آپدیت های گوگل امروزه به عنوان یک بخش از صنعت تبلیغاتی بطور مداوم شاهد عدم قطعیت هستیم. عدم قطعیت ما را برای ارزیابی مجدد فرمول های تعیین شده برای موفقیت و یافتن راه های سریع تر برای هدایت رشد کسب و کار به چالش می کشد. علاوه بر این، با تکامل رویکردهای رایج بازاریابی آنلاین و توسعه جایگزین های جدید برای حفظ حریم خصوصی، برای رشد کسب و کار شما نیاز به استراتژی های جدید و بادوام تر است.

به همین دلیل است که از سال 2023، به تدریج از راهکار مخاطبان مشابه به راه‌حل های خودکار قوی‌تر و بادوام‌تر انتقال میدهیم تا به شما کمک کند با مخاطبان مرتبط ارتباط برقرار کنید و قفل رشد را باز کنید—در حالی که انتظارات افراد را برای حفظ حریم خصوصیشان برآورده می‌کنیم.

برای ساده‌تر کردن این به‌روزرسانی، می‌توانید تا شش ماه آینده همچنان از مخاطبان مشابه استفاده کنید. در عین حال مزایای راه‌حل‌های خودکار آپدیت های گوگل را بررسی کنید.

پس از آن، راه حل مخاطبان مشابه به تدریج به شرح زیر تغییر خواهند کرد:

• از ماه می 2023، تولید بخش‌های مخاطبان مشابه جدید متوقف می‌شود. بخش‌های مخاطبان مشابه موجود دیگر به کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی در Google Ads و Display & Video 360 اضافه نمی‌شوند. عملکرد گروه‌های تبلیغاتی و کمپین‌هایی که از قبل از بخش‌های مخاطبان مشابه پیوست دارند، مطابق انتظار ادامه خواهند یافت.

• از اوت 2023، بخش‌های مخاطبان مشابه از همه گروه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی حذف خواهند شد. به گزارش داده های تاریخی برای بخش های مخاطبان مشابه از کمپین های گذشته دسترسی خواهید داشت.

آپدیت های گوگل
آپدیت های گوگل برای استراتژی های جذب مخاطب بادوام تر و موثرتر

در ادامه به شما میگوییم که چگونه اتوماسیون می تواند به شما کمک کند با مخاطبان مرتبط ارتباط برقرار کنید، نتایج را اندازه گیری کنید و قفل رشد را بر اساس انواع کمپین هایی که ممکن است امروز استفاده کنید باز کنید:

• برای کمپین‌های Discovery، Display و اکشن ویدیو در Google Ads و Display & Video 360، هدف‌گیری بهینه می‌تواند به شما کمک کند مخاطبان جدید و مرتبطی را پیدا کنید. که احتمالاً بدون تکیه بر کوکی‌های شخص ثالث تبدیل می‌شوند. در واقع، تبلیغ‌کنندگانی که از هدف‌گیری بهینه‌سازی شده استفاده میکنند می‌توانند به طور متوسط 55 درصد پیشرفت در هنگام استفاده از مخاطبان شخص اول ببینند.

• برای ریچ کمپین‌های ویدیویی ، راهکار گسترش مخاطب دسترسی به افراد بیشتری را که برای کسب و کار شما مهم هستند آسان‌تر می‌کند. با استفاده از یادگیری ماشینی، راهکار گسترش مخاطب به شما کمک می‌کند تا به تدریج دسترسی خود را با مخاطبان مرتبط جدید افزایش دهید. این راه حل در حال حاضر در Google Ads موجود است و در نیمه اول سال 2023 برای Display & Video 360 راه اندازی خواهد شد.

• برای کمپین‌های «جستجو» و «خرید»، می‌توانید از قدرت پیش‌بینی «مناقصه هوشمند» کمک بگیرید. که به‌طور خودکار از سیگنال‌های داده‌های شخص اول شما استفاده می‌کند، به با ارزش‌ترین مشتریان خود دسترسی پیدا کنید. بیش از 80 درصد از تبلیغ‌کنندگان Google در حال حاضر از مناقصه خودکار استفاده می‌کنند. بنابراین، حتی اگر داده‌های قابل مشاهده کمتر در دسترس باشند، می‌توانید اعتماد کنید که اتوماسیون می‌تواند به شما کمک کند نتایج قوی داشته باشید.

• برای درک اینکه چگونه این راه حل های خودکار در راستای اهداف بازاریابی شما کار می کنند از بینش های مخاطب استفاده کنید. تا در مورد علایق مشتریان خود و نحوه تعامل آنها با تبلیغات شما – در سطح انبوه – بیشتر بدانید. که بتوانید به روش های معنی داری با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

هدف از این آپدیت های گوگل دستیابی به یک استراتژی مخاطب که در اتوماسیون تثبیت شده است. بازاریابی با سرعت مصرف کنندگان را برای شما آسان تر می کند. در یک محیط حفظ حریم خصوصی که همیشه در حال بهبود است، شما را یک قدم به برآورده کردن انتظارات و نتایج دلخواهتان نزدیک‌تر می‌کند.
برای کمک به شما برای موفقیت، ما به ارائه راهنمایی های شما در این راه ادامه خواهیم داد.


Google Ads Help

7 استراتژی کارآمد برای بهبود هزینه در تبلیغات گوگل

راهنمای استفاده از گوگل آنالیتیکس!

راهنمای انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادز!