سال ها بود طرفداران سری Assassin’s creed درخواست یک نسخه از این بازی در ژاپن را داشتند. و حالا این ارزوی طرفداران در حال تحقق است. بازی Assassin’s Creed: Shadows در ژاپن اتفاق می افتد. َUbisoft اعلام کرده است که Shadows به مانند نسخه قبلی که Mirage بود به ریشه های سری باز میگردد و یکی از تمرکز های اصلی آن بر مخفی کاری خواهد بود.

در رویداد Summer Game Fest یک ساعت گیم پلی از Shadows نمایش داده شد. از روی این نمایش میشد دید که مخفی کاری در Shadows عمیق تر و مانند Mirage است. شخصیت های نائوئه و یاسوکه نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند.

سیستم مبارزات Assassin’s creed

بخش اول دمو که روی مبارزات تمرکز داشت نشان  داد که مبارزات در Shadows هنوز هم شبیه Valhalla است اما انگار بهبود هایی هم داشته است. مقاومت دشمنان انگار کمتر شده است. واکنش دشمنان به ضربه ها هم جالب بودند. 

دشمنانی که مقاومت بالایی نسبت به ضربات دارند معمولا آن حس بازی Assassin’s creed را خراب می کنند. 

مخفی کاری در Assassin’s creed Shadows

خوشبختانه سیستم مخفی کاری مانند بسیاری از نسخه های دیگر این سری خیلی بد به نظر می رسیدند و تا حد زیادی مشابه سیستم مخفی کاری Mirage بود.نائو به سرعت می تواند از دیوار ها بالا برود و حتی از قلابی برای راحتی در جابجایی و بالا رفتن نیز استفاده می کند. ابزار های مخفی کاری برای کشتن و حتی حواس پرتی دشمنان در اختیار دارد که حین مخفی کاری خیلی به بازیکن کمک خواهد کرد. حتی به کلی می توان از خشونت و مبارزات دوری کرد. 

سینه خیز رفتن در Shadows؟ 

بازی های مخفی کاری کمی هستند که به شما اجازه می دهند سینه خیز جابجا شوید. خارج از سری Metal Gear Solid، این تاکتیک مخفیانه به ندرت دیده می شود. استفاده از حالت سینه خیز در دمو خیلی جالب بود: نائو به حال سینه خیز و به آرامی، درست جلوی چشم نگهبانان از میان چمن ها می خزد،. خزیدن از میان چمن های بلند برای مخفی شدن خیلی واقعی تر و جالب تر از نشسته راه رفتن در میان چمن هاست که تازه نصف بدن بیرون می ماند.

Assassin's creed shadows prone mechanic

شبکات جاسوسی

شبکه های جاسوسی می تواند به شما کمک کنند تا اهدافتان رو پیدا کنید. داخل بازی Mirage یه ارز خاص بود که می توانستید با استفاده از آن ها به مقامات روشده دهید و محل اهداف را پیدا کنید. به نظر می رسد که داخل Shadows، شبکه جاسوسی نقش مشابه دارند. این ویژگی در عمل دیده نشده است اما به نظر میرسد که می توانید منطقه ای خاص را روی نقشه مشخص کنید تا جاسوس ها برای اطلاعات درباره اهداف جستجو کنند.