رویداد نینتندو دایرکت در ماه ژوئن 2024 به پایان رسید. اگر آن را از دست داده اید، این مطلب شامل بازی‌هایی است که در سال جاری و تا سال 2025 برای کنسول سوییچ عرضه می‌شوند.

در حالی که هیچ به‌روزرسانی برای بازی‌هایی مانند Epic Mickey: Rebrushed، Professor Layton و The New World of Steam و Pokemon Legends: Z-A دریافت نکردیم، نینتندو دایرکت چندین سورپرایز بزرگ داشت. می توان گفت بهترین آنها، نگاهی تازه به Metroid Prime 4: Beyond بود و تریلر جذاب آن خبر از انتشار این بازی را در سال ۲۰۲۵ می داد.

از دیگر نکات برجسته می‌توان به Mario و Luigi، Brothership، یک عنوان بسیار زیبا و جدید در سری The Legend of Zelda و بزرگترین بازی Mario Party تا به حال اشاره کرد. علاوه بر آن، شاهد رونمایی از بازسازی Romancing Saga، ترکیبی عالی از کلاسیک‌های Capcom و موارد دیگر بودیم.

می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به این بازی‌ها را در زیر مشاهده کنید …

super Mario brotherships

NES

 

قهرمانی‌های جهانی نینتندو: نسخه NES

تریلر جدید بازی چندین حالت دیگر را به نمایش گذاشت که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. بیش از 150 چالش سرعت‌ وجود دارد، می‌توانید برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی در حالت (Survival Mode) بازی تلاش کنید و مهارت‌های خود را در چالش‌های افسانه‌ای (Legend Challenges) از 13 بازی NES به طور کامل آزمایش کنید.

fairytail

 Fairy Tail 2

بر اساس مانگای محبوب Fairy Tail اثر هیرو ماشیمه، بازی Fairy Tail 2 با همکاری استودیوهای Gust و Koei Tecmo ساخته شده است. این عنوان یک  نقش‌آفرینی اکشن (RPG) است که نبردهای نهایی مجموعه Fairy Tail را به تصویر می‌کشد. در این بازی، ناتسو (Natsu) و دوستانش با دشمنان سرسخت مبارزه می‌کنند.

fantasian

فانتازيان، که قبلا در سرویس Apple Arcade در دسترس بود، به زودی برای کنسول نینتندو سوییچ و دیگر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. این نسخه‌ی ارتقا یافته، شامل صداپیشگی انگلیسی و ژاپنی، یک درجه سختی جدید و یک سیستم نبرد سرگرم‌کننده با مکانیک‌های خاص گیم پلی است. از نظر بصری، این بازی با داشتن بیش از 150 دیوراما (ماکت‌های سه‌بعدی) دست‌ساز، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

donkey kong

این نسخه از بازی که ابتدا برای کنسول Wii منتشر شده بود، شامل تمامی مراحل اصلی بازی به همراه مراحل اضافی نسخه‌ی نینتندو 3DS می‌شود. این بازی در تاریخ ۱۶ ژانویه برای کنسول سوییچ عرضه خواهد شد.

MIO

ماجراجویی فضایی با MIO

MIO: Memories in Orbit یک بازی اکشن نقش‌آفرینی دوبعدی است که در سال ۲۰۲۵ برای کنسول سوییچ منتشر خواهد شد. شما در نقش MIO، یک کاوشگر اندرویدی، بازی می‌کنید که در یک سفینه‌ی فضایی عظیم گرفتار شده و باید با انبوهی از ماشین‌های خرابکار مبارزه کند.

Dragon Quest

Dragon Quest :بازسازی نسخه HD و دو بعدی مجموعه

سه گانه‌ی Dragon Quest قرار است با سبک اچ‌دی – دو بعدی (HD-2D) بازسازی شود. برای تجربه‌ی این بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک نیازی به انتظار طولانی نخواهد بود. نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Dragon Quest 1 & 2 در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود، در حالی که نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Dragon Quest 3 HD-2D از ۱۴ نوامبر در دسترس خواهد بود.

Metal Slug Attack Reloaded

Metal Slug Attack Reloaded

Metal Slug Attack Reloaded دیگر در دسترس گیمرها است .این بازی،یک ماجراجویی کلاسیک همراه با دویدن و تیراندازی برای دفاع از برج را تداعی می کند. سبک هنری پیکسلی دقیق دو بعدی آن حفظ شده است. بخاطر داشته باشید که شما برای برای بقا در برابر نیروهای دشمن در این بازی باید استراتژی‌های جدیدی کسب کنید.

