طبق گزارش یک افشاگر، بازی EA Sports FC 25 در ماه سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد و به نظر می رسد یک دوره دسترسی زودهنگام هفت روزه از 20 سپتامبر آغاز شود.

این خبر بر اساس ادعای وب سایت فرانسوی Dealabs و افشاگر شناخته شده ی billbil-kun است که سابقه ی فاش کردن اطلاعات دقیق بازی های ویدیویی پیش از انتشار را دارد. این وبسایت ادعا می کند: «بازی EA Sports FC 25 در تاریخ 27 سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد. این بازی در دو نسخه استاندارد و التیمیت عرضه می شود. مالکان نسخه التیمیت از 7 روز دسترسی زودهنگام، از تاریخ 20 سپتامبر 2024 بهره مند خواهند شد. اعضای سرویس EA Play نیز با یک دوره آزمایشی 10 ساعته از این دسترسی زودهنگام بهره مند خواهند شد.»

طبق گفته ی وب سایت Dealabs، انتظار می رود نسخه های استاندارد و التیمیت به ترتیب با قیمت تقریبی 60 پوند/70 یورو/70 دلار و 90 پوند/100 یورو/100 دلار به فروش برسند.

PlayStation Game Size نیز ادعای این وب سایت مبنی بر انتشار این بازی فوتبال روی پلی استیشن 4 را تایید کرده است که ممکن است به معنای انتشار آن روی ایکس باکس وان نیز باشد.

اگر هنوز بازی EA Sports FC 24 را خریداری نکرده اید، شاید جالب باشد بدانید که این شبیه ساز فوتبال ماه گذشته به سرویس های گیم پس ایکس باکس و پی سی اضافه شد.

بازی ترسناک چینی The Chinese Room’s oil rig horror Still Wakes the Deep در روز اول انتشار روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پی سی و سرویس ابری در دسترس قرار گرفت، در حالی که EA Sports FC 24 در تاریخ 25 ژوئن و درست به موقع برای هواداران فوتبال که از مسابقات یورو 2024 لذت می بردند، عرضه شد.

در ماه مه، طرفداران EA Sports FC پس از تغییر سیستم پاداش FUT توسط EA که به گفته ی آن ها منجر به «نتایج غیرمنتظره» شده بود، با عصبانیت واکنش نشان دادند.