بازی جهان باز جنگ ستارگان یا Starwars Outlaws یوبی‌سافت قطعا از نظر ظاهری فوق‌العاده به نظر می‌رسد، این موضوع با انتشار دو ویدیوی جدید تایید شده است.

اگرچه رویداد بازی‌های ایکس‌باکس به طور واضح «برنده» ماراتن پیش‌نمایش‌های امسال (غیر از E3) بوده است، اما این رقابت به طور کامل هنوز به پایان نرسیده است. حتی تاریخ برگزاری نینتندو دایرکت نیز مشخص نیست و با توجه به اینکه انتظار نمی‌رود سوییچ ۲ در این ماه معرفی شود، هرگز نمی‌توان با قطعیت در مورد نینتندو پیش‌بینی کرد.

با این حال، تنها یک ناشر شخص ثالث رویدادی در سال جاری دارد و آن هم کمپانی یوبی‌سافت است که روز دوشنبه عصر رویداد دیگری از یوبی‌سافت فوروارد را برگزار کرد و در آن هیچ چیز جدیدی را معرفی نکرد.

در عوض، تمرکز آن‌ها روی Star Wars Outlaws و Assassin’s Creed Shadows بود که اگرچه قبلا معرفی شده بودند، اما تاکنون به طور گسترده به نمایش درنیامده بودند. هیچ یک از این بازی‌ها در بخش داستانی غافلگیرکننده نبودند، اما از نظر بصری، Outlaws کاملا خیره کننده به نظر می‌رسد.

اگرچه جنگ ستارگان یک بازی چند پلتفرمی است، اما Outlaws در رویداد بازی‌های ایکس‌باکس سال گذشته معرفی شد و به عنوان اولین بازی جهان باز واقعی جنگ ستارگان شناخته شد .جالب است بدانید قرار است شبیه ساز داستان هان سولو را داشته باشیم بدون آنکه کاراکتر هان سولو حضور داشته باشد.

در عوض، شما به‌عنوان شخصیتی جدید به نام Kay Vess بازی می‌کنید، که به نظر می‌رسد کارکنان یوبی‌سافت هر بار که نام او را ذکر می‌کنند، موظف هستند او را یک «قانون شکن» خطاب کنند. این بازی جنگ بین امپراطورها است و  با بازگشت Jedi همراه است هرچند میدانیم که خط داستانی کلی هنوز مبهم است، ایده پشت این بازی این است که شما عضو هر کارتلی که دوست دارید بشوید، ماموریت های جانبی داشته باشید و به سیارات مختلف سفر کنید.

star wars outlaws

اولین تریلر گیم‌پلی جدید از یوبی‌سافت فوروارد با خروج کی از یک بار مخروبه در یک سیاره برای سفر به کانتینا در تاتوئین شروع می‌شود و زمان کمی را صرف نبرد فضایی می کند.

با انبوهی از موجودات فضایی که در اطراف پرسه می‌زنند، جزئیات فراوان جنگ ستارگان و نورپردازی عالی گرافیک در هر دو حالت فوق العاده بنظر می رسد .صحنه‌های بیرونی، جایی که Kay با یک موتورسیکلت پرسرعت در حال رانندگی است، نیز بسیار چشمگیر است. با این حال، یوبی‌سافت احتمالاسالها پیش در برنامه ریزی این بازی، به این فکر نمی‌کرد که همه از دیدن مکرر تاتوئین خسته شده‌ بشوند.

 

از نظر گیم‌پلی، به طور واضح هیچ چیز فوق‌العاده پیچیده‌ای در مبارزه یا مخفی‌کاری وجود ندارد. جالب‌ترین ویژگی این است که Kay یک حیوان خانگی فضایی به نام نیکس دارد که می‌تواند او را برای منحرف کردن یا حمله به نگهبانان و راه‌اندازی ماشین‌آلات کنترل کند. این یک ترفند جالب است، هرچند که به طور واضح همه چیز باید با در نظر گرفتن افکار نیکس طراحی شود، بنابراین به نظر نمی‌رسد فرصت زیادی برای انجام کارهای خاص خودتان وجود داشته باشد.

به عنوان طرفدار پروپا قرص بازی جنگ ستارگان منکر آن نمی شویم که بیشتر از هر چیزی از غروب دوتایی تاتوئین، رسیدن حمل و نقل نیروهای امپراتوری ، شباهت کامل باربری که در ماموریت فضایی وسفینه‌ی بازی‌های قدیمی X-Wing برای کامپیوتر هیجان‌زده شدیم.

وفاداری به جنگ ستارگان چیزی نیست که Outlaws بابت آن نگرانی داشته باشد، اما مسئله‌ی اصلی این است که آیا محتوای کافی در بازی وجود دارد یا خیر. با این حال، زمان زیادی طول نمی‌کشد تا متوجه این موضوع شویم، زیرا علیرغم اینکه این اولین نمایش درست گیم‌پلی بازی است، در تاریخ ۳۰ آگوست برای ایکس‌باکس سری X/S، پلی‌استیشن ۵ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.