هواداران Red Dead Redemption در انتظار اضافه شدن حجم زیادی از محتوای جدید به این بازی کلاسیک وسترن Rockstar Games هستند. پس از ۱۴ سال انتظار، شرکت Rockstar Games بالاخره اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption به صورت رسمی برای PC منتشر خواهد شد و به همراه بسته ی الحاقی Undead Nightmare عرضه می شود.

این بازی که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد، تا به امروز تنها از طریق شبیه سازها بر روی رایانه های شخصی قابل تجربه بود، اما خوشبختانه این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

در توضیحات رسمی این نسخه آمده است: «داستان قانون شکن سابق، جان مارستون، را دنبال کنید، در حالی که او آخرین اعضای باند بدنام وان در لیند را در نسخه ی جدید کامپیوتری Red Dead Redemption، پیش درآمد تحسین شده ی Red Dead Redemption 2، تعقیب می کند.»

این پورت مورد انتظار برای PC دارای ویژگی های انحصاری مانند رزولوشن 4K با نرخ به روزرسانی تا ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض و فوق فوق عریض، تنظیمات مربوط به کیفیت سایه ها و فواصل دید و بسیاری امکانات دیگر خواهد بود. اما شاید جذاب ترین ویژگی جدید، پشتیبانی از مادها باشد.

هواداران از همین حالا برای نصب انواع مادها روی Red Dead Redemption هیجان زده هستند. یکی از کاربران نوشت: «بزن بریم!!!! مادها خیلی عالی خواهند بود.» و فردی دیگر نیز با شوق گفت: «نمی توانم برای مادهای گرافیکی صبر کنم.»

البته برخی کاربران نیز به چالش های فنی این ادغام اشاره کردند. Incachu توضیح داد: «ترکیب دو بازی با نسخه های مختلف موتور RAGE که برای نسل های مختلف کنسول ساخته شده اند دشوار خواهد بود. RDR2 نوآوری های زیادی در زمینه گرافیک و فیزیک داشت که در سال ۲۰۱۰ و با سخت افزار آن زمان امکان پذیر نبود.»

با این حال، ما بی صبرانه منتظریم ببینیم جامعه ی مادساز چه محتوای جدید و جذابی ایجاد می کند، از بهبودهای گرافیکی گرفته تا محتوای تازه. به شخصه امیدوارم نمسس از Resident Evil 3 را در Undead Nightmare ببینم!

بازی Red Dead Redemption و Undead Nightmare رسماً در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی عرضه خواهند شد.