یوتیوب با داشتن میانگین بازدید روزانه 19 دقیقه، دومین وب سایت پربازدید دنیا است. افرادی که محتوای جذاب تولید می کنند، می توانند از این پلتفرم درآمد کسب کنند. اما همه دوست ندارند چهره شان شناخته شود.در این مطلب 14 تا از بهترین ایده های کانال یوتیوب بدون نیاز به نمایش چهره شما آورده ایم:

آموزش های DIY :

 ویدیو یوتیوبDIY

آموزش های DIY از محبوب ترین کانال های یوتیوب هستند. می توانید ویدیوهای آموزشی در مورد هر چیزی از هنر و صنایع دستی گرفته تا لوله کشی، الکترونیک یا آشپزی بسازید.

یا مهارت های خود را با ویدیوهای ساخت و ساز به نمایش بگذارید یا به بینندگان نحوه تهیه غذای مورد علاقه خود را آموزش دهید.

نکته مهم در مورد این آموزش ها این است که هرگز مجبور نیستید چهره خود را نشان دهید. بسیاری از این ویدیوها به سادگی یه کمک دستان یوتیوبر که در حال آموزش حرفه ای است ،نمایش داده می شوند . همچنین می توانید از شخص دیگری برای آموزش استفاده کنید. یا از انیمیشن ها و گرافیک برای کمک به بینندگان برای درک آنچه به آنها آموزش می دهید استفاده کنید.

بررسی و راهنمای بازی های ویدیویی:

بررسی ویدیوهای بازی

آیا به بازی علاقه دارید؟ پس چرا کانال یوتیوب خود را برای بررسی بازی ها و به اشتراک گذاشتن راهنماها با دنیا راه اندازی نمی کنید؟

این نوع کانال ها نیازی به نشان دادن چهره ندارند، زیرا بینندگان معمولاً بیشتر به دیدن بازی که انجام می شود علاقه مند هستند. حتی به عنوان یک کانال یوتیوب بدون چهره، آنها همچنان سرگرمی زیادی را برای طرفداران بازی های ویدیویی ارائه می دهند.

هنگام ایجاد کانال خود، به فکر تخصص در ژانرهای خاصی از بازی ها مانند نقش آفرینی، ورزش و ماجراجویی باشید. ساختن مخاطب خاص از علاقه مندان به بازی به شما کمک می کند تا سابسکرایبر و بینندگان بیشتری به دست آورید که می تواند به درآمد بالاتر منجر شود.

بررسی فناوری:

ویدیو یوتیوب فناوری بدون چهره

اگر از فناوری و گجت ها سر در می آورید، سعی کنید یک کانال فناوری راه اندازی کنید. از لپ تاپ ها و کنسول های بازی گرفته تا تلفن ها و دوربین ها، می توانید جدیدترین گجت ها را بررسی کنید و در مورد ارزش خرید آنها مشاوره دهید.

این نوع کانال های یوتیوب به بینندگان نحوه کار محصولات مختلف و چگونگی به حداکثر رساندن استفاده از آنها را نشان می دهند. این کار نه تنها فرصتی برای به روز ماندن با فناوری جدید در اختیار شما قرار می دهد، بلکه به بینندگان نیز بینشی می دهد که برای خرید آگاهانه نیاز دارند.

کانال های بررسی فناوری به راحتی می توانند با استفاده از صداگذاری برای بحث در مورد محصولات، بدون چهره باشند. یا اگر مشکلی با نشان دادن کمی از خود در مقابل دوربین ندارید، می توانید با استفاده از دستان خود، دموی محصولات و بررسی ها را ارائه دهید.

کانال های تصویرسازی/انیمیشن:

کانال های تصویرسازی و انیمیشن

برای کسانی که به هنر علاقه دارند، کانال های یوتیوب نقاشی، تصویرسازی و انیمیشن انتخاب بسیار خوبی است. این کانال ها می تواند شامل ساختن یک سری فیلم های کوتاه انیمیشنی تا ایجاد تصاویر آموزشی باشد.

بهترین قسمت این است که بینندگان برای قدردانی از زیبایی هنر شما نیازی به دیدن چهره شما ندارند. همه چیزهایی که نیاز دارید یک جفت دست، ابزار نقاشی برای نمایش جزئیات است.

