در این تریلر سینمایی تاریخ عرضه ی بازی هشتم اکتبر اعلام شده است. تمرکز اصلی این تریلر بر روی شخصیت Neyrelle بوده. این کارکتر بعد از اتفاقاتی که در  لشگر کشی اصلی رخ داد ، به سرزمینی جدید سفر کرده است. در انتهای دیابلو 4، Neyrelle سنگی که Mephisto را زندانی کرده بود به سرزمینی جدید برد تا راهی برای همیشه زندانی کردن او پیدا کند. بر اساس این تریلرسینمایی، Mephisto تمام تلاش خود را می‌کند تا دوباره با Neyrelle مبارزه کند و او را تحت کنترل داشته باشد. به طور واضح Mephisto نفوذی روی او دارد که می‌تواند منجر به از بند رها شدن شیطان بیشتری شود.

این تریلر جزئیات جدیدی در مورد بسته الحاقی خود ارائه نداد، اما پیش از این اعلام شده بود که این بسته در منطقه‌ای جدید با محتوای داستانی تازه، و همچنین یک کلاس کارکتری جدید و پایان بندی تازه ای خواهد داشت. کلاس جدید، Spiritborn معرفی شد که ترکیبی از جادو و مبارزه تن به تن خواهد داشت. یکی از رویدادهای جدیدی که به بازی اضافه شده است، فعالیت Co-op PvE است که در آن می‌توانید مزدورانی را برای کمک به خود استخدام کنید، مشابه همان سیستم استخدامی که در Diablo 2 شاهد آن بودید.

همچنین تریلر دیگری مشخص کرد که در تاریخ 18 جولای گیم‌پلی کلاس جدید Spiritborn به نمایش گذاشته می‌شود و به دنبال آن اعلام شد که اکنون حیوانات خانگی نیز در Diablo 4 وجود دارند و یک سگ بامزه به صورت رایگان برای همه به محض ورود به بازی، در دسترس است. با پیش‌خرید کردن بازی Vessel of Hatred، گزینه های دیگری نیز به عنوان حیوان خانگی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که میتواند از آنها استفاده کنید.