بالاخره آرزوی طرفداران برآورده شد! نینتندو به تازگی بازی‌ای از مجموعه افسانه‌ی Zelda را معرفی کرده است که در آن می‌توانید در نقش پرنسس نمادین، زلدا، بازی کنید. The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom در تاریخ ۲۶ سپتامبر برای کنسول سوییچ عرضه می‌شود و داستانی کاملاً جدید در سرزمین هایرول روایت می‌کند.

nintendo switch lite

همراه با معرفی بازی جدید زلدا، نینتندو از کنسول جدید، Switch Lite از طرحی از هایرول (Hyrule) رونمایی کرد. این کنسول با بدنه‌ای طلایی و نشان Triforce تزئین شده است و در همان روزی که بازی Echoes of Wisdom عرضه می‌شود، یعنی در تاریخ ۲۶ سپتامبر در دسترس خواهد بود.

Super Mario Party Jamboree

در تاریخ ۱۷ اکتبر، بزرگترین بازی ماریو پارتی تا به امروز، Super Mario party Jamboree برای کنسول سوییچ عرضه خواهد شد. این بازی شامل بیش از ۱۱۰ مینی‌گیم، مجموعه‌ای از تخته‌های بازی قدیمی و جدید، و همچنین یک حالت آنلاین با قابلیت رقابت ۲۰ نفره به نام “Koopathlon” است.

Nintendo Switch Sports

برای یک مسابقه داغ در بازی ورزش سوییچ نینتندو آماده شوید، چرا که بسکتبال به صورت یک به‌روزرسانی رایگان به این مجموعه‌ی ورزشی اضافه می‌شود. حالت‌های بازی شامل مسابقات ۲ در ۲ محلی و آنلاین، چالش پرتاب سه‌گانه، و نبرد خیابانی پنج نفره است.

metroid beyond

سرانجام، در رویداد نینتندو دایرکت، با یک تریلر کوتاه اما گیرا، از بازگشت بازی متروید پرایم ۴ رونمایی شد. این عنوان که حالا با نام  Metroid Prime:Beyondشناخته می‌شود، یک بازی تیراندازی اول شخص است که نینتندو در حال حاضر برای عرضه‌ی آن در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی کرده است.

بازی‌های جدید برای سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

در یک ویدیوی کوتاه، نینتندو از موج بعدی بازی‌های سرویس آنلاین نینتندو سوییچ رونمایی کرد. این بازی‌ها از امروز در دسترس هستند و شامل موارد زیر می‌شوند:

  • The Legend of Zelda: Four Swords
  • Metroid: Zero Mission
  • Turok Dinosaur Hunter
  • Perfect Dark

hello kitty

اگر به دنبال یک تجربه‌ی آرامش‌بخش در جزیره‌ای دنج هستید، می‌توانید منتظر بازی جدیدی با حضور شخصیت‌های دوست‌داشتنی دنیای کیتی (Hello Kitty) در سال آینده باشید. در بازی Hello Kitty Island Adventure، این شخصیت ابرمحبوب Sanrio و دوستانش آشپزی غذاهای خوشمزه، حل معماهای قدیمی و تزیین کلبه‌هایشان را در تکه‌ای کوچک از بهشت استوایی یاد می‌گیرند.

Looney Tunes

آماده‌اید تا با یک حال و هوای لونی تونز، تنیس، فوتبال، گلف و بسکتبال بازی کنید؟ بازی Looney Tunes: Wacky World of Sports شامل چند تا از بزرگ‌ترین شخصیت‌های گروه مری ملودیز (Merry Melodies) است که در زمین‌های ورزشی با هم رقابت می‌کنند. فقط حواستان باشد که در این بازی که اواخر امسال عرضه می‌شود، مراقب سندان‌های در حال سقوط باشید!

Farmagia

در بازی فارماژیا که در تاریخ ۱ نوامبر برای کنسول سوییچ عرضه می‌شود، شما فرمانده‌ی یک ارتش هیولا هستید و به سرزمین‌های خطرناک Felicidad سفر می‌کنید.

Funko Fusion

فانکو پاپ‌ها همه جا هستند و حالا این کلکسیون‌های کوچک با چشمان خیره‌کننده، آماده‌ی حمله به کنسول سوییچ شما در ۱۳ سپتامبر هستند. این بازی شامل شخصیت‌های فانکو شده از تلویزیون، فیلم، کمیک و بازی می‌شود و بیش از ۶۰ شخصیت برای جمع‌آوری وجود دارد. در این بازی با حل معما، کاوش در دنیاهای جدید و تجربه‌ی دوباره برخی از بهترین لحظات فرهنگ عامه، سرگرم خواهید شد.

The New Denpa Men

موجودات عجیب و غریب دنپا، در یک ماجراجویی جدید که ترکیبی از پوکمون و Animal Crossing است (البته با چاشنی عجیب و غریب) به کنسول سوییچ می‌آیند. این بازی به صورت رایگان و با زمان محدود، در تاریخ ۲۲ جولای به طور انحصاری برای سوییچ عرضه می‌شود.

