تریلر فیلم Minecraft اولین نگاه رسمی به “استیو” با بازی جک بلک، “مرد زباله جمع کن” با بازی جیسون موموآ و بسیاری موارد دیگر را  به مخاطبین نشان می دهد.تریلر رسمی اولین فیلم لایو اکشن Minecraft به کارگردانی جرد هس از سوی استودیوی Warner Bros منتشر شده است. این فیلم که به عنوان اولین اقتباس لایو اکشن از بازی ویدیویی پرفروش Minecraft معرفی شده، بر اساس بازی ای ساخته شده که بیش از ۳۰۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

این فیلم با جلوه های ویژه کامپیوتری، جک بلک را در نقش “استیو”، کاراکتر قابل بازی در Minecraft، که یک “استاد ساخت و ساز” است، به تصویر می کشد. همچنین، اما مایرز از سریال Wednesday، دانیل بروکس از فیلم The Color Purple، سباستین یوجین هانسن از فیلم Just Mercy، و جنیفر کولیج نیز در این فیلم حضور دارند. در کنار آنها، جیسون موموآ، بازیگر فیلم Aquaman، نیز به عنوان “مرد زباله جمع کن” ایفای نقش می کند.

داستان فیلم روایت چهار شخصیت عجیب و غریب به نام های “مرد زباله جمع کن” (موموآ)، “هنری” (هانسن)، “ناتالی” (مایرز) و “داون” (بروکس) است که به دنیای بازی Minecraft منتقل می شوند و باید در حالی که تلاش می کنند به دنیای واقعی بازگردند، از این جهان در برابر تهدیداتی مانند پیگلین ها و زامبی ها محافظت کنند.

این فیلم در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۵ در سینماها و IMAX در آمریکای شمالی و از ۲ آوریل ۲۰۲۵ در سطح بین المللی اکران خواهد شد…