اگر شما هم مانند ما ، طرفدار سری بازی های Horizon از استودیوی Guerrilla هستید، احتمالاً از این خبر بسیار خوشحال خواهید شد. در جریان State of Play امشب، PlayStation اعلام کرد که بازی Lego Horizon Adventures که به عنوان یک برداشت “سرگرم کننده و سبک” از دنیای Horizon معرفی شده، در تاریخ ۱۴ نوامبر برای پلتفرم های مختلف عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، تیم سازنده نگاهی دوباره به هرج و مرج لگویی ای که در زمان عرضه بازی می توانیم تجربه کنیم، ارائه داد. شما می توانید جدیدترین تریلر این بازی را نیز مشاهده کنید.

بازی Lego Horizon Adventures در دو نسخه Standard و Digital Deluxe در دسترس خواهد بود. نسخه Digital Deluxe شامل چندین محتوای اضافی است:

  • شخصی‌سازی ترن هوایی: شما می‌توانید تجربه‌ای کاملاً منحصربه‌ فرد در بازی داشته باشید و بدون نیاز به انتخاب بین سقف یا ترن هوایی، هر دو را با هم ترکیب کنید و تجربه‌ای شبیه به تفریحات پارک بازی در محیط Mother’s Heart خلق کنید.
  • سه لباس نمادین از سری Horizon: در این بازی می‌توانید با لباس‌های خاص و نمادینی از ماجراجویی‌های Aloy بازی کنید. این لباس‌ها شامل Banuk Armor (از مناطق یخی شمال)، Shadow Stalwart (لباسی که یادآور گروه Eclipse است) و Alloy Aloy می‌باشد که با آن می‌توانید به عنوان Aloy به مبارزه با ماشین‌های فلزی بپردازید.
  • لباس‌های Ratchet و Rivet: همچنین در نسخه دیلاکس، لباس‌های معروف Ratchet، مکانیک بین‌کهکشانی، و Rivet، مبارز مقاومت در ابعاد مختلف، نیز در دسترس قرار دارند که تجربه بازی را بسیار متنوع‌تر و جذاب‌تر می‌کند.
  • لباس Sackboy: یکی دیگر از آیتم‌های جالب این نسخه، حضور Sackboy از بازی LittleBigPlanet است که با طراحی لگویی و جذاب خود، به این ماجراجویی ملحق شده و برای طرفداران این شخصیت بسیار جذاب خواهد بود.

لباس Sackboy: Sackboy از دنیای LittleBigPlanet به جای پارچه و پنبه، حالا با آجرها و قطعات لگو به مهمانی می پیوندد.

اگر مایل به پیش خرید این بازی هستید، از ۳ اکتبر به بعد می توانید این کار را انجام دهید.

فارغ از اینکه کدام نسخه از بازی را انتخاب می کنید این پیش خرید شامل نسخه لگویی لباس نمادین Shield-Weaver خواهد بود.