نسخه جدید و منتشر نشده ی سیستم عامل آیفون، ویژگی های شخصی سازی بهبود یافته، قابلیت های هوش مصنوعی و موارد دیگر را به همراه دارد. در اینجا این نسخه ی جدید را بررسی می کنیم. اپل در رویداد WWDC این هفته، به‌روزرسانی های مهمی را برای نسخه بتا ios 18 معرفی کرد. این به روزرسانی ها شامل یک صفحه اصلی قابل تنظیم، control center و صفحه قفل قابل تنظیم می باشد.علاوه بر آن، به کاربران بازنگری جدید برنامه Photos،  Messages،  Passwords  و به‌روزرسانی‌های هوش مصنوعی (AI) زیادی تحت عنوان Apple Intelligence برای بهبود عملکرد برنامه ارائه می‌دهد.

در حالی که هنوز چند ماه به انتشار عمومی iOS 18 مانده است، کاربران می توانند از ماه آینده یک نسخه بتای عمومی و از امروز نسخه بتای توسعه دهنده iOS 18 را دانلود کنند.

قبل از دانلود نسخه بتا از یک سیستم عامل، باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

  • از دستگاه و اطلاعات شخصی خود back up تهیه کنید.
  • سعی کنید نرم افزار توسعه دهنده را که احتمالاً دارای اشکال و ایراداتی است، روی آیفون روزمره خود دانلود نکنید.
  • شما باید این کار را با هدف آزمایش ویژگی های جدید و به اشتراک گذاشتن بازخورد برای بهبود iOS انجام دهید.

نحوه نصب نسخه بتای توسعه دهنده iOS 18:

آنچه نیاز دارید:

یک آیفون با iOS 16.5 یا بالاتر با یک Apple ID که در برنامه توسعه دهنده اپل استفاده می شود. همچنین به مدلی نیاز دارید که جدیدتر از iPhone X باشد.

  1. برنامه Apple Developer را دانلود کنید.

از اپ استور آیفون ،برنامه Apple Developer را دانلود کنید.

اگر از قبل عضو برنامه توسعه دهنده اپل نیستید، می توانید در این برنامه برای عضویت ثبت نام کنید. هزینه عضویت سالانه ۹۹ دلار است.

  1. نسخه بتای توسعه دهنده iOS 18 را نصب کنید.

اگر دستگاه شما iOS 16.4 را اجرا می کند و با یک Apple ID ثبت نام شده در برنامه توسعه دهنده اپل استفاده می شود، می توانید برای نصب نسخه بتای توسعه دهنده iOS 18 به تنظیمات خود بروید:

به تنظیمات آیفون خود بروید روی General ضربه بزنید Software Update را انتخاب کنید به Beta Updates بروید iOS 18 Developer Beta را انتخاب کنید.

اگر این گزینه را نمی بینید، به تنظیمات، حریم خصوصی و امنیت بروید و حالت Developer Mode را فعال کنید.

بیشتر بخوانید …

iOS 18 قابلیت‌های زیادی را از اندروید الهام گرفته است.

قابلیت های تماس ویدیویی واتس اپ (WhatsApp) با هدف رقابت بهتر با فیس‌تایم.