بازی‌ای که قرار بود تقریباً ۲۰ سال پیش روی کنسول اصلی ایکس باکس عرضه شود، بالاخره قرار است به بازار عرضه شود. در سال ۲۰۰۶، طرفداران ایکس باکس منتظر عنوانی با مضمون دزدان دریایی به نام Captain Blood بودند. ساخت Captain Blood که به عنوان یک بازی Hack-and-slash با مضمون دزدان دریایی معرفی شده بود، در نهایت به پلتفرم‌های جدیدتری از جمله ایکس باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتقل شد. با این حال، در جایی از مسیر توسعه، استودیوی سازنده ۱C SeaWolf ساخت Captain Blood را کنار گذاشت که باعث شد این بازی هرگز در دسترس قرار نگیرد. اکنون، پس از گذشت بیش از یک دهه، Captain Blood قرار است در چند ماه آینده عرضه شود. ناشر SNEG امروز اعلام کرد که Captain Blood قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ برای PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی منتشر شود. همانطور که انتظار می‌رفت، Captain Blood نسبت به زمانی که در سال ۲۰۱۰ به نمایش درآمد، برای این پلتفرم‌های جدید کمی مدرن‌تر شده است. با این حال، به طور کلی هنوز شبیه بازی‌هایی است که در اوایل دهه ۲۰۰۰ توسعه یافته‌اند، که مطمئناً برای کسانی که به دنبال کمی نوستالژی هستند، یک امتیاز مثبت محسوب میشود.

با اینکه صحبت از دلیل انتشار Captain Blood در سال ۲۰۲۴ شده، اما هنوز جزئیات مربوط به این تصمیم فاش نشده است. این اعلامیه قطعاً یکی از گیج کننده ترین اعلامیه‌هایی است که تا به حال در سال جاری دیده‌ایم، برای اینکه ببینید Captain Blood چه چیزهایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد، می توانید تریلر جدید بازی و توضیحات رسمی آن را در ویدیو زیر مشاهده کنید.

Captain Blood یک بازی اکشن با مضمون دزدان دریایی است که در دریای کارائیب قرن هفدهم جریان دارد. در این بازی شما Captain Blood که یک دزد دریایی بی باک و ترسناک است را کنترل می کنید. او به دنبال طلا و افتخار است. منتظر ماجراجویی های وحشیانه با شلیک توپ، تیراندازی با تپانچه، مبارزات شمشیربازی با حرکات نمایشی و دغل بازی‌های فراوان دزدان دریایی در این بازی باشید. این بازی اکشن با سبک Hack-and-slash دارای مبارزات تن به تن نفس گیر، انبوهی از دشمنان و یک سیستم مبارزه کلاسیک با کمبو های دیدنی و ضربات حماسی است.

خود را برای نبردهای شدید روی عرشه کشتی آماده کنید، تا جایی که می توانید توپ های کشتی را شلیک کنید و در برابر خدمه کشتی های دشمن که به خونتان تشنه هستند از خود دفاع کنید. طلا جمع آوری کنید تا مهارت های مبارزه خود را ارتقا دهید، سلاح های جدید بخرید و به ترسناک ترین دزد دریایی در دریاهای آزاد تبدیل شوید. برای ثروت و شهرت بجنگید!

ویژگی ها:

  • دغل بازی‌های حماسی دزدان دریایی: در نقش Captain Blood، زندگی جسورترین و ترسناک‌ترین دزد دریایی در دریای کارائیب را تجربه کنید .(یا حداقل وانمود کنید!)
  • اکشن شدید: وارد مبارزات تن به تن آتشین شوید و با تکنیک های رزمی مختلف و ماهرانه به دزدان دریایی دشمن و خشکی نشینان نشان دهید که چه کسی رئیس است.
  • درگیری روی عرشه کشتی: با حرکات منحصر به فرد و کمبو ها، در مقابل دزدان دریایی دشمن که سعی در سوار شدن به کشتی شما دارند، دفاع کنید و در همین حال کشتی های دشمن را با توپ های خود نابود کنید!
  • انبار مهمات شگفت انگیز: خود را با قمه، تپانچه، تفنگ، چاقوهای پرتابی و بمب های دستی مسلح کنید. ترفندهای دزدان دریایی حیله گر را هم فراموش نکنید!
  • حس و حال رمان گرافیکی: از یک سبک هنری منحصر به فرد لذت ببرید که حس ورق زدن یک کتاب مصور دزدان دریایی را به شما القا می کند.