یوتیوب فقط زمانی به شکایات قانونی و حقوقی رسیدگی می کند که طرف مورد نظر یا نماینده قانونی مجاز آنها با ما تماس بگیرند.

اگر شخصی اطلاعات قابل شناسایی شخصی شما را پست کرد یا ویدیویی از شما را بدون اطلاع شما آپلود کرد، از جمله در شرایط خصوصی یا حساس، از آپلود کننده بخواهید محتوا را حذف کند. اگر آپلودکننده موافق نیست، یا اگر از تماس با او ناراحت هستید، از طریق این فرآیند در صفحه دستورالعمل‌های حریم خصوصی یوتیوب شکایت کنید. اطلاعات شخصی می تواند شامل تصویر، نام، شماره شناسایی ملی، شماره حساب بانکی، اطلاعات تماس یا سایر اطلاعات قابل شناسایی منحصر به فرد شما باشد. با معیارهای حذف محتوا آشنا شوید.

اگر شکایت شما مربوط به حریم خصوصی نیست، کشور یا منطقه مورد اختلاف خود را از منو انتخاب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

اگر نمی توانید کشور/منطقه خود را در منوی بالا پیدا کنید

YouTube.com تابع قوانین ایالات متحده است. به این ترتیب، ما شکایات حقوقی از کشور/منطقه حقوق مورد ادعای شما را نمی پذیریم. توصیه می کنیم هرگونه ادعایی را که ممکن است مستقیماً علیه شخصی که محتوا را ارسال کرده است، پیگیری کنید. می توانید سعی کنید با آپلود کننده در تماس باشید. اگر شکایت شما منجر به تصمیمی علیه فردی شود که محتوا را ارسال کرده است، و اگر حکم دادگاه ما را ملزم به حذف محتوا از سرویس خود کند، مطابق با آن پاسخ خواهیم داد.