هیچ خبری از یک “جانشین سوییچ” اعلام نخواهد شد. نینتندو دایرکت جدید در راه است و این بار یک نمایش ویژه دو بخشی خواهد بود. نینتندو اعلام کرده است که لایو استریم فردا، ۲۷ آگوست، با یک ارائه Indie World شروع می شود و سپس به یک Partner Showcase می رسد. در این مطلب، زمانی که نینتندو دایرکت آگوست ۲۰۲۴ شروع می شود، نحوه تماشای لایو استریم و آنچه که باید انتظار داشته باشید را توضیح می دهیم. همچنین نینتندو به وضوح بیان کرده است که نباید انتظار هیچ خبری درباره Switch 2 را داشت.

زمان برگزاری نینتندو دایرکت

نینتندو دایرکت آگوست ۲۰۲۴ در ساعت ۷ صبح PT / ۱۰ صبح ET روز سه شنبه، ۲۷ آگوست برگزار خواهد شد.

نحوه تماشای نینتندو دایرکت آگوست ۲۰۲۴

مانند همیشه، نینتندو دایرکت را می توانید از طریق کانال های یوتیوب و توییچ نینتندو تماشا کنید. همچنین یک ویدئو از ارائه در زیر قرار داده شده است.

برای شروع، نینتندو به وضوح اعلام کرده است که هیچ خبری درباره Switch 2 نخواهد بود. این شرکت حتی یک پست پیگیری در X به اشتراک گذاشت تا انتظارات مردم را مدیریت کند.

با کنار گذاشتن این موضوع، بخش Indie Showcase باعث خواهد شد که بسیاری امیدوار به بروزرسانی هایی در مورد بازی Hollow Knight: Silksong باشند. در مقطعی، قرار بود Silksong در نیمه اول ۲۰۲۳ عرضه شود، اما تیم Cherry این بازی را به تأخیر انداخت. اوایل این ماه، جف کیلی فاش کرد که Silksong در افتتاحیه Gamescom نشان داده نخواهد شد.

Indie Showcase

در مورد بخش Partner Showcase، چندین بازی وجود دارد که قبل از پایان سال روی سوییچ عرضه می شوند و حضور در این نمایش منطقی خواهد بود. به عنوان مثال، ممکن است Disney Epic Mickey: Rebrushed که یک بازسازی از بازی انحصاری Wii است و در ۲۳ سپتامبر منتشر می شود، مورد توجه قرار گیرد. همچنین تعجب آور نخواهد بود که Level 5 با عناوین آینده ای مانند Fantasy Life i: The Girl Who Steals Time و Professor Layton and the New World of Steam که در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود، حضوری داشته باشد.

نینتندو دایرکت دارای مدت زمان کلی حدود ۴۰ دقیقه خواهد بود.