طرفداران Zelda مراقب اسپویلرها باشید! به نظر می رسد که فایل ROM بازی The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom پیش از تاریخ انتشار رسمی آن لو رفته است. اواخر این ماه، بازی The Legend of Zelda : Echoes of Wisdom قرار است با نقش آفرینی اصلی شخصیت زلدا در این فرنچایز، به صورت رسمی منتشر شود. با این حال، به نظر می رسد که کسی ROM این بازی را چندین هفته پیش از عرضه رسمی فاش کرده است، به این معنی که اسپویلرهای این بازی ممکن است در حال حاضر در اینترنت منتشر شده باشند.

طبق گزارش Eurogamer، کانال یوتیوب Nintendo Prime تأیید کرده که لو رفتن ROM بازی Echoes of Wisdom واقعی است. اما این کانال به دلیل نگرانی از عواقب احتمالی، تصمیم گرفته است هیچ ویدیویی از این ROM منتشر نکند. همچنین، حساب Zelda Lore در پلتفرم X نیز این لو رفتن را تأیید کرده و اعلام کرده است که این ROM قابل اجرا بر روی امولاتورها است.

اواخر این ماه، The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom به طرفداران زلدا این فرصت را می دهد تا زلدا را در نقش اصلی خود در این فرنچایز تجربه کنند. اما با فاش شدن این ROM، خطر اسپویلرها برای طرفداران بازی وجود دارد و ممکن است اطلاعات بازی پیش از عرضه رسمی آن منتشر شود.

برای خواندن خبرهای بیشتر به سایت جی مکس مراجعه کنید .