بهترین روش عملکرد برای محتوای شامل کودکان در یوتیوب | ما می‌خواهیم سازندگان به تفریح و خلاقیت ادامه دهند، اما از شما می‌خواهیم دستورالعمل‌های انجمن ما را دنبال کنید. همیشه باید در مورد محتوایی که به صورت آنلاین پست می‌کنید هوشیار باشید و قبل از آپلود ویدیویی در یوتوب که حاوی تصاویر یک شخص است اجازه بخواهید.

تبلیغات در یوتیوب

هر کسی که محتوایی شامل افراد زیر سن قانونی (کودکان) ارسال می کند باید موارد زیر را در نظر بگیرد:

  • به حریم خصوصی احترام بگذارید. قبل از به نمایش گذاشتن آنها در ویدیوی خود، رضایت ایمن از والدین یا قیم قانونی فرد زیر سن قانونی را دریافت کنید. مطمئن شوید که مشارکت آنها در ویدیوی شما داوطلبانه است.
  • نظرات کاربران در مورد ویدیوهای خود را تعدیل کنید. ابزارهایی برای فیلتر کردن و بررسی نظرات در اختیار شما وجود دارد و همیشه می توانید نظرات را برای اسپم بودن یا وجود سوء استفاده برای ما علامت بزنید.
  • تنظیمات حریم خصوصی و جاسازی (Embedding) ویدیوی خود را مدیریت کنید. چندین گزینه برای کنترل اینکه چه کسی می‌تواند ویدیوی شما را ببیند و چگونه در سایت‌های خارجی به اشتراک گذاشته می‌شود در اختیار شماست.

لطفاً مطمئن شوید که قانون را درک کرده و از آن پیروی می کنید. شما باید تمام قوانین و مقررات مربوط به کار با افراد زیر سن قانونی را رعایت کنید. برخی از زمینه هایی که باید در مورد آنها بدانید عبارتند از:

  • مجوزها: قوانین و مقررات محلی را مرور کنید تا دریابید که آیا کودکان در ویدیوهای شما برای کار به مجوز، ثبت نام یا چیز دیگری نیاز دارند یا خیر. همچنین باید بدانید که آیا برای استخدام افراد زیر سن قانونی به مجوز نیاز دارید یا نه.
  • دستمزد و تقسیم درآمد: باید قوانین قابل اجرا در مورد پرداخت به افراد زیر سن قانونی برای کارشان را رعایت کنید. در برخی موارد، ممکن است از شما خواسته شود که به افراد زیر سن قانونی دستمزد بپردازید. در موارد دیگر، ممکن است از شما خواسته شود که سهمی از درآمدی که از ویدیوها به دست می آورید را مستقیماً در اختیار افراد زیر سن قانونی قرار دهید، یا بخشی را که برای کودکان از آن محافظت خواهد شد، کنار بگذارید.
  • مدرسه و آموزش: مشارکت افراد زیر سن قانونی در محتوای شما باید از تمام قوانین قابل اجرا پیروی کند تا از تداخل با مدرسه و آموزش کافی پرهیز شده باشد.
  • محیط کار، ساعات کاری و استراحت: محیط کار باید برای افراد زیر سن قانونی ایمن باشد. آنها باید هر روز زمانی برای استراحت، آموزش و تفریح داشته باشند. افراد زیر سن قانونی نباید تا شب کار کنند. همچنین باید از تمام قوانین محلی برای زمان کار و محدودیت ساعات کار هر روز یا هفته پیروی کنید.