بخش 5 از فصل 3 Fortnite با عنوان “Wrecked” از راه رسید! این فصل تماماً درباره یک جزیره با تم دیزل پانک، شبیه به Mad Max است که شامل باس فایت، سلاح های قدرتمند و مبارزات فراوان با وسایل نقلیه است.

بتل پس Fortnite برای بخش 5 فصل 3

در این نسخه از بازی فورتنایت، هشت اسکین جدید، چندین ایموت، یک بدنه جدید برای خودرو در بازی Rocket Racing و دیگر بازی های سازگار و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که برای بازیکنان قابل دسترس است.

کراس اوور Fallout در بتل پس

همانطور که اشاره شده بود، Fallout یکی از جدیدترین فرانچایز هایی است که به مجموعه گسترده Fortnite اضافه شده است. در این فصل، شما می توانید زره قدرتی T-60 را به عنوان یک اسکین با سبک های مختلف بدست بیاورید.

مگنیتو از X-Men در بتل پس

Fortnite عاشق همکاری با مارول است و به نظر می رسد که در اواخر این فصل، خبرهای خوبی از این همکاری را خواهیم شنید. به نظر می رسد که اسکین مگنیتو در اواسط فصل به این بازی اضافه شود. 

توضیحات مبارزات با وسایل نقلیه

مدل سازی ماشین ها در بخش 5 از فصل 3 Fortnite با جزئیات بیشتری انجام شده است. در این فصل، شش قابلیت جدید برای وسایل نقلیه وجود دارد که دو مد بازی Cow Catchers و Chonker’s Off-Road Tires را پیشتر تجربه کرده ایم. همچنین چهار قابلیت جدید برای محیط آخرالزمانی شنی نیز ساخته شده است.

بخش 5 فصل سوم فورتنایت

لیست کامل امکانات وسایل نقلیه:

  • برجک مسلسل (جایگاه سقف)
  • برجک نارنجک انداز (جایگاه سقف)
  • سپر نوک تیز (جایگاه سپر جلو)
  • Cow Catcher (جایگاه سپر جلو)
  • لاستیک های ضدگلوله (جایگاه لاستیک ها)
  • Chonker’s Off-Road Tires (جایگاه لاستیک ها)

این امکانات در این بازی Fortnite با ضربه زدن به جعبه های مشخصی با وسایل نقلیه به دست می آیند و به جز لاستیک های ضدگلوله، هر کدام سلامت مخصوص به خود را دارند. می توانید با ضربه زدن به جعبه تعمیرات، ماشین خود را تعمیر کنید یا یک مشعل تعمیراتی پیدا کنید.

پمپ بنزین ها به ایستگاه های خدماتی تبدیل شده اند که شامل سوخت و بازیابی سلامت برای وسایل نقلیه هستند. بشکه های نیترو نیز در اطراف جزیره پیدا می شوند که سرعت، قدرت برخورد، مصرف سوخت بهتر و بهبودهایی در مدها ارائه می دهند.

می توانید از بشکه ها در حین پیاده روی نیز استفاده کنید و از بهبودهایی مانند افزایش استقامت و سرعت، قدرت برخورد، بارگذاری مجدد سریع تر و مصونیت از آسیب سقوط لذت ببرید.

SUVها نیز می توانند مانند ماشین های اسپرت سفارشی شوند. بدنه های جدیدی برای SUVها در فروشگاه موجود است، از جمله Behemoth جدید.

خدمه های NPC به نام Wasteland Warriors نیز در جزیره با وسایل نقلیه سریع و مخرب خود پرسه می زنند. با شکست دادن آنها، جوایزی شامل یک امکانات برای ماشین خود، یا نیترو بی نهایت، یک سلاح میتیک و یک مدال به دست خواهید آورد.