بازی squirrel with a gun در پلتفرم استیم و اپیک در دسترس است و به زودی به کنسول های بازی نیز خواهد امد و درباره سنجابی با یک تفنگ است. این سنجاب می تواند با اسلحه ی خود از افراد سرقت کند، معما های موجود در دنیای بازی را حل کند و ظاهرا با ماموران دولتی سیاهپوش نیز مبارزه کند.

آنچه که ممکن است به عنوان یک شوخی شروع شده باشد، اکنون واقعاً به حقیقت پیوسته است. توسعه دهنده مستقل، دانیل دی انترمونت، برای این بازی یک صفحه در Steam ایجاد کرده و همه چیز را آماده کرده است. این بازی بر تیراندازی خنده دار و مبارزات اکشن، همراه با حل معماهای اکتشافی در یک محله به ظاهر بسیار معمولی و حومه ای تمرکز دارد. صفحه خرید این بازی در استور پلی استیشن و ایکس باکس هم موجود هست.

به عنوان یک سنجاب، طبیعی است که شما بتوانید فاصله های زیاد را بپرید، اما اگر در هوا شلیک کنید، قادر به حرکات آکروباتیک شگفت انگیزی خواهید بود. 

 شما می توانید از این مهارت ها برای سرقت از مردم محله استفاده کنید، یا حتی اگر خواهید، به آن ها کمک کنید و پاداش بگیرید. 

اطلاعات زیادی از squirrel with a gun در دست نیست. با این حال مشخص است که این بازی مفهوم ساده ای دارد. 

بازی Squirrel with a Gun را می توانید در Steam پیدا کنید و توسعه دهنده آن، دانیل دی انترمونت، را در توییتر دنبال کنید. 

مشخص نیست که آیا این بازی مثل Goat simulator بعدی خواهد بود یا نه اما مشخص است که قرار است تجربه ای خنده دار باشد و ما در جیمکس منتظر روز انتشار هستیم تا در اسرع وقت به تجربه آن بپردازیم. این بازی در پاییز ۲۰۲۴ منتشر می شود. 

نمی دانم که آیا این بازی مثل Goat Simulator بعدی خواهد بود یا نه، اما می دانم که آنقدر مرا خنداند که قصد دارم آن را در زمان انتشار بخرم، به عنوان یک تشکر از یک توسعه دهنده مستقل سخت کوش. فعلاً، تاریخ انتشار Squirrel with a Gun به صورت “سوال خوبی است!” اعلام شده است.