شانس به مشترکین گیم پس که به بازی‌های ترسناک علاقه‌مند هستند روی آورده است. بازی بسیار خاصی به نام Still Wakes The Deep در اواسط ماه ژوئن به گیم پس اضافه خواهد شد. مشخصا بازی های ترسناک زیادی مانند Amnesia: The Bunker در حال حاضر در گیم پس وجود دارد، اما با تشکر از مایکروسافت، بازیکنان لازم نیست برای خریداری بازی‌های مورد علاقه جدیدشان صبر کنند. 

احساس ترس با بازی Still Wakes The Deep

با اینکه داستان این بازی به‌طور مشخص به‌عنوان یک داستان لاوکرفتی بازاریابی نشده است، موقعیت یک سکوی نفتی متروکه در وسط دریای یخی به خوبی به چنین ژانری می‌خورد. هنگامی که کاز سعی می‌کند بفهمد چه چیزی باعث شده که این ایستگاه ارتباطش با پایگاه اصلی عملیات قطع شود، مشخص می‌شود که چیزی کاملاً غیرانسانی در اطراف عرشه‌ها پرسه می‌زند. این داستان عمدتاً از فیلم ترسناک کلاسیک جان کارپنتر، “The Thing”، و همچنین “Annihilation”، “Midsommar” و “Suspiria” الهام گرفته است. محیط یخی و متروکه سکوی نفتی، جو ترسناکی را ایجاد می‌کند که هر لحظه انتظار وقوع اتفاقی هولناک را به بازیکن القا می‌کند.

بیشتر بخوانید: عرضه ایکس باکس جدید

در مواجهه با هیولایی که تلاش می‌کند بازماندگان سکوی نفتی را از بین ببرند، گزینه‌های کاز محدود است اما قطعاً کارکتر بازی ما دست خالی به مواجهه با آنها نمی رود. جابجایی در دنیای بازی خطرناک است، زیرا طوفان سهمگین بیرون باعث می‌شود که حرکت ساده روی داربست‌ها و عرشه‌ها خطرناک باشد، در حالی که فضای داخلی محدود مثل تله‌هایی به نظر می‌رسد که منتظر انتقام گرفتن از شما هستند. “اتاق چینی” قبلاً خود را به‌عنوان یک داستان‌سرای عالی با گرایشی به همه چیزهای ترسناک ثابت کرده است، بنابراین منطقی است که انتظار داشته باشیم “Still Wakes The Deep” تجربه‌ای ارائه دهد که طرفداران از این استودیو انتظار دارند. توجه به جزئیات و ایجاد حس تعلیق و ترس، از ویژگی‌های بارز این بازی است که انتظار می‌رود بازیکنان را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

بازی Still Wakes The Deep

ایکس باکس گیم پس به طور مداوم عناوین جدیدی را به کاتالوگ گسترده خود اضافه می‌کند، اما ماه می ثابت کرده است که یکی از قوی‌ترین ماه‌های این سرویس بوده است. با عرضه بازی مورد انتظار Senua’s Saga: Hellblade 2، کاربران همچنان می‌توانند منتظر انتشار قریب‌الوقوع بازی‌های موفقی مانند Moving Out 2 و Lords of the Fallen باشند. این بازی‌ها به تنهایی باید برای سرگرم کردن مشترکین تا زمان عرضه بازی Still Wakes The Deep کافی باشند. گیم پس با اضافه کردن این عناوین محبوب، به مشترکین خود امکان می‌دهد که همیشه به جدیدترین و بهترین بازی‌ها، بدون پرداخت هزینه ای اضافی دسترسی داشته باشند. این ویژگی، ایکس باکس گیم پس را به یکی از بهترین سرویس‌های اشتراکی در دنیای بازی‌های ویدئویی تبدیل کرده است.