در حالی که رویداد Call of Duty NEXT تا تاریخ 28 آگوست برگزار نخواهد شد، رونمایی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 روز دوشنبه، 26 آگوست انجام خواهد شد. تا کنون، بازی Call of Duty: Black Ops 6 کمپین تک نفره و حالت Zombies همکارانه خود را به جهان معرفی کرده است.

کمپین تک نفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 توسط استودیوی Raven Software ساخته می شود و به نظر می رسد که با انتظارات طرفداران از کمپین های کلاسیک Call of Duty هماهنگ باشد. این بدان معناست که بازی دارای صحنه های اکشن فراوان و قطعه های سینمایی چشمگیر خواهد بود، همراه با ماموریت های مخفی کاری که گاهی اتفاق می افتد. همچنین، به نظر می رسد که حالت Zombies بازی Black Ops 6 تجربه ای نسبتاً آشنا برای طرفداران ارائه خواهد داد، اگرچه تفاوت های کلیدی نیز وجود دارد،از جمله این تفاوت ها می توان به امکان ذخیره و خروج در میانه بازی برای بازیکنان تک نفره اشاره کرد.

در خصوص بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6، طرفداران هنوز نتوانسته اند نگاهی کامل به آن داشته باشند و اینکه چه چیزهایی جدیدی ارائه خواهد شد. خوشبختانه، انتظار برای خبرهای بیشتر درباره بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops 6 تقریباً به پایان رسیده است. اکنون تأیید شده است که رونمایی از بخش چند نفره Black Ops 6 روز دوشنبه، 26 آگوست ساعت 7 صبح به وقت اقیانوس آرام انجام خواهد شد. هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه اطلاعاتی از این بخش رونمایی خواهد شد، بنابراین طرفداران Call of Duty باید به تماشای این رویداد بپردازند.

چه زمانی رونمایی از بخش چند نفره بازی Call of Duty: Black Ops 6 انجام می شود؟

اطلاعات رسمی زیادی درباره Call of Duty: Black Ops 6 منتشر نشده است. صحبت هایی درباره قابلیت حرکت همه جهته در Black Ops 6 مطرح شده است که به بازیکنان اجازه می دهد در هر جهتی حرکت کنند، اما بیشتر جزئیات هنوز به صورت راز باقی مانده اند. اما در ظرفیت های غیررسمی، لو رفتن هایی انجام شده که برخی از نقشه های بخش چند نفره Black Ops 6 را فاش کرده است.

رونمایی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 6

بر اساس این افشاگری ها، نقشه های بخش چند نفره Call of Duty: Black Ops 6 شامل Babylon، Derelict، Gala، Pit، Protocol، Rewind، SCUD، Skyline و Stakeout خواهد بود. یکی از نقشه های جالب توجه Rewind است که در خارج از یک مرکز خرید قرار دارد، هرچند که طرفداران هنوز موفق به مشاهده تمام این نقشه ها در عمل نشده اند. همچنین باید اشاره کرد که این لیست جامع تمام نقشه های بخش چندنفره بازی نیست. Black Ops 6 در زمان عرضه 16 نقشه خواهد داشت. 12 نقشه برای بخش چندنفره 6 در مقابل 6 و چهار نقشه برای بخش 2 در مقابل 2، و نقشه های بیشتر در به روزرسانی های فصلی بازی اضافه خواهند شد.

اطلاعات بیشتری درباره نقشه های بخش چند نفره Black Ops 6 در تاریخ 26 آگوست، زمانی که تریلر رونمایی منتشر شود، ارائه خواهد شد. در همین حال، طرفداران همچنین می توانند تاریخ 28 آگوست را برای رویداد Call of Duty NEXT و 30 آگوست، که اولین روز تست بتای بخش چند نفره Black Ops 6 است، در تقویم های خود علامت گذاری کنند.