 کانال های پادکست:

 کانال های پادکست

پادکست ها به طور فزاینده ای محبوب شده اند و پیش بینی ها حاکی از وجود بیش از 160 میلیون پادکست در سال 2023 است. بنابراین، راه اندازی کانال یوتیوب خود برای پادکست می تواند راهی عالی برای رسیدن به بینندگان بالقوه باشد.

شما باید صدای خود را ضبط کنید، موسیقی مناسب را تهیه کنید و شاید برخی از انیمیشن های سرگرم کننده را اضافه کنید ، زیرا یوتیوب یک پلتفرم بصری است – اما جدا از آن، می توانید آن را بدون چهره نگه دارید.

کانال یوتیوب بدون چهره پادکست Distractible را بررسی کنید که از شخصیت های انیمیشن ساده به جای چهره های میزبان استفاده می کند.

 کانال های مدیتیشن:

 کانال های مدیتیشن

مدیتیشن، ذهن آگاهی و آرامش در سال های اخیر محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است و کانال های یوتیوب که در مورد این موضوعات صحبت می کنند، راهی عالی برای به اشتراک گذاری محتوا بدون نشان دادن چهره شما هستند.

می توانید ویدیوهایی در مورد مدیتیشن های هدایت شده، تمرینات یوگا، تکنیک های تنفس و موارد دیگر ایجاد کنید. برای تصاویر، انیمیشن های سفارشی، صحنه هایی از طبیعت یا گردآوری فیلم های استوک را امتحان کنید.

هی، ما متوجه هستیم، گاهی اوقات به کمی انگیزه و یادآوری پتانسیل خود نیاز دارید. کانال های یوتیوب متمرکز بر انگیزش و رشد شخصی برای کسانی که به دنبال بازاریابی ایده های خود بدون نشان دادن چهره خود هستند، عالی هستند.

ویدیوهای انگیزشی الهام بخش ایجاد کنید، نقل قول ها یا پادکست ها را با داستان های موفقیت منتشر کنید، نکات و توصیه هایی در مورد ایجاد اعتماد به نفس و موارد دیگر ارائه دهید. ویدیوها با استفاده از انیمیشن ها یا گرافیک های ساده به حفظ جذابیت بینندگان در حین تماشای آنها کمک می کند. 

 کانال های موسیقی:

 کانال های موسیقی

اگر استعداد موسیقی دارید، به فکر راه اندازی یک کانال یوتیوب بدون چهره با موسیقی یا کاور آهنگ های محبوب خود باشید.

برای جلوگیری از حضور در دوربین، از یک تنظیم کارائوکه استفاده کنید یا از شخص دیگری بخواهید هنگام نواختن ساز، دست های شما را ضبط کند. نکات دیگر برای ماندن بدون چهره شامل پوشیدن ماسک یا لباس مبدل برای پنهان کردن هویت واقعی شماست. یا ایجاد یک خود مجازی متحرک – مانند گروه ناشناس معروف گوریلاز.

 کانال های خبری:

 کانال های خبری

دوست داشته باشید یا نه، بسیاری از مردم اخبار خود را از یوتیوب دریافت می کنند. بنابراین چرا یک کانال یوتیوب با پوشش خبری، شایعات افراد مشهور، اخبار صنعت یا سایر رویدادهای جاری راه اندازی نکنید؟

اگر از صداگذاری یا روایت خارج از دوربین استفاده کنید، نیازی به حضور در دوربین ندارید. همچنین می توانید برای ارائه محتوا به مهمانان، مجریان و شخصیت های انیمیشن تکیه کنید و از آنجایی که اخبار بسیار قابل اشتراک گذاری است، کانال یوتیوب شما در کمترین زمان خود را تبلیغ می کند.

 ویدیوهای تور:

کانال ویدیوهای تور

یکی از بهترین چیزهای در مورد اینترنت این است که به شما امکان می دهد بدون ترک خانه خود به مکان های مختلف بروید. بنابراین چرا یک کانال یوتیوب راه اندازی نکنید که تورهای مجازی از مکان های سراسر جهان را بدون نشان دادن چهره شما ارائه می دهد؟

می توانید از عکس ها، صدا و کلیپ های ویدیویی برای ایجاد یک تجربه فراگیر برای بینندگان استفاده کنید، از موزه ها و شهرهای باستانی گرفته تا ذخایر طبیعی و پارک های تفریحی.

