پس از تغییراتی که اوایل این هفته اعمال شد، اپلیکیشن جمینی (Gemini) در حال ارائه طراحی جدیدی برای صفحه اصلی اندروید است.در طراحی قبلی، جعبه متنی در پایین صفحه کاملاً توضیح می داد که چگونه می توانید “تایپ کنید، صحبت کنید، یا عکسی را با جمنیی پیشرفته به اشتراک بگذارید”. یک نوار (پیل) دارای دکمه هایی برای ورودی صدا و دوربین بود، در حالی که دکمه بعلاوه برای منوی بارگذاری در سمت چپ قرار داشت و جمینی لایو در گوشه مقابل بود.

حالا این عناصر فشرده شده اند و پیام کوتاه شده و در همان خط با چهار دکمه نمایش داده می شود، مانند زمانی که در یک مکالمه هستید. این طراحی اکنون شباهت بیشتری به رابط کاربری جمنای در وب دارد.

با ضربه زدن روی قسمت متنی، این بخش گسترش یافته و به رابط کاربری قبلی برمی گردد، همراه با یک انیمیشن زیبا که در آن کیبورد به آرامی به سمت بالا می لغزد. همین اتفاق در حالت برعکس نیز رخ می دهد، زمانی که بخش متنی را ببندید.

با توجه به این تغییرات و همچنین نحوه نمایش بقیه اپلیکیشن که اکنون فقط عبارت “سلام، [نام]” را نشان می دهد و تاریخچه چت ها و جواهرات (Gems) در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد، جمینیی به وضوح به سمت یک ظاهر مینیمالیستی می رود که تفاوت زیادی با صفحه اصلی نمادین جستجوی گوگل ندارد.

اگر هنوز این طراحی جدید صفحه اصلی را نمی بینید، اپلیکیشن جمینی (Gemini) را متوقف کنید و دوباره راه اندازی کنید.

طراحی جدید جیمینی اندروید