در جریان رویداد Gamescom 2024، استودیو Supermassive Games از فصل دوم مجموعه The Dark Pictures Anthology با معرفی بازی جدیدی به نام Directive 8020 رونمایی کرد. این معرفی با یک تریلر کوتاه انجام شد که هرچند جزئیات زیادی را فاش نمی کند، اما فضایی در عمق فضا با حضور بازیگر Lashana Lynch به عنوان شخصیت اصلی و یک موجود بیگانه تغییرشکل دهنده که شباهت هایی با فیلم The Thing دارد، نشان می دهد.

وبسایت Gematsu نگاهی اجمالی به داستان علمی تخیلی/وحشتناک این بازی ارائه می دهد: “توسط یک موجود بیگانه که توانایی تقلید از شکار خود را دارد، خدمه سفینه فضایی Cassiopeia باید برای زنده ماندن و بازگشت به زمین با چالش های مختلفی مواجه شوند. در حالی که برای بقا می جنگند، آن ها با سخت ترین انتخاب روبرو می شوند: برای نجات خود، باید جان تمام انسان های روی زمین را به خطر بیندازند.”

از ویژگی های کلیدی این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وحشت بقا سینمایی نسل بعدی: تجربه ای سینمایی و غرق کننده از روایت داستانی و وحشت، در یک ماموریت فضایی عمیق برای نجات بشریت.
  • تهدیدات بیگانه در زمان واقعی: مقابله با یک تهدید بیگانه کشنده که در تاریکی راهروهای کشتی فضایی پرسه می زند و قصد نابودی زندگی انسانی را دارد. باید با استفاده از سلاح های بداهه، واکنش های سریع و پنهان کاری، دشمنان خود را شکست دهید.
  • به هیچکس اعتماد نکنید: با موجودی بیگانه مواجه می شوید که به طور کامل از شکار خود تقلید می کند. سال ها آموزش و اعتماد بین خدمه از بین می رود، زمانی که دشمن در دیدگاه شما پنهان شده است. حالا انتخاب های شما از همیشه مهم تر است!

بازی The Dark Pictures Anthology: Directive 8020 در سال آینده برای پلتفرم های PC (از طریق Steam)، PlayStation 5 و Xbox Series عرضه خواهد شد. می توانید تریلر رسمی معرفی این بازی را در زیر مشاهده کنید.