قوانین و مقررات

مجموعه جیمکس ادز، در زمینه تبلیغات در سرویس‌های گوگل، یوتیوب، شبکه‌های اجتماعی و دیگر تبلیغات با پرداخت‌های ارزی؛ فعالیت می‌کند. تمامی فعالیت‌های وب‌سایت جیمکس ادز، بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و با رعایت حقوق مصرف‌کننده انجام می‌شود.

قوانین عمومی

جیمکس ادز اجازه دارد در هر زمان با توجه به تغییرات شرایط و قوانین گوگل، نسبت به ویرایش قوانین خود اقدام کند. در صورتی که این قوانین بر روی کاربر و تصمیمات وی تاثیر گذار باشد، خود را موظف می دانیم شرایط جدید به اطلاع کاربران برسانیم.
تعهدات کاربران
• لازم است کلیه فعالیت کاربران در راستای قوانین جمهوری اسلامی و اخلاقی باشد. در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک، جیمکس ادز میتواند نسبت به قطع همکاری با کاربر، تصمیم‌گیری کند. چنانچه مبلغ پرداختی کاربر، در اکانت گوگل ادز اعمال شده باشد، اکانت کنسل خواهد شد و مبلغ ارزی عودت داده شده از سمت گوگل با احتساب نرخ ارز روز، طی 1 الی 3 روز کاری استرداد می شود.
• تبلیغات و بازاریابی کاربر، نباید منجر به ایجاد مزاحمت و خسارت مالی برای کاربران فارسی و انگلیسی زبان فضای وب شود و ترجیحاً به نحوی باشد که حیطه کاری و محصولات / خدمات کاربر را، با شفافیت برای مخاطبان مشخص کند.
• هویت و اطلاعات تماس کاربر باید دقیقاً مشخص باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، امکان تماس و پیگیری وجود داشته باشد.

موارد ممنوع

1. تجاوز به حریم خصوصی و قانونی دیگران به روش‌های مختلف
2. ضرر و زیان به دیگران با فعالیت‌های خاص
3. بر هم زدن نظم و رعایت نکردن اخلاق در محتوا
4. مصادیق مجرمانه طبق قانون مجازات اسلامی، جرائم رایانه‌ای، تجارت الکترونیک و سایر قوانین جمهوری اسلامی ایران
5. هر گونه فعالیت در جهت نفوذ به پایگاه داده جیمکس ادز
6. توهین به یک نژاد، قوم، مذهب، ملیّت یا تبعیض جنسیت
7. مطالبی با ادعای علمی غلط
8. مطالب غیر قابل اثبات و گمراه‌کننده
9. سایت هایی با محتوای نقض قوانین گوگل

استرداد وجه

• برای عودت وجه لازم است اطلاعات کارت ( شماره کارت و شبا ) بانکی که با آن پرداخت کرده اید را در پنل کاربری خود وارد نمایید. همچنین لازم است دارنده کارت با اطلاعات کاربر در سایت جیمکس ادز همخوانی داشته باشد
• در صورتی که جیمکس ادز قادر به ارائه خدمات خود نباشد موظفیم مبلغ دریافت شده از کاربر را به طور کامل به وی بازگرداند.
• اما در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو همکاری بگیرد، تنها در صورتی که فعالیت آغاز نشده باشد، عودت وجه شما بصورت کامل انجام خواهد شد. اما چنانچه اکانت گوگل ادز شما شارژ و تبلیغات شما فعال شده باشد، تصمیم گیری برای بازگشت وجه، کاملاً به عهده این وب‌سایت است و هیچ‌گونه تعهدی در این زمینه وجود ندارد.
مهم: با توجه به اعلام نظر از سوی پلیس فتا ج . ا. ایران، استرداد وجه در خصوص موارد ممنوع ( موارد مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران ) طی ۱۰ تا ۱۵ روز کاری انجام میگردد.

قوانین مرتبط با تبلیغات گوگل

1. شرایط سایت: ربات های گوگل باید بتوانند سایت شما را ایندکس کنند، بنابراین صفحات شما نباید روی حالت no index باشند، صفحات شما ریدایرکت نشوند و از DNS های داینامیکی که محتوای سایت را تغییر میدهند استفاده نکنید.
• در نظر داشته باشید اگر سایت و یا صفحات سایت خود را به تازگی ایجاد کرده اید و گوگل هنوز صفحات شما ایندکس نکرده، لازم است تا زمان ایندکس شدن صفحات صبر کنید.
2. محتوای غیرمجاز: تبلیغات سایت و اپلیکیشن ها تلگرامی، لایک و فالوور اینستاگرام، تبلیغات جهت دهی مذهبی و سیاسی، شرط بندی، خرید و فروش سرویس های تغییر IP (فیلترشکن)، محصولات بهداشتی جنسی، همسریابی (دوست یابی)، انجام پایان نامه و رساله دکتری، درگاه های نامعتبر (فیشینگ)، تبلیغات مرتبط با محصولات تقلبی و استفاده از نام برند ها، تولید اسناد (فروش مدرک) و اجاره سند، تبلیغات ترویج خشونت (آزار حیوانات و ویدئو های شکار)، هرگونه تبلیغات مرتبط با سلاح های گرم و سرد، تبلیغات مرتبط با مشروبات الکلی و مواد مخدر، لینک‌های همکاری در فروش (affiliate marketing)، نرم افزارهای هک شده و یا آموزش هک، خرید و فروش انواع رمز ارز، کمپ‌های ترک اعتیاد و همچنین تبلیغات مرتبط با انواع دارو از سمت گوگل تایید نمی‌شوند.
3. سو سابقه سایت: در صورتی که برای سایت شما سوابق پنالتی، هک، موارد امنیتی و یا ایراد سیستمی و کد نویسی مخرب وجود دارد و یا قبلا اکانت شما به هر دلیلی از سمت گوگل مسدود گردیده است لازم است به پشتیبانی اطلاع دهید. در غیر این صورت مسئولیت تمام موارد بر عهده مشتری می‌باشد.
4. کمپین تبلیغات گوگل ادز به صورت موازی و یا چندین بار تغییر اکانت برای یک دامنه در بازه ی کوتاه 
در صورتی که یک اکانت دیگر، با دامنه‌ای که درخواست داده شده همزمان فعال باشد، اکانت ساسپند خواهد شد و مسئولیت این اتفاق بر عهده مشتری می‌باشد .
همچنین تغییر مداوم اکانت برای سواستفاده از پروموشن کد های گوگل، نقض قانون محسوب شده و منجر به مسدود شدن اکانت می شود.
5. عدم استفاده اکانت: چنانچه بیش از ۱۵ ماه تبلیغات شما از سمت گوگل غیرفعال باشند اکانت شما توسط گوگل کنسل و موجودی شما به حساب مالی جیمکس ادز عودت داده خواهد شد. در اینصورت استرداد وجه شما با احتساب نرخ زمان عودت وجه از سمت گوگل محاسبه خواهد شد.
6. حوزه سلامت و دارو:  باتوجه به قوانین سختگیرانه گوگل درخصوص تبلیغات مرتبط با خدمات پزشکی، حتما قبل از خرید اطلاعات خود را از طریق تماس، چت آنلاین و یا واتس اپ برای بخش پشتیبانی ارسال نمایید
7. مسدود شدن اکانت ها:  چنانچه اکانت شما با ارور‌های زیر مسدود شود مسئولیت این موضوع تماما بر عهده‌ی مشتری می‌باشد و تنها درصورت عودت وجه از سمت گوگل مانده موجودی با شما تسویه ریالی خواهد شد.
• Unauthorized access and activity
• Circumventing systems
• Coordinated deceptive practices
• Unacceptable business practices
مهم: اگر سایت شما با هر یک از قوانین گوگل مغایرت داشته و احتمال مسدود شدن اکانت شما وجود داشته باشد، ما موظفیم قبل از فعال شدن تبلیغات به شما اطلاع دهیم. چنانچه مشکل قابل رفع باشد تبلیغات شما پس از رفع شدن آن مشکل فعال خواهد شد و چنانچه قابل رفع شدن نباشد، استرداد وجه شما طی 1 الی 3 روز کاری پس از وارد کردن اطلاعات مالی، انجام خواهد شد

نوع پرداختی اکانت ها

Automatic Payment : به دلیل آپدیت گوگل، در کشور هایی از جمله آمریکا، کانادا، امارات متحده عربی و بیشتر کشور های اروپایی، تنظیمات پرداخت اکانت ها برروی حالت اتوماتیک پیمنت هستند به این معنا که پس از اتمام موجودی، تبلیغات شما میتوانند با استفاده از اعتبار حساب بانکی مجموعه همچنان فعال خواهد بود و در پایان ماه میلادی لازم است این مبلغ پرداخت گردد.
مهم: چنانچه این اعتبار به گوگل پرداخت نشود دامنه شما flag خواهد شد. به این معنا که به دلیل سابقه بدهی به گوگل، چنانچه نسبت به ساخت اکانت جدیدی اقدام نمایید حتما اکانت شما مسدود خواهد شد.

قوانین مرتبط با نقد کردن درآمد یوتیوب

برای کسب درآمد از یوتیوب لازم است کانال شما به شرایط زیر دست یافته باشد:
• حداقل1000 دنبال کننده داشته باشید.
• طی 12 ماه گذشته حداقل  ویدئوهای شما 4000 ساعت مشاهده شده باشند.
• کانال نباید Copyright Strike یا Community Strike گرفته باشد. (درصورتی که قبلا گرفتید، باید رفع شده باشد.)
• کانال و محتوای شما باید به قوانین YouTube Partner Program واقف باشد و از آن ها پیروی کند.
• شما باید گزینه تأیید دو مرحله‌ای را فعال کنید.
مرجع قوانین و مقررات یوتیوب بخش help center گوگل می باشد.
در نظر داشته باشید که فقط با محتوای ۱۰۰٪ تولیدی افراد، همکاری می‌کند و محتوای ری‌اکت، منشوری، دوربین مخفی و در حالت کلی استفاده از محتوای دیگران به هر طریقی در ویدئوها از موارد خط قرمز می‌باشد و تمامی یوتیوبرها موظف هستند از این موارد پیروی کنند.

وازیر درآمد

درآمد یوتیوب در ۲۱-۲۶ ماه میلادی به حساب ارزی مجموعه واریز می‌شود که پس از تاریخ واریز بین ۳-۷ روز کاری با یوتیوبر به صورت ریالی تسویه خواهد شد.
مهم: حساب ادسنس اختصاصی و متعلق به شخص خاصی نمی‌باشد و به صورت اشتراکی به حساب یوتیوبرها متصل می شود و یوتیوبر امکان دسترسی به حساب ادسنس را ندارد.
در صورتی که حساب گوگل ادسنس به واسطه اعمال مقررات گوگل یا اعمال تحریم‌های ظالمانه یا قوانین کشور ثالث محل ثبت حساب گوگل ادسنس و یا هر عنوان دیگر که خارج از اختیارات ما باشد، مسدود و مبلغ بلوکه گردد و در نتیجه قابلیت درآمدزایی کانال های متصل به آن حساب ادسنس غیرفعال شود، مجموعه جیمکس ادز با ارائه اسناد مربوط به بلوکه شدن حساب و موجودی، مسئولیتی در جبران خسارت طرف اول ندارد.

مالکیت فکری

کلیه محتویات وب‌سایت جیمکس ادز، متعلق به شرکت زیما ساویس بوده و مشمول قوانین مالکیت فکری داخلی و همینطور بین‌المللی می‌باشد. لذا حق پیگرد در هنگام مشاهده هر گونه استفاده از آن‌ها برای مقاصد تجاری و غیر تجاری، بدون دریافت اجازه کتبی، برای شرکت زیما ساویس محفوظ است.
موارد و حوادث غیر مترقبه (فورس ماژور)
در صورت بروز حوادثی که کنترل آن‌ها از دست مسئولان یا کاربران خارج باشد، مسئولیتی در قبال تعهدات بیان شده در این قرارداد وجود نخواهد داشت. این حوادث شامل مواردی از قبیل آتش‌سوزی، زلزله، قطع برق، قطع شبکه، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، سیل و … می‌شوند.