بسته الحاقی جدید Shadow of the Erdtree برای بازی الدن رینگ به زودی منتشر خواهد شد، که به این معنی است که ساخت این دی ال سی تقریبا تمام شده است.

Shadow of the Erdtree قرار است بسیار بزرگ باشد؛ طبق گفته های هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی، این بسته تقریباً به اندازه منطقه شروع بازی الدن رینگ، یعنی Limgrave، خواهد بود. به عبارت دیگر، شما چیزهای زیادی برای کاوش در تاریخ ۲۱ ژوئن خواهید داشت، از جمله اینکه چه بر سر مرموزترین نیمه خدای(demigod) بازی آمده است.

اگر مدتی است که بازی اصلی را بازی نکرده اید، نگران نباشید. در اینجا همه چیزهایی که باید در بازی الدن رینگ قبل از Shadow of the Erdtree انجام دهید، آورده شده است.

باس Mohg را شکست دهید

با اینکه نیازی نیست برای تجربه این بسته الحاقی بازی را به طور کامل تمام کنید، اما باید به قدری در بازی پیش رفته باشید تا شخصیت شما خیلی ضعیف نباشد. FromSoftware گفته است که این بسته الحاقی در یک نقشه کاملاً جدید که جدا از بازی اصلی است، منتشر می شود. براساس اطلاعات منتشر شده تا کنون، شما از طریق کاخ Mohg به آن منطقه دسترسی خواهید داشت.

ما می دانیم که Mohg ، یکی از شخصیت های اصلی DLC به نام Miquella، را ربوده است. در بازی اصلی Shadow of the Erdtree، شخصیت Miquella در یک تخم قرار دارد که پس از شکست دادن Mohg می توانید با آن تعامل کنید. در حال حاضر، باقی مانده های مومیایی گونه او هیچ کاری در بازی انجام نمی دهد، اما تریلر Shadow of the Erdtree نشان می دهد که ظاهرا تخم Miquella به زندگی بازمی گردد.

فراتر از اهمیت داستانی، دلایل زیادی برای بازدید از کاخ Mohg قبل از انتشار DLC وجود دارد. یکی از این دلایل این است که Albinaurics  در منطقه ای که قبل از نقشه خون آلود قرار دارد، پیدا می شود که با شکست دادن او که مقدار زیادی XP به دست خواهید آورد. اگر از آیتم هایی که Rune های شما را افزایش می دهند، مانند Gold Pickled Fowl Foot و Gold Scarab Talisman استفاده کنید، می توانید از این دشمنان برای ارتقاء لول سریع استفاده کنید.

بازی Shadow of the Erdtree

اگر به طور مکرر این دشمنان را فارم کنید می توانید در عرض چند دقیقه ده ها لول پیشرفت کنید. خوشبختانه، می توانید پس از کشتن Albinaurics به ابتدای مرحله fast travel کنید تا بازی را مجبور به بازتولید آنها کنید. مطمئن شوید که پرنده ای که در Blood lake در کنار صخره پرسه می زند را شکار کنید. این پرنده نمی تواند به شما آسیب برساند و منبع خوبی برای XP نیز هست.

داستان Miquella

در سراسر بازی الدن رینگ به طور گسترده ای به Miquella اشاره شده است، اما شما هرگز این شخصیت با موهای طلایی را نمی بینید یا با او صحبت نمی کنید. مانند اکثر بازی های Soulslike، داستان  نیاز به ریزبینی دارد، بنابراین کاملاً ممکن است که متوجه نشوید چه اتفاقی برای Miquella افتاده است یا جزئیات کوچکی را که احتمالاً در Shadow of The Erdtree به آن ها پرداخته می شود، از دست بدهید. تماشای ویدئوهای داستانی میتواند راه حلی خوبی برای این مشکل باشد.

جستجو کردن Volcano Manor

یکی از تم های اصلی Shadow of the Erdtree به نظر می رسد که کفر باشد. خود Erdtree با نور مرتبط است و شما در سایه ها گام برمی دارید، احتمالاً پس از نابودی Erdtree. آنتاگونیست اصلی این DLC به نظر می رسد که با مارها مرتبط باشد، که در بازی اصلی بارها به دشمنان ایمان ارتباط داده شده اند.

احتمالاً Shadow of the Erdtree به برخی از موضوعات Volcano Manor اشاره خواهد کرد. این عمارت خانه ی Ryckard است، نیمه خدایی(demigod) که به نظم طلایی(golden order) خیانت کرد و اجازه داد تا توسط یک مار قدرتمند بلعیده شود. به نظر می رسد که دشمن اصلی در Shadow of the Erdtree نیز مسیری مشابه را دنبال می کند؛ در تریلر، او از یک مادر ناشناس می پرسد آیا واقعاً کسی مانند او را که چنین نفرین شده است، پناه میدهد یا نه. در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا این دشمن واقعاً یکی دیگر از نیمه خواهران و برادران Miquella است که با خانواده اش اختلاف پیدا کرده است، ارتباط Volcano Manor با مارهای کافر دلیل کافی برای بررسی آن است. ممکن است در این DLC با خدایی بیرونی سروکار داشته باشیم.

انجام دادن سیاهچاله های اختیاری(dungeons)

Shadow of the Erdtree

تمام کردن سیاهچال های اختیاری

در حالی که انجام سیاهچال های اختیاری در بازی الدن رینگ ضروری نیست، اما این مکان ها می توانند تجربه ی بازی شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشند و شما را برای رویارویی با چالش های DLC Shadow of the Erdtree آماده کنند. این سیاهچال ها معمولاً پاداش های منحصر به فردی مانند اسلحه ها، تجهیزات، و آیتم های افزایش دهنده ی قدرت به شما می دهند که می توانند در مبارزات سخت کمک کنند.

شکست دادن Malenia

حتماً Malenia، باس اختیاری که در پادشاهی مخفی Miquella قرار دارد، را شکست دهید. شکست دادن Malenia خیلی سخت است. او همچنین دوقلوی Miquella است، بنابراین بهتر است تا حد امکان در مورد او بدانید. تریلر بسته الحاقی Shadow of The Erdtree یک رقصنده آب را نشان می دهد که به طرز مشکوکی شبیه به شخصیتی است که در تجهیزات مرتبط با Malenia ذکر شده است.

بازی را روی New Game+ تمام کنید

حالت New Game Plus ارتباط مستقیمی با Shadow of the Erdtree ندارد؛ این حالت صرفاً بازی را سخت تر می کند و در ازای آن پاداش های بهتری می دهد، البته اگر زنده بمانید. اما اگر همه چیزهایی که در الدن رینگ وجود دارد را انجام داده اید، شاید ایده بدی نباشد که NG+ را امتحان کنید. حتی اگر هیچ چیز دیگری نباشد، می تواند به شما کمک کند تا دوباره به ریتم بازی بازگردید. مدت زیادی است که منتظر Shadow of the Erdtree بوده ایم، که به این معنی است که حافظه عضلانی شما ممکن است نیاز به تجدید داشته باشد. خبر خوب این است که بسیاری از آیتم ها و Rune های غیر مربوط به مأموریت را نگه خواهید داشت، بنابراین نیازی به جستجوی دوباره تجهیزات مورد علاقه تان نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

دیوانگی بدون حد و مرز با senua’s saga: Hellblade 2