MrBeast، ستاره محبوب یوتیوب که به خاطر ترتیب دادن شیرین کاری‌های عجیب و غریب و بخشیدن پول نقد شناخته می‌شود، این هفته در بیانیه‌ای اذعان کرد که در برخی از ویدیوهای قدیمی‌اش از «زبان نامناسب» استفاده کرده است.MrBeast، بیست و شش ساله، که نام اصلی او جیمی دونالدسون است، در هفته‌های اخیر به دلیل ویدیویی که اخیراً به صورت آنلاین در حال پخش است و در آن درباره خرید افراد سیاه‌پوست صحبت می‌کند، با واکنش منفی روبرو شده است.

نماینده آقای دونالدسون روز پنجشنبه بیانیه‌ای را که قبلاً توسط آسوشیتدپرس گزارش شده بود، به اشتراک گذاشت.

نماینده گفت: «وقتی جیمی نوجوان بود، مانند بسیاری از بچه‌ها رفتار می‌کرد و در تلاش برای خنده‌دار بودن از الفاظ نامناسب استفاده می‌کرد. او در طول سال‌ها بارها عذرخواهی کرده و آموخته است که افزایش نفوذ و افزایش مسئولیت و آگاهی بیشتر برای عموم مردم بیشتر از این نوع حرف زدن ارزش دارد. او پس از اینکه در جوانی شوخی‌های بد و اشتباهات دیگری انجام داد، اکنون به عنوان یک فرد بالغ، برای تعامل با جامعه و ایجاد تأثیر مثبت در سراسر جهان تمرکز کرده است.»

این اظهارات در حالی مطرح شد که او با اتهاماتی مبنی بر دستکاری برخی از مسابقات و ویدیوهای خود مواجه بود.

درباره MrBeast چه می‌دانید؟ کانال یوتیوب جیمی دونالدسون یکی از بهترین کانال‌ها در یوتیوب با بیش از 307 میلیون سابسکرایبر است.  دونالدسون در کانال خود که بیش از 800 ویدیوی باکیفیت دارد، به خاطر کارهای سرگرم کننده و بخشیدن پول شناخته می‌شود.

در یکی از جدیدترین ویدیوهایش، جیمی دونالدسون 50 یوتیوبر محبوب را در داخل یک مکعب بزرگ با یک هدف ساده جمع کرد و هدف آن بود که  آخرین نفر ایستاده 1 میلیون دلار برنده شود. در ویدیوی دیگری، یکی از دوستان جیمی برای بردن جایزه 800000 دلاری باید شش مانع خطرناک را پشت سر میگذاشت.

با این حال، این ویدیوها در طول سال‌ها واکنش‌های متفاوتی دریافت کرده‌اند، به‌ویژه از سوی منتقدانی که می‌گویند اعمال سخاوتمندانه او برای به دست آوردن بازدید است، نه از روی خودگذشتگی.