دیدن مراسم شب گذشته مایکروسافت ایکس باکس، طرفداران Metal Gear Solid را بسیار خوشحال کرد. Konami در جریان نمایشگاه بازی‌های Xbox از بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater رونمایی کرد. این نسخه از بازی برای Xbox Series X|S در دسترس خواهد بود، اما تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست.

تریلر جدیدی از بازی در طول نمایشگاه به نمایش درآمد که تصاویر جدید و به‌روز شده آن را به نمایش می‌گذاشت. این نسخه ارتقا یافته از Metal Gear Solid 3 دارای گرافیک جدید و بهبود یافته می‌باشد. همچنین صداپیشگان بازی اصلی، از جمله دیوید هیتر که در چهار بازی اول Metal Gear Solid نقش اسنیک (snake) رابازی می‌کرد، نیز در این بازی حضور دارند.

طبق توضیحات تریلر، در این بازسازی، سبک کلی بازی و نحوه ی کنترل آن یکسان خواهد بود، بنابراین می‌توانید تجربه MGS 2004 را به شکل اصلی خود تجربه نمایید. با این حال، یک نوع کنترل جدید و مدرن‌تر نیز وجود دارد که ممکن است بازی را کمی ساده‌تر کند. داستان و جهان بازی یکسان هستند، اما با گرافیک جدید و صدای سه بعدی ارائه می‌شوند.

Metal Gear Solid 3: Snake Eater که در ابتدا در سال ۲۰۰۴ برای پلی‌استیشن 2 منتشر شد، بقا در جنگل را با یک نقشه سیاسی تنگاتنگ، خیانت‌های دلخراش و یک داستان اصلی برای Big Boss، که با نام رمز Naked Snake در بازی فعالیت می‌کرد، ترکیب می‌کرد.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای Xbox Series X|S اعلام نشده است، اما طرفداران می‌توانند منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر از Konami باشند.