنید، چراکه عنوان ویترین محتوای شماست. برخی از بهترین شیوه‌ها شامل استفاده از اعداد است زیرا آنها حسی از ارائه یک لیست جمع و جور و خلاصه را می‌دهند.
همچنین مهم است که از کلمات ساده استفاده کنید تا کاربران بتوانند به سرعت پیامی را که می‌خواهید منتقل کنید، درک کنند. در نهایت، همیشه باید یک فراخوان برای ایجاد دتعامل در تبلیغاتتان قرار دهید.