ناشر PUBG که همان Krafton است، استودیو Tango Gameworks و Hi-Fi Rush IP را از ایکس باکس خریداری کرده است،این موضوع به این معنی است که این استودیو دیگر تعطیل نخواهد شد.

کرفتون در یک بیانیه مطبوعاتی به همراه تأیید این خبر اعلام کرد که “به عنوان بخشی از این توافق استراتژیک، Krafton قصد دارد با ایکس باکس و زنی ماکس همکاری کند تا انتقال روان و حفظ تداوم در Tango Gameworks را تضمین کند،, و همچنین به تیم با استعداد اجازه می‌دهد تا به توسعه Hi-Fi Rush IP  ادامه دهد و پروژه‌های آینده را بررسی کند.”

“Krafton قصد دارد از تیم Tango Gameworks برای ادامه تعهد خود به نوآوری و ارائه تجربیات تازه و هیجان‌انگیز برای طرفداران پشتیبانی کند”، بیانیه مطبوعاتی ادامه می‌دهد. “هیچ تأثیری بر کاتالوگ بازی‌های موجود The Evil Within، The Evil Within 2، Ghostwire: Tokyo و بازی اصلی Hi-Fi RUSH نخواهد داشت.”

در ماه مه 2024، مایکروسافت اعلام کرد که تعدادی از استودیوهای بتسدا، از جمله Tango Gameworks و آرکین آستین، را تعطیل کرده است. این خبر به طور واضح با شوک و خشم توسعه دهندگان و طرفداران روبرو شد، به خصوص پس از اینکه آرون گرینبرگ، مدیر اجرایی مایکروسافت، از قبل در X/Twitter گفته بود که Hi-Fi Rush یک “حرکت موفقیت‌آمیز برای Xbox و بازیکنان آن در از همه لحاظ  و طبق انتظارات بوده است”.

Hi-Fi Rush یک ماه پس از انتشار به دو میلیون بازیکن رسید و نظرات بسیار مثبتی دریافت کرد. در بررسی Hi-Fi Rush ، به آن نمره 9/10 داده شد و گفته شد که “با انیمیشن شگفت‌انگیز، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و اکشن ریتمیک جذاب که چیزی جز تک‌ نوتی نیستند، با ضرب آهنگ خاص خود پیش می‌رود”.

بیشتر بخوانید:

مجله Game Informer بعد از ۳۳ سال تعطیل می شود

از بازی ویدیویی به انیمیشن: «High on Life» آماده پرواز است

Bungie پروژه destiny) payback) را کنار گذاشت