Google Keep، برنامه یادداشت برداری محبوب گوگل، ویژگی جدیدی را برای کاربران تبلت ها و گوشی های تاشو اندروید با صفحه نمایش بزرگ ارائه کرده است. این ویژگی به شما امکان می دهد هنگام باز کردن دو نمونه از برنامه، از چندین حساب کاربری به طور همزمان استفاده کنید.

سال گذشته، Google Keep روی دستگاه‌های با صفحه نمایش بزرگ، قابلیت باز کردن نمونه دوم برنامه در حالت تقسیم صفحه را به دست آورد. این ویژگی به شما امکان می دهد تا دو یادداشت را به طور همزمان مشاهده کنید.

حالا پشتیبانی چند نمونه‌ای با پشتیبانی چند اکانتی همراه شده است. این قابلیت به شما امکان می دهد یک حساب کاربری را در سمت چپ صفحه نمایش خود و دیگری را در سمت راست باز کنید.

برای استفاده از این ویژگی، یک یادداشت را از صفحه اصلی انتخاب کنید، به منوی overflow بروید، گزینه “باز کردن در پنجره جدید” را انتخاب کنید، سپس روی فلش عقب در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید تا به صفحه اصلی برگردید و سپس حساب‌های کاربری را تغییر دهید.

به طور کلی، این فرآیند رسیدن به حساب کاربری دیگر،  کمی دست و پا گیر است. شما نمی توانید از منوی Recent Multi tasking سیستم > Split برای انتخاب Google Keep استفاده کنید. (این برنامه فقط در یک پنجره قابل باز شدن است)

باز کردن دو پنجره در کنار هم، امکان مشاهده بهتر یادداشت ها و روش های بیشتری برای انجام کارهایتان ، نمایش و سازماندهی محتوا در چندین حساب کاربری را به شما می دهد.

این ویژگی “برای همه مشتریان Google Workspace، مشترکین Workspace Individual و کاربرانی که حساب‌های شخصی Google دارند در دسترس است.”

این قابلیت Google Keep امروز با نسخه 5.24.242.03.90 در دسترس است.

بیشتر بخوانید…

گوگل ادز در حال حذف پرداخت با کارت

گوگل به‌روزرسانی ضد اسپم ژوئن ۲۰۲۴ را منتشر کرد.