موتورسوار ایتالیایی، لوکا سالوادوری، که در یوتیوب نیم میلیون دنبال کننده داشت، در یک حادثه مسابقه جاده ای جان خود را از دست داد. این موتورسوار ۳۲ ساله پس از تصادفی در دور نهایی مسابقات International Road Racing Championship (IRRC) در فروبورگ آلمان در روز شنبه، ۱۴ سپتامبر، درگذشت. او در این حادثه که همچنین شامل موتورسوار آلمانی، دیدیه گرمس، در کلاس های Superbike و Superstock بود، جان خود را از دست داد.

در بیانیه ای درباره این حادثه آمده است: “پس از تصادفی در پیست جاده ای فروبورگ، آسیب های متعددی که او متحمل شد، به او اجازه نداد تا مقاومت کند و ما را ترک کرد. ما عمیق ترین همدردی خود را ابراز می کنیم و در کنار اعضای خانواده او هستیم.”

گزارش ها حاکی از آن است که دیدیه گرمس نیز در این تصادف به شدت زخمی شده است. تیم مسابقه ای Broncos Racing که لوکا سالوادوری برای آن ها مسابقه می داد، در بیانیه ای اعلام کرد: “با اندوه بی نهایت، از دست دادن لوکا سالوادوری عزیزمان را اعلام می کنیم.”

سالوادوری پس از مدتی شرکت در مسابقات MotoE، در سری مسابقات IRRC شرکت می کرد و همچنین در مسابقات Superbike ایتالیا نیز رقابت داشت. او دنبال کنندگان زیادی در شبکه های اجتماعی داشت، از جمله ۴۱۵ هزار نفر در اینستاگرام و ۵۸۳ هزار مشترک در کانال یوتیوبش.

درگذشت لوکا سالوادوری برای جامعه موتورسواری و همچنین دنبال کنندگان پرشمار او در شبکه های اجتماعی ضربه ای بزرگ محسوب می شود. او با استعداد و عشق به مسابقات جاده ای، نه تنها در پیست بلکه در فضای آنلاین نیز تأثیر زیادی بر جای گذاشت.

برای خواندن خبرهای بیشتر به سایت جی مکس مراجعه کنید.