آژانس تبلیغاتی جیمکس ادز پس از یک همکاری طولانی مدت با رسانه آخرین خودرو در مدیریت سئو این وبسایت، حالا مجری تبلیغاتی آن نیز شده است.

اگر طرفدار دنیای ماشین ها و پیگیر اخبار آن ها باشید حتما با رسانه آخرین خودرو که این روزها ترند دنیای خودرو است، آشنایی دارید. رسانه ای که در وبسایت و شبکه های اجتماعی خود به انتشار اخبار مربوط به قیمت، خرید و فروش و هرگونه خبر روز مربوط به دنیای خودرو میپردازد. این وبسایت در کنار فعالیت اصلی خود، به تبلیغ کسب و کارها و وبسایت های دیگر نیز میپردازد و بنرهای تبلیغاتی را در نقاط مختلفی از وبسایت خود به نمایش میگذارد.

با توجه به فعالیت روز افزون مردم در دنیای اینترنت، تبلیغات دیجیتال نقش پررنگ تری در جذب مشتری و افزایش آگاهی از برند ایفا میکنند. آخرین خودرو با بیش از ده ها میلیون بازدید ماهانه و حضور در صفحه اول گوگل یک پلتفرم بی نظیر برای دیده شدن برند شما است که همواره مشتریان بالقوه را به سمت شما هدایت میکند. جیمکس ادز به عنوان یک آژانس تبلیغاتی فعال در حوز تبلیغات گوگل که به واسطه همکاری های پیشین، از موفقیت های رسانه آخرین خودرو آگاه است؛ پس از مذاکراتی موفق شد تا سهمی در اجرای انواع تبلیغات در این رسانه پربازدید داشته باشد.

ترافیک دریافتی وبسایت آخرین خودرو از سمت گوگل دیسکاور میلیونی است! همین امر در کنار ترافیک دریافتی این وبسایت از سرچ گوگل، موجب میشود برند شما در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرد و برای اولین بار تجربه خوب و خوشحال کننده ای از ترکیب خودروها و ترافیک داشته باشید.

اگر قصد دارید که با یک قیمت به صرفه و مناسب در دنیای آنلاین دیده شوید، آگاهی از برند خود را افزایش دهید و به سوددهی بیشتر از تبلیغات خود برسید، کافی است با شماره جیمکس ادز (02191095659) تماس بگیرید تا دوستان ما اقدامات لازم جهت نمایش تبلیغات شما در رسانه آخرین خودرو را انجام دهند.