نقدهای بازی  Paper Mario: The Thousand-Year Door منتشر شده است و این بازی به یکی از بالاترین امتیازها در بین بازی‌های جدید امسال رسیده است. زمان زیادی بود که طرفداران این فرنچایز، علاقه ی خود را نسبت به عرضه ی دوباره این بازی یا ریمیک شدن آن نشان داده بودند. نسخه اصلی این بازی محبوب نقش‌آفرینی ماریو به مدت دو دهه روی کنسول نینتندو گیم‌کیوب باقی مانده بود و با افزایش قیمت نسخه‌های دست دوم این باز، بسیاری از بازیکنان مشتاق بودند تا بتوانند آن را روی یک کنسول مدرن بازی کنند.

پیشتر نیز شایعاتی وجود داشت که نینتندو بالاخره تصمیم به بازسازی بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door گرفته است، و این شایعات بالاخره به حقیقت پیوست. بازسازی این بازی، سال گذشته به عنوان بخشی از یک ارائه در Nintendo Direct تأیید شد. این فرآیند هیاهو و استقبال زیادی به همراه داشت. این بازی بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت و خوشبختانه به نظر می رسد که این برای کسانی که با صبر و حوصله منتظر بازگشت Paper Mario: The Thousand-Year Door بودند، تجربه ای بی نظیر را رقم خواهد زد.

نقدهای بازسازی بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door به حدی مثبت بوده‌اند که این بازی نقش‌آفرینی توانسته امتیاز قابل‌توجه ۸۹ را در سایت نقد و بررسی OpenCritic کسب کند. این امر باعث شده است که این بازی، استثنای بازی‌های بازسازی شده و دسترسی زود هنگام، به عنوان هفتمین بازی با بالاترین امتیاز در سال ۲۰۲۴ شناخته شود. Paper Mario: The Thousand-Year Door بالاتر از بازی‌های Solium Infernum، Timemelters و Athenian Rhapsody قرار گرفته، هرچند در حال حاضر از بازی‌های Animal Well، Like a Dragon: Infinite Wealth، Tekken 8، 1000xRESIST، Balatro و Final Fantasy 7 Rebirth عقب‌تر است. بازی آخر یعنی Final Fantasy 7 Rebirth با امتیاز کلی ۹۳ به عنوان بالاترین امتیاز سال شناخته می‌شود.

امتیاز Paper Mario: The Thousand-Year Door

بازی‌های با بالاترین امتیاز در سال ۲۰۲۴ تاکنون

  1. Final Fantasy 7 Rebirth – 93
  2. Balatro – 91
  3. 1000xRESIST – 91
  4. Tekken 8 – 90
  5. Like a Dragon: Infinite Wealth – 90
  6. Animal Well – 89
  7. Paper Mario: The Thousand-Year Door – 89
  8. Solium Infernum – 88
  9. Timemelters – 88
  10. Athenian Rhapsody – 88

نقدهای این بازسازی را به دلیل حفظ تجربه نسخه ی اصلی سال ۲۰۰۴ و انجام برخی تغییرات مهم و به‌روزرسانی‌های بصری به استانداردهای مدرن تحسین کرده‌اند. برخی منتقدان احساس کردند که تغییرات در بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door می‌توانستند بیشتر باشند تا به برخی از نقدهایی که به نسخه اصلی وارد شده بود پاسخ دهند، اما به‌طور کلی، به نظر می‌رسد که اکثریت کسانی که این بازی را تجربه کرده‌اند، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و به همین دلیل است که این بازی امتیاز کلی ۸۹ را کسب کرده است.

آخرین شایعات درباره Nintendo Switch 2

بعید است که امتیاز کلی نسخه ی بازسازی شده ی بازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در این مرحله تغییرات زیادی داشته باشد، این مساله به این معنی است که احتمالاً نمره ی این بازی همان ۸۹ باقی خواهد ماند. این احتمال وجود دارد که Paper Mario: The Thousand-Year Door تا پایان سال جایگاه خود را در بین ۱۰ بازی با بالاترین امتیاز در سال ۲۰۲۴ حفظ کند، اما با توجه به نزدیک بودن نمره ی بازی ها، احتمال خارج شدن این بازی از لیست نیز وجود دارد.