استودیوی Saber Interactive بتای عمومی بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 را برای آماده سازی عرضه نهایی لغو کرد. آنها با اشاره به اینکه اجرای بتا در حال حاضر تیم توسعه را از آماده سازی برای عرضه کامل دور می کند، اذعان داشتند که این موضوع خبر ناامید کننده ای برای برخی طرفداران است، و به عنوان جبران برای کسانی که برای شرکت در بتا ثبت نام کرده بودند، یک اسکین محدود برای کلت بولت (Bolt Pistol ) در نظر گرفته اند.

این تیم از طریق آپدیت منتشر شده در استیم اعلام کرد: Space Marine 2 تقریباً آماده است. ما اکنون کاملاً بر روی بهینه سازی، بهبود تصاویر و رفع مشکلات باقی مانده قبل از عرضه در تاریخ 9 سپتامبر تمرکز کرده ایم. این مسئله به این معنی است که ما یک بتای آنلاین عمومی اجرا نخواهیم کرد، زیرا این کار تیم توسعه را از آماده سازی برای عرضه کامل دور می کند، و اولویت ما مطمئن شدن از کسب بهترین تجربه ممکن در زمان عرضه است.”

“ما می دانیم که این خبر ناامید کننده ای برای برخی از شما است. به عنوان تشکر از علاقه مندان به شرکت در بتا، بازیکنانی که قبل از 28 ژوئن 2024، ساعت 12 شب به وقت پاریس از طریق ثبت نام آنلاین ثبت نام کرده اند، اسکین محدود کلت بولت را دریافت خواهند کرد.” استودیوی سازنده در بیانیه پایانی خود از صبر و حمایت بازیکنان قدردانی کرد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 که ماجراجویی های ستوان تایتوس (این بار با صدای کلایو استندن)، شخصیت اصلی نسخه اول را دنبال می کند ، قرار بود در زمستان سال گذشته عرضه شود.  Focus اینترتینمنت در نوامبر گذشته به عنوان بخشی از “به روز رسانی در اجرای برنامه ” این تاخیر را اعلام کرد. در حال حاضر، تاریخ عرضه این بازی برای پلتفرم های PC، PS5 و Xbox Series X/S، نهم سپتامبر 2024 تعیین شده است.

ماه گذشته، یک کتاب راهنما از بازی Warhammer 40K: Space Marine 2 به صورت آنلاین فاش شد. این کتاب تایید می کرد که این بازی با تأخیر ساخته می شود و هم چنین توسط Saber Interactive شامل یک بخش Player versus Player (حالت چند نفره مبارزه بازیکن علیه بازیکن) خواهد بود.

یک یوتیوبر با به اشتراک گذاشتن کل این کتاب، ماه ها قبل از عرضه برنامه ریزی شده Space Marine 2 در سپتامبر 2024، نگاهی عمیق به حالت های مختلف بازی و شخصی سازی ها به ما ارائه داد.