پس از 250 ساعت، بسیاری از آن‌ها در حالت از هم گسیختگی و هذیان برای استریمر Norme سپری شد، یوتیوب وارد عمل شد و استریم او را برداشت. با این حال، او استریم را در پلتفرم‌های دیگر ادامه داده است.

او برای رسیدن به هدف 265 ساعت تلاش می‌کرد و ادعا می‌کرد که رکورد شناخته شده گینس 453 ساعت و 40 دقیقه رکورد واقعی نیست. درست 12 ساعت قبل از هدف خود، یوتیوب او را به دلیل “violating community guidelines” تعطیل کرد.

فقط استریم مستقیم او نبود که تعطیل شد. یوتیوب از آن زمان به بعد هر VoD از این یوتیوبر را پاک کرده  و در کنار آن استریم های او را نیز حذف کرده است اما کانال او را دست نخورده گذاشته است.

Norme از اینکه یوتیوب استریم او را برداشته چندان خوشحال نبود و ابراز کرد که هنوز می‌خواهد به هدف 265 ساعته خود برسد. با این حال، بینندگان از اینکه استریم برداشته شد سپاسگزار بودند و او را تشویق کردند که دوباره تلاش نکند.

این سومین تلاش Norme برای بیدار ماندن 12 روز پیاپی در طول یک ماه و نیم است. یوتیوب فقط آخرین تلاش استریم او را حذف کرده است، در حالی که دو مورد دیگر در زمان نوشتن این مطلب همچنان در کانال او زنده هستند.

افراد در چت برای استریم او چیزهایی مانند “بگذارید بخوابد”، “این کار خیلی اشتباه است” و سایر واکنش های وحشت زدگی نسبت به آنچه در حال پخش بود، اسپم می‌کردند.

کلیپ‌های دیگر از استریم نشان می‌دهند که Norme برای بیدار ماندن در طول تلاش، با یک جارو زده می‌شود و با پاشیدن آب به روی خود سعی در بیدار ماندن دارد .

استریم او پس از جلب توجه برخی یوتیوبرهای بزرگ مانند استیک و لودویگ در حین زنده بودن، بیش از 40 هزار بیننده داشت و چشم‌انداز کافی برای آن ایجاد کرد تا در نهایت توسط یوتیوب تعطیل شود.

با این حال، Norme که مصمم به پایان رساندن چالش است، از آن زمان به بعد به kick رفته است تا استریم را ادامه دهد. چت در آنجا با درخواست‌های مشابه برای توقف چالش برای سلامتی خود به او ضربه می‌زند و این پلتفرم کمتر از یک ساعت استریم او را تعطیل کرد.

او قبل از اینکه kick او را از پلتفرم به‌طور کامل ممنوع کند، موفق شد استریم را دوباره راه‌اندازی کند، در حالی که او اکنون در Rumble در حال پخش است. مشخص نیست که آیا این Norme یا برادرش، دان، است که توییت‌ های به‌ روزرسانی را ارسال می‌کند.