Darkest Dungeon 2

سیاه‌چال تاریک ۲ در تاریخ ۱۵ جولای برای سوییچ عرضه می‌شود. این دنباله برای بازی نقش‌آفرینی محبوب، با اضافه کردن عناصر سبک rogue-lite به گیم‌پلی، شما را به یک سفر جاده‌ای جهنمی در مکان‌های کابوس‌وار می‌برد.Phantom Brave: The Lost Hero

مارونا برای نجات دوستش Ash، باید از تمام قدرت‌های خود برای نجات استفاده کند. با توانایی اش در «حبس» کردن روح‌ها، می‌تواند آن‌ها را به اشیاء روی نقشه متصل کند تا از مزیت‌های منحصر به فردی بهره‌مند شود  و آن‌ها را با ابزارهای مختلف ترکیب کند و در نهایت از حملات «دوستانه» به عنوان آخرین راه‌حل استفاده کند. این بازی در سال ۲۰۲۵ برای سوییچ عرضه خواهد شد.

Mystery in Monoth

«راز مونوت» یک به‌روزرسانی جدید است که امروز برای بازی جذاب جزیره‌ی توهم دیزنی عرضه شده است. میکی و دوستانش در این بسته‌ی الحاقی رایگان جدید، به دنبال سرنخست می‌گردند، پرونده‌ها را می‌بندند و یک راز کارآگاهی کاملاً جدید را حل می‌کنند.

Lego Horizon Adventures

در صورتي که تماشاي مستقيم نينتندو دایرکت را از دست داده‌ايد، تریلر جدیدی برای بازی Lego Horizon Adventures وجود داشت. این بازی که قرار است اواخر امسال عرضه شود، با حال و هوایی شاد و سرگرم‌کننده، دنیای سری Horizon پلی‌استیشن را به سبک لگویی بازآفرینی می‌کند و الوی را در یک ماجراجویی جدید برای نجات جهان به تصویر می‌کشد.

Stray

اگر به دلیل نداشتن پلی‌استیشن، ایکس‌باکس یا رایانه‌ی شخصی قدرتمند، بازی Stray را از دست داده‌اید، نگران نباشید! این بازی بامزه که در آن نقش یک گربه‌ی کوچک در شهری بزرگ را برعهده دارید، در اواخر سال جاری برای سوییچ عرضه خواهد شد. در نقش یک گربه‌ی ولگرد که از گروه خود جدا شده‌اید، باید این گربه‌ی کنجکاو را در میان خطرات شهری فراموش‌شده و پر از رمز و راز به سمت امنیت و خانه‌اش هدایت کنید.

tales of shire

همه ما آرزوی زندگی به سبک Hobit را داشته‌ایم. در بازی Tales of the Shire: A The Lord of the Rings Game، شما می‌توانید این فانتزی سرزمین میانی را با تزیین سوراخ هابیت‌تان، رسیدگی به باغچه‌تان و خوردن صبحانه‌های بی‌شمار، تجربه کنید.

just dance

یکی از لذت‌بخش‌ترین عادت‌های گیمینگ، نسخه‌ی جدیدی از سری بازی‌های جاست دنس از شرکت یوبی‌سافت است که در اکتبر عرضه می‌شود. جاست دنس ۲۰۲۵ شامل بیش از ۴۰ آهنگ جدید برای رقصیدن شما، از جمله قطعاتی از هنرمندان مطرحی مانند آریانا گرانده، سیا و گرین دی است.

Ace Attorney Investigations Collection

بازسازی شده‌ی دو عنوان از سری بازی‌های کارآگاه فینیکس رایت که در آن دادستان توانا، مایلز اجورث حضور دارد، در تاریخ ۶ سپتامبر برای سوییچ عرضه می‌شود. در بازی‌های Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth و Ace Attorney Investigations 2: Prosecutor’s Gambit پرونده‌های معمایی، نبردها و لحظات کشف ناگهانی (یورکا!) را تجربه خواهید کرد.

The Hundred Line

بازی The Hundred line ، عنوانی جدید از سازندگان سری Danganronpa است که سال آینده عرضه خواهد شد. در نقش Takumi Sumino باید به مدت ۱۰۰ روز در برابر موجودات کابوس‌وار در نبردهای طاقت‌فرسا دوام بیاورید، راز آکادمی دفاع نهایی را کشف کنید و با هم‌رزمانتان ارتباط برقرار کنید.

Romancing SaGa 2

Romancing SaGa 2: Revenge of the Sevenدر اولین بازسازی کامل خود، بازگشت باشکوه یک سری نقش‌آفرینی محبوب را رقم می‌زند. این بازسازی در تاریخ ۲۴ اکتبر عرضه خواهد شد و شامل موارد زیر می‌شود:

  • صداپیشگی به زبان انگلیسی
  • آهنگسازی‌های اصلی و بازآفرینی‌شده توسط کنجی ایتو، آهنگساز مجموعه
  • نبردهای استراتژیک گسترده