حتی تورهای خانه های لوکس نیز می تواند محبوب باشد، زیرا مردم می توانند تصور کنند که در چنین مکان شگفت انگیزی ماندن چگونه خواهد بود. تنها چیزی که برای عملی شدن این ایده کانال یوتیوب بدون چهره نیاز دارید، تصاویر زیبا است.

کانال تدریس خصوصی:

کانال های تدریس

یادگیری آنلاین بسیار محبوب شده است و بسیاری از مردم برای کمک در موضوعات مختلف به کانال های یوتیوب روی می آورند. می توانید یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید که خدمات تدریس خصوصی را بدون نشان دادن چهره یا فاش کردن هویت خود ارائه دهد.

از تصاویر بصری مانند نمودارها، نمودارها و چارت ها برای توضیح مفاهیم، به ویژه مواردی که مربوط به ریاضی یا دستور زبان انگلیسی است، استفاده کنید. یا ویدیوهایی ایجاد کنید که مشاوره آماده سازی آزمون و آموزش برای موضوعات مختلف از مدرسه ابتدایی تا دانشگاه را ارائه می دهند.

از نظر کسب درآمد، می توانید خدمات تدریس خصوصی ارائه دهید یا یک برنامه اشتراک ایجاد کنید که در آن بینندگان برای دسترسی به محتوا هزینه ماهانه پرداخت می کنند. همچنین می توانید با سایر کانال های یوتیوب مرتبط با آموزش همکاری کرده و محتوای یکدیگر را تبلیغ کنید.

 کانال های 3D/360:

 کانال های 3D/360

آیا تا به حال فکر کرده اید که سوار شدن بر بلندترین ترن هوایی جهان چه حسی دارد؟ یا شاید با دلفین ها در فلوریدا شنا کنید؟ حالا می توانید این کارها و موارد دیگر را با کانال های یوتیوب 3D/360 انجام دهید.

در اینجا نیازی به چهره نیست! این ایده کانال یوتیوب به یک دوربین 360 درجه برای گرفتن فیلم های خیره کننده از همه زوایا نیاز دارد. از آنجا، ویدیوهای خود را در یوتیوب آپلود کنید و بگذارید مشترکین دنیایی را که شما ساخته اید کاوش کنند.

کانال های ASMR:

کانال های ASMR

ASMR مخفف Autonomous Sensory Meridian Response است و به طور فزاینده ای در یوتیوب محبوبیت پیدا می کند. ASMR حول محور ایجاد صداهای خاصی می چرخد که احساس سوزن سوزن شدن خوشبختی و رضایت ایجاد می کند. این تکنیک شامل روش های مختلفی مانند ضربه زدن روی میکروفون، زمزمه کردن، خراشیدن و موارد دیگر است.

ویدیوهای ASMR نیازی به نشان دادن چهره شما ندارند، بنابراین اگر می خواهید ناشناس بمانید، ایده کانال یوتیوب عالی هستند. شما به یک میکروفون عالی نیاز دارید که بتواند صداها را به وضوح دریافت کند، اما به غیر از این، همه چیز در مورد ایجاد آرامش بخش ترین و رضایت بخش ترین محیط ممکن برای بینندگان شما است.

 کانال های باغبانی:

 کانال های باغبانی بدون نیاز به نمایش چهره

کانال های باغبانی ایده دیگری برای کانال یوتیوب است که نیازی به نشان دادن چهره شما ندارد. کانال های باغبانی می توانند راهی عالی برای کسب درآمد باشند زیرا مورد توجه طیف گسترده ای از افراد هستند.

می توانید راهنماها و نکاتی در مورد بهترین گیاهان برای فصول خاص ارائه دهید یا به مخاطبان خود نحوه صحیح کاشت گل و سبزیجات را نشان دهید. در اینجا به اضافه کردن ویدیوهای تور نیز فکر کنید. نمایش باغ های زیبای سراسر جهان راهی عالی برای جذب بینندگان است.

بیشتر بخوانید:

آیا کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو ممکن است؟