برای یک کانال یوتیوب با فعالیت مستمر حداقل 6 تا 9 ماه طول می کشد تا به مرحله درآمدزایی برسد. از سریع ترین راه های رسیدن به این نقطه، خرید بازدید یوتیوب است. اما واقعا ایده خوبی است که خرید ویو یوتیوب را انجام دهید؟

نه! این کار اشتباه است چرا که ممکن است یوتیوب این عمل را فریب الگوریتمش بداند در نتیجه اکانت شما ساسپند شود. حتی باعث می شود به محتوای مفید و درست بی توجهی کنید و در آخر سرمایه و پولتان را هدر دهید.

خرید ویو یوتیوب

چرا نباید ویو یوتیوب خرید؟

یوتیوب نسبت به افرادی که سعی در سوء استفاده از سیستم یوتیوب دارند، دید ضعیفی دارد. وقتی می گویم سوء استفاده، در واقع منظور تقلب است. خرید ویو ها، اشتراک ‌ها، لایک ‌ها و نظرات در بخش مبهم قوانین یوتیوب قرار می ‌گیرد. اگر قصد خرید بازدید یوتیوب را دارید، باید این کار را آرام انجام دهید. محتوای شما ارزشمند است پس بازدید هایی که می خرید صرفا باید ویو هایی که از قبل داشتید را کمی بهتر کند. اگر فقط به خرید ویو تکیه کنید، این خطر وجود دارد که یوتیوب رفتار عجیب در ویدیو های تان را تشخیص دهد و کانال را بدون هشدار ساسپند کند. در ادامه بعضی از خطرات عمده مربوط به خرید ویو یوتیوب را لیست کردیم.

یوتیوب فکر می کند قصد فریب الگوریتمش را دارید

همانطور که گفته شد یوتیوب ممکن است فکر کند با خرید بازدید یوتیوب از الگوریتم آن به نفع خودتان استفاده می کنید. یعنی چی؟ یعنی شما سعی می کنید با تقلب از سیستم رتبه بندی یوتیوب به نفع خودتان استفاده کنید. برای مثال مجموعه ‌ای از ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین می سازید بعد برای ویو، اشتراک، لایک ‌ها و نظرات هزینه پرداخت می کنید تا سیستم فکر کند ویدیوها محبوب ‌تر از آنچه هستند که نشان می دهند. اما یوتیوب در تشخیص این اعمال بسیار خوب عمل می کند و حساب هایی را که این کار را انجام می دهند، حذف می کند.

ممکن است ساسپند شوید

یکی از مهم ترین خطرات مرتبط با خرید ویو در یوتیوب این است که می توانید باعث ساسپند شدن اکانت تان شوید. یوتیوب به کیفیت و یکپارچگی محتوای منتشر شده اهمیت زیادی می دهد. هدف یوتیوب ارائه محتوای ویدیویی فوق‌العاده است که نیازهای بینندگان را برآورده می ‌کند و از آن فراتر می ‌رود. اگر به سادگی به هر کانال اجازه می داد تا با خرید بازدید یوتیوب ، سیستم را به نفع خود دستکاری کند، هیچ کس نمی توانست تشخیص دهد که کدام ویدیو ها با ارزش هستند و کدام هیچ ارزشی ندارند. بنابراین اگر در خرید ویو ها زیاده روی کنید، احتمال زیادی وجود دارد که یوتیوب کانال یا حتی کل اکانت شما را ساسپند کند.

خرید ویو ممکن است منجر به بی اهمیتی شما نسبت به محتوایتان شود

مهم ترین کاری که می توانید برای رشد کانال یوتیوب تان انجام دهید، ایجاد محتوا با کیفیت بالا و پر از اطلاعات مفید است. بزرگترین ترسی که از خرید ویو یوتیوب باید داشته باشید ساسپند شدن نیست بلکه از خود راضی شدن، است. اگر ویو های زیادی بخرید و موفقیت کمی داشته باشید، ممکن است شروع به صرف زمان و تلاش کمتری برای ساختن ویدیو های مفید کنید و تلاش بیشتری برای خرید ویو انجام دهید. محتوای با کیفیت همیشه در الویت است. وظیفه الگوریتم یوتیوب این است که مطمئن شود محتوای خوب دیده می شود چون محتوای خوب باعث می ‌شود افراد بیشتری در یوتیوب بمانند و تبلیغات بیشتری تماشا کنند.

خرید ویو باعث می شود پیشرفت ارگانیک کانال تان را نادیده بگیرید

بعد از ساخت ویدیو های عالی و انجام تحقیقات کامل در زمینه کلمات کلیدی، پیشرفت ارگانیک مهم ترین کار است. پیشرفت ارگانیک هر کاری است که طور طبیعی انجام می دهید تا آگاهی مردم از کانال و ویدیوهایتان را افزایش دهید. شامل اشتراک گذاری ویدیو ها در رسانه های اجتماعی یا تبدیل ویدیو تان به یک پست وبلاگ می باشد. این فعالیت ‌ها باعث می شود کانال تان به طور طبیعی رشد کند و نیازی به خرید بازدید یوتیوب نداشته باشید. اگر شروع به خرید ویو کنید و آن را ادامه دهید تحت تاثیر الگوریتم یوتیوب قرار می گیرید و فکر می کنید کانال تان در حال رشد است در حالی که اگر خرید ویو یوتیوب را متوقف کنید، کانال به سطح قبل از شروع خرید ویو بر می گردد. پس مطمئن شوید که از تبلیغات و پیشرفت ارگانیک غافل نمی شوید. از ویدیو ها و محتوای تان در مکان های مختلف استفاده کنید. با سایر یوتیوبر ها همکاری کنید. یک وبلاگ خارج از یوتیوب و یک لیست ایمیل بسازید. از فعالیت های مارکتینگ معمولی که باید انجام دهید غافل نشوید.

 

روش های افزایش ویو به روش ارگانیک

 

ممکن است پولتان را صرف ویو هایی کنید که ارزشی به کانال تان اضافه نمی کنند

یکی از بزرگترین مشکلات خرید بازدید یوتیوب این است که پول خود را هدر می دهید. ممکن است 100 دلار برای خرید 5000 بازدید برای پنج ویدیوی مختلف خرج کنید، اما از آنجایی که این ویو ها ارگانیک نیستند، تأثیر کمی بر رشد کانال دارند. هیچ ارزشی نداشته و شما 100 دلار خود را سوزانده اید. می ‌توانستید آن صد دلار را برای چیزی خرج کنید که تأثیر بیشتری بر رشد کانال تان در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشد، مثل خرید یک میکروفون بهتر. به طور کلی معایب خرید ویو یوتیوب از مزایای آن بیشتر است.

خرید ویو یوتیوب

آیا حتما نیاز است که خرید ویو یوتیوب انجام دهید؟

نه، برای رشد یک کانال نیازی به خرید ویو یوتیوب نیست. شما می توانید صرفاً روی داشتن محتوای عالی و باکیفیت تمرکز کنید که در یوتیوب رتبه خوبی داشته باشد، بازدید داشته باشد و کانال تان به طور ارگانیک رشد کند.

همچنین اگر به تازگی کانال یوتیوب ساختید و نیاز به مشاوری دارید که به صورت اصولی داده های یوتیوب تان را تحلیل کند و در رشد آن کمک کند، جیمکس ادز به شما در این راه کمک می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط: