بر اساس گزارش ها، سریال انیمیشنی بر اساس بازی ویدیویی «High on Life» ساخته استودیو اسکوآنچ گیمز در حال تولید است و J.B. Smoove، بازیگر سریال «Curb Your Enthusiasm»، به عنوان تهیه کننده به آن پیوسته است.

اولین جزئیات این اقتباس بازی ویدیویی به تلویزیون از سوی ددلاین منتشر شده است که می گوید Smoove این پروژه را از طریق کمپانی تولید خود، Alternate Side Productions ، تهیه خواهد کرد. او در زمان انتشار بازی تیراندازی اول شخص اسکوآنچ در سال ۲۰۲۲ نقش گاس را برعهده داشت و اگرچه سایت می گوید احتمال حضور او در سریال وجود دارد، اما هنوز رسماً به جمع بازیگران نپیوسته است.

علاوه بر نقش های زنده در فیلم هایی مانند « Date Night » و «Spider-Man: Far From Home»، اسموو استعداد صداپیشگی خود را در پروژه هایی مانند Max’s Harley Quinn, Teen Titans Go!, and Teenage Mutant Ninja Turtles (2012) به نمایش گذاشته است.

Smoove در بیانیه ای درباره تبدیل «High on Life» به انیمیشن گفت: «وقتی اسکوآنچ گیمز برای اولین بار با من تماس گرفت تا از من بخواهد که در بازی فوق العاده شان، High on Life ، صداپیشگی کنم، اولین سوال من این بود که شخصیت من چه شکلی است؟ آن ها به من گفتند که من یک ماهی تیرانداز خواهم بود… که کاملا برای من منطقی است! به عنوان یک گیاهخوار فکر می کنم ماهی حق دارد از خودش دفاع کند! منظورم اینه که درست میگم؟! و حالا که با اسکوآنچ گیمز و استرایکر انترتینمنت برای ساخت سریال خنده دار High on Life همکاری می کنم، احساس می کنم این اتفاق اجتناب ناپذیر بود!»

Smoove ادامه داد: «آن ها من را به دنیای بازی دعوت کردند و حالا من به آن ها کمک می کنم تا وارد دنیای تلویزیون شوند. High on Life، عجیب و فوق العاده است و سریال هم قرار است همین طور باشد.

این بازی در اواخر سال ۲۰۲۲ برای پی سی و ایکس باکس منتشر شد و در جولای ۲۰۲۳ به کنسول های پلی استیشن راه یافت. محتوای الحاقی داستانی با نام «High on Life» نیز در اکتبر منتشر شد.این سریال انیمیشنی هنوز تاریخ انتشار ندارد و بازیگران آن به طور رسمی تایید نشده اند. با این حال، این بازی به دلیل لیست ستارگان خود، از جمله حضور قابل توجه ستارگانی چون تیم رابینسون و دیگران شناخته می شود.

«High on Life» دو سال پیش به عنوان یک بازی ویدیویی آغاز شد . اگر چه سفر آن به دنیای انیمیشن تغییر بزرگی نسبت به شروع ساده اش در بازی ها محسوب می شود، اما اولین بار نیست که این مجموعه از رسانه های دیگر استفاده می کند.