به نظر می رسد که طراحی خاص visor که امضای گوشی های Pixel گوگل است، در حال خداحافظی است. اولین افشای پاییز گوگل اینجاست و تصاویر جدیدی از گوشی Pixel 9A که قرار است به زودی معرفی شود، به صورت آنلاین منتشر شده است. همان طور که در اوایل امسال نیز تصاویر لو رفته از Pixel 8A داشتیم، این بار هم Android Headlines تصاویری از جدیدترین گوشی سری اقتصادی گوگل یعنی Pixel 9A را به دست آورده است؛ این بار توسط OnLeaks که پیش از این نیز اطلاعات مربوط به سری Pixel 9 را افشا کرده بود.

بزرگترین تغییری که طبق این افشاگری در Pixel 9A دیده می شود، این است که دیگر خبری از طراحی وایزر برای ماژول دوربین نیست که به نوعی امضای گوگل در گوشی هایش بوده است. به جای آن، به نظر می رسد که دو دوربین در یک ماژول بیضی شکل قرار گرفته اند که تقریباً هم سطح با بدنه پشتی گوشی است. فلاش دوربین در سمت راست قرار گرفته که ظاهر آن را شبیه به پشت گوشی iPhone 7 Plus می کند، اما در ابعادی بزرگ تر. سایر اجزای بدنه گوشی شباهت زیادی به دیگر دستگاه های Pixel 9 و آیفون های جدید دارد؛ با حاشیه های نازکی که اطراف صفحه نمایش قرار گرفته است.

Android Headlines اشاره کرده که ممکن است Pixel 9A با سیستم عامل Android 15 عرضه شود و همچنین ممکن است این آخرین دستگاه گوگل باشد که از تراشه Tensor مبتنی بر سامسونگ استفاده می کند؛ زیرا گوگل در نظر دارد از سال 2025 به سراغ استفاده از پردازنده های ساخته شده توسط TSMC برود. گوگل معمولاً گوشی های سری A خود را در فصل بهار و در رویداد Google I/O معرفی می کند، بنابراین ممکن است تا انتشار جزئیات کامل، مدتی صبر کنیم.