سونی از بازی Ghost of Yotei، دنباله بازی محبوب Ghost of Tsushima که توسط استودیوی Sucker Punch ساخته می شود، رونمایی کرد. این بازی قرار است سال آینده منتشر شود و داستانی جدید را در سرزمین های اطراف کوه یوتئی، واقع در جزیره هوکایدو، شمال ژاپن روایت می کند.

در این بازی، شخصیت جدیدی به نام Atsu به عنوان قهرمان اصلی حضور خواهد داشت. تریلر معرفی بازی فضای غربی دارد، با صحنه های زیادی از اسب سواری و موسیقی و گیتار که به زیبایی دنیای بازی افزوده است. در این تریلر همچنین دیده می شود که آتسو توسط یک گرگ همراهی می شود، هرچند در بخش های زیادی از آن به نظر می رسد که او تنهاست.

بازی Ghost of Tsushima در سال ۱۲۷۴ میلادی جریان داشت، اما داستان Ghost of Yotei در سال ۱۶۰۳ میلادی رخ می دهد، بنابراین انتظار نمی رود که شخصیت Jin Sakai از بازی قبلی در این نسخه حضور داشته باشد. اندرو گلدفارب، مدیر ارتباطات Sucker Punch در وبلاگ پلی استیشن نوشت: “وقتی تصمیم گرفتیم بازی جدیدی از سری Ghost بسازیم، هدفمان این بود که اصول اصلی Ghost of Tsushima را حفظ کنیم.

او افزود: “ما همچنین می خواستیم نوآوری کنیم. برای خلق چیزی تازه ولی آشنا، به ماجرای جین ساکای نگاه نکردیم و تمرکز خود را بر ایده شخصیت جدیدی که ماسک Ghost به صورت دارد گذاشتیم. این منجر به خلق Ghost of Yotei شد: با قهرمانی جدید، داستانی جدید برای کشف و منطقه ای جدید در ژاپن.”

این بازی اولین اثر Sucker Punch است که به طور کامل برای کنسول PS5 ساخته می شود، چرا که Ghost of Tsushima ابتدا برای PS4 عرضه شد و بعد نسخه Director’s Cut آن منتشر شد. هر چند هنوز تأییدی بر بهینه سازی این بازی برای PS5 Pro وجود ندارد، ولی به عنوان یک بازی انحصاری سونی، انتظار می رود که این بازی نهایت استفاده را از قدرت این کنسول ببرد.

Ghost of Tsushima همچنین برای کامپیوتر نیز عرضه شد و به عنوان بزرگ ترین موفقیت پلی استیشن در زمینه بازی های تک نفره برای کامپیوتر شناخته شد.

منتظر جزئیات بیشتر از این بازی مهیج در ماه های آینده در سایت جی مکس